Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jeannine. Ik overproneer ook en bij mij slijten mijn schoenen ook aan de buitenkant, dus het klinkt logisch. Ook heb ik pijnlijke schenen gehad en die zijn nu over, sinds ik de aangepaste schoenen heb. Mocht je toch twijfelen, kun je geen second opinion doen, de winkel kan je misschien uitleggen hoe dat kan?

Trein wel gehaald dus? 

Was een lekker rustig lesje (16 van S2R). Was ik net aan toe 
HEERLIJK dat lopen

Ik ben geloof ik verslaafd aan het worden 
Ik liep die eind oktober, geloof ik. Meiden na een maand loop je gewoon 25 minuten aan één stuk
Kon gelijk bergen verzetten! Lopen ging een stuk makkelijker.
Die treinen zijn nog ergens goed voor!
Doet ie echt enorm zoet, heel vertederend is ie dan ook... 
Daarna uiteraard nog ffn buik- en rugspieren gedaan en opgedrukt en toen was het tijd voor hutspot met worst eten!

Leuk hoor een wethouder die iets in z'n kop heeft zitten en niet in z'n kont
En ik nu lekker in pyama onder een dekentje met glas wijn op de bank hang. Zojuist een uurtje mezelf persoonlijk ontwikkeld door een hoofdstuk uit het boek Prioriteiten van Stephen Covey te lezen en aantekeningen gemaakt. Als beloning mocht ik van mezelf nog even bokken

Sorry frustatie moest er ff uit. 
Fanneke schreef:Judith hij deed het niet bij jouw manier, toen ben ik gaan googlen. Toen kwam ik op de MacFreak website, daar was iemand die hetzelfde probleem. Iemand adviseerde haar een "harde reset" gedaan. Selectknopt en Menu 10 seconden in drukken en wat denk je?.... er kwam een appeltje in beeld en hij doet het weer!!!

Fanneke schreef:Fijn Durante! Heerlijk voelt dat om weer te kunnen lopen!