Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vivian_ve schreef:Wat voor een intiem piercing?
Red_Savage schreef:Ja marlies, waarvoor een gratis intiempiercing? Is dat ook voor die promo van die piercingshop waar ik dat corset krijg?
Ik bedoel, als ze niemand kunnen vinden gooien ze die er ook maar bij.
marlies85 schreef:vivian_ve schreef:Wat voor een intiem piercing?
Zowel voor dames als heren![]()
Ik geloof zo'n beetje de meeste intiempiercings ( clithood, inner en outer labia etc)Red_Savage schreef:Ja marlies, waarvoor een gratis intiempiercing? Is dat ook voor die promo van die piercingshop waar ik dat corset krijg?
Ik bedoel, als ze niemand kunnen vinden gooien ze die er ook maar bij.
Nee is niet voor de promo, ze moeten nog wel iemand hebben voor een corset project in het oor van zo'n 8 á 10 ringetjes.
Dit is weer zo'n dag voor een cursist. Heb gister door een cursist m'n MD laten zetten, is gewoon netjes onder begeleiding volgens het boekje gegaan
prii_boy schreef:Iemand ervaring met de genezing van een piercing in je nek?
dan bedoel ik zo één http://94.100.123.177/1207800001-120785 ... _9bI7.jpeg
Ik heb 'm vandaag 2 week geleden laten zetten, hij ziet er nu wel weer goed uit, maar af en toe is die nog weer wat dik en rood.
Edit ; Tekst toegevoegd.
urselin schreef:Hmm, Tribal Trading is in de buurt.
Alleen zou liever een christina willen
xDramaQueen schreef:zetten ze een christina? en tepel? of is t echt downunder?
Loesje88 schreef:Ik ga me hier toch eens melden... ben momenteel bezig met afvallen, bij het behalen van mn streefgewicht heb ik mezelf een MD belooft (wil er graag 1 in mn pols).
Iemand ervaring met piercingshops in de omgeving van A'dam?
mayniac_val schreef:In Amsterdam heb je Bodycult, bij mij waren ze erg fijn bij het zetten van mijn tatoeages en ik geloof dat Saskiaatje@bokt door hen gepiercet is
marlies85 schreef:urselin schreef:Hmm, Tribal Trading is in de buurt.
Alleen zou liever een christina willen
Best kans dat ze ook nog een slachtoffer zoeken voor een christinaKan het wel ff navragen voor je ?
xDramaQueen schreef:zetten ze een christina? en tepel? of is t echt downunder?
Volgens mij is het deze reis echt enkel down below