Vandaag weer een rustig duurloopje lopen van 25min. Ben lekker vrij vandaag, net 2 late diensten er op zitten afgelopen weekend. Morgen gaan vriendlief en ik een heerlijk dagje relaxen bij de Veluwse Bron!

Scoob, ik heb net een wandeling met de hond gemaakt en vond 't best fijn weer hoor! T is hier wel grijs en droog, maar de vogeltjes fluiten heerlijk en 't is niet extreem koud of winderig!

Judith, soms moet je even een stapje terug doen als 't niet haalbaar is, 't moet natuurlijk wel leuk blijven. Dan maar even een kleiner rondje idd, verstandig!
Sak, sterkte weer met je eerste werkdagje! En knap hoor al 4kg eraf!
Jaan, gave foto van jou en je 2 toppers! Succes met rijden nu en ik hoop dat je hamstring vanmiddag niet te veel gaat opspelen! Hier is 't idd droog nu.

Fan, werkse vandaag! Rustig aan doen met je vermoeide spiertjes, wel lekker gelopen afgelopen weekens zo te lezen! Wat leuk dat Fanny kan helpen bij dat jongentje!
Tara, wat jammer dat er zo'n gezeur is en dat jij er tussen zit omdat 't om jouw ouders gaat en jouw huisgenoten. Hopelijk levert zo'n gesprek wel wat verheldering op.
MrUlbe, loopse vandaag!
Mistral, welkom hier, had jou al wel eens gesproken o.a. over de trail ranch destijds.