Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotte_Wessel schreef:Hey! Welkom allereerst
Ja.. mijn schouders waren ook schuin en mijn houding was ook helemaal verkeerd. Verder niet veel pijn en nooit bij een fysio geweest. Maar vond ze naar (mijn voorgevel). Schaamde me ervoor, waren echt enorm! 75H/I dus echt groot! Afgelopen woensdag geopereerd en erg blij dat ik heb het gedaan! Voel me gelijk zoveel zelfverzekerder! Lopen gaat fijner (liochter) en heb er helemaal geen last van! Ook is het nu al super mooi! Ze zijn gelift, tepelhof verkeining en dus borstverkleining. Moest alllemaal samen, kwam de PC mee dat hij dit wilde doen. En hij dacht dat een C het mooiste zou zijn. Heb nu ook een mooie C waar ik super trots op ben en is 1.5kg minderabsoluut waard dus!
Wat wel zo is, is dat je 6 weken niet mag paardrijden. Daarna mag je het weer proberen. Natuurlijk opbouwend en met een goede sportbh
Kadanzlover schreef:ik mocht ook pas na 2 weken op mijn zij, maar dat deed nog teveel pijn, dus denk dat het pas na 4 weken lukte. Na 6 weken mocht ik weer op mijn buik, maar denk dat ik dat voor een maand of 2/ 3 niet kon.
Lotte_Wessel schreef:@barcelano ja.. vervelend he?! Had het zelf niet in de gaten, tot ik bij de huisarts kwam voor doorverwijzing naar PC en de arts zei gelijk van ja, dat kan ik gelijk zien aan je houding! Dus zo doorverwijzing gekregen, ook gelijk toestemming van verzekering, dat het vergoed werd. En eigenlijk 2 maand later al op de tafel. Dat was dus afgelopen woensdagmaar vind het werkelijk nu al mooi! Ziet er echt goed uit!
Maar zelf dus 1,68m en niet iellig, maar wel netjes op gewicht enzo dus eigenlijk een gigantische voorkant. Voelde me er echt naar door! Was ook heel onzeker en teruggetrokken! Nu minder dan een week later en mijn moeder vind me al een compleet ander persoon! Voel me eecht helemaal opgebloeid doordat de cup zeker 5 maten kleiner isis echt een opluchting!
Amaryllis schreef:Ik zie het punt niet zo. Als je er op je 18e last van hebt ga je toch niet 10 jaar met last lopen? Of heb ik dit als enige zo ervaren? Ik ben nog elke dag blij dat ik die ingreep heb laten doen, en schroom het ook niet om het een tweede keer te laten doen wanneer moeder natuur zo bepaald na het krijgen van kinderen. Dat ik geen borstvoeding meer kan geven (de arts dacht van wel, hij had er rekening mee gehouden) komt dan echt op een 2e plaats na mijn persoonlijke lichamelijke en psychische gezondheid!!