Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:29

hahah inderdaad :D
Terwijl ik toen nog nooit eerder een run gelopen had of laat staan 5 kilometer achter elkaar gerend.. Maar goed.. kerels en bier.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:37

MamboBeach schreef:
Angela_ schreef:
Dat scheelt, ik vond het bij de dam tot damloop (de ladiesrun dan) erg irritant dat er niet op looptijd de startvakken was ingedeeld. De niet zo ervaren lopers stonden vooraan en kwamen praktisch niet van de plaats, waardoor je veel tijd verloor.

Ja? Bij mijn loop in april was het gewoon zo dat als je over de startdrempel gaat dan pas je tijd gaat lopen dmv de chip in je schoen. Dus dat de mensen voor mij dan 'slomer' :D waren maakte niet uit. :n

Dat was hier ook zo, maar de eerste 100 meter liepen er nog mensen gewoon! :+ Het was nog niet eens echt smal moet ik zeggen. Mja, volgende keer beter. Ik mag zondag in Venlo weer!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:37

Ach ja bier idd, Arjan vroeg ook al of hij ook niet naar de kroeg kon komen daarna :+ Euhmmm NEE :') Is besloten feestje alleen voor de echt sportievelingen helaas :D
Mijn paps en mams waren er wel bij de Ladiesrun, die zaten gewoon op het terras bij de MAC :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:38

Nou bij de 4 mijl moeten we eerst wel een paar bochten door en er starten 1000 mensen perkeer volgens mij en dat wil nog weleens een beetje ophouden :j gewoon zorgen dat je op tijd in het startvak bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:41

Whahaha, dat was mijn fout ook bij de dam tot dam. Ik was echt op het nippertje doordat er 2 metro's waren uitgevallen. :+

Ik ben gisteren niet meer wezen trainen. De auto was/is kaduuk.. En ik had al zo'n baaldag. Vriendlief over de zeik, was echt niet tof. Soms vraag ik me af of andere stelletjes ook zoveel ruzie hebben als wij.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:42

ja maar hoeveel is veel dan Angela? PB mag ook hoor ;)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:44

Ik word al haast claustrofobisch om me te bedenken dat ik straks tussen 1.000 mensen sta....
Maar stel is het echt takkeweer, heel koud en zo.. Hoe doen jullie dat met kleding? Mijn vak is open om half 1, is het aan te raden om rond die tijd ook al die kant op te gaan?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:50

Leuk al die wedstrijd plannen :j Voor mij is Grun ook iets te ver, reistijd is meer dan mijn looptijd. En dan nog een plekkie voor de auto zoeken. Ik ga wel op zoek naar iets wat dichterbij is.

Angela, wat vind je veel? En hier zijn het periodes, soms gaat 't tijden goed en dan weer even niet. Maar de goede periodes zijn nog steeds langer dan de slechte.

Het wordt waarschijnlijk Rome :D Londen ben ik 20 jaar geleden al geweest, 2x achter elkaar en Rome zijn we allebei nog nooit geweest. Nu nog over de drempel dat de kids niet binnen een paar uur autorijden te bereiken zijn, die gaan naar mijn moeder.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:52

Mirkim schreef:
Ik word al haast claustrofobisch om me te bedenken dat ik straks tussen 1.000 mensen sta....
Maar stel is het echt takkeweer, heel koud en zo.. Hoe doen jullie dat met kleding? Mijn vak is open om half 1, is het aan te raden om rond die tijd ook al die kant op te gaan?

Ik zou dan toch wat later naar je vak gaan anders wordt je weer koud. En maak in een vuilniszak 3 gaten voor hoofd en armen en trek die aan mocht het regenen. Dan blijf je droog en de zak kun je altijd onderweg weer uitdoen en aan de kant gooien.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 15:53

Als het koud is dan doe ik gewoon mijn eigen lange broek aan en het t-shirt van het bedrijf :j
Misschien dat ik een goedkoop jasje even meeneem en daar maar achterlaat.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:00

Hier zijn het ook periodes, de goede worden ook wel steeds langer hoor! Maar mijn ziekte heeft echt zijn weerslag op onze relatie gehad.. We hebben bijna wekelijks wel onenigheid. Niet knallende ruzie, maar wel flinke irritatie.

Misschien een tip, maar loop warm voordat je het startvak in gaat, en blijf in het startvak wat dribbelen, desnoods op de plaats. Is er een warmingup in het startvak? die vuilniszak in een goede tip overigens. Meestal ben ik zo op de van de spanning dat ik wel blijf stuiteren en dus ook warm blijf. Je kan ook je jasje afgeven op een afgesproken punt waar iemand van je vrienden/familie staat ofzo?

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:00

Dat moet ik ook nog even uitzoeken idd hoe ik dat ga doen met kleding. Dat claustrofobische heb ik ook wel een beetje..

Angela, wij kibbelen elke dag wel een keer := Maar echt ruzie hebben we eigenlijk zelden. Wat is veel voor jou en wat is ruzie?

Rome, leuk! Ben ook heel benieuwd, ben er ook nog nooit geweset maar het schijnt wel echt heel mooi te zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:05

Bom: ik lees helemaal over je Rome heen! Wat gaaf!!! Ik wil nog zoveel zien van de wereld, langleve Ryanair! Vliegveld Weeze is hier op 10 minuten fietsafstand vandaan.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:09

Het lijkt of iedereen helemaal hyper is van alle runs , cool :D
Maar goed door jullie ben ik ook helemaal enthousiast over de 4 mijl van groningen :+ bedankt he meiden .. _O-

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:11

Angela_ schreef:
MamboBeach schreef:

Ja? Bij mijn loop in april was het gewoon zo dat als je over de startdrempel gaat dan pas je tijd gaat lopen dmv de chip in je schoen. Dus dat de mensen voor mij dan 'slomer' :D waren maakte niet uit. :n

Dat was hier ook zo, maar de eerste 100 meter liepen er nog mensen gewoon! :+ Het was nog niet eens echt smal moet ik zeggen. Mja, volgende keer beter. Ik mag zondag in Venlo weer!

Oh, dat is dan weer niet handig. :n

Ach, wij kibbelen ook met elkaar. Ben ik aan het koken en kan hem even niet uitstaan en ga dan even bokken. :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:12

Mijn moeder is vorig jaar in Rome geweest, helaas maar 1 dag en dat vond ze veel te weinig. Het spreekt mij ook meer aan hoor Rome maar dat komt toch ook omdat ik Londen al een keer gezien heb.

Angela, wat vervelend toch, zo'n vliegveld in je "achtertuin" :') Hier ook vliegveld Lelystad maar daar kun je alleen nog maar landen met je privéjet, die op mijn wensenlijstje staat.... _O- Helaas nog geen Ryanair of Easyjet hier :n

Qua ruzies helpt het hier ook goed om veel met je eigen hobby bezig te zijn, zo zit je niet iedere avond op elkaars lip en heb je elkaar ook nog wat te vertellen. En er is begrip aan beide kanten om je hobby te blijven uitvoeren.

Wij houden altijd de zondagavond vrij, ik breng te kids naar bed en mannetje kookt. Dat is "ons" moment van de week. De overige dagen eten we met z'n allen maar staan de kids toch meer in de belangstelling en 's avonds ben of ik weg naar paard of is manlief hardlopen. En zaterdag is vaak visite dag van vrienden of familie.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:13

Angela: vervelend van die onenigheid :( Mijn vriend en ik hebben bijna nooit ruzie, af en toe een meningsverschil. Maar we wonen beide ook nog thuis en zien elkaar alleen in 't weekend en op een doordeweekse avond dus dat maakt denk ik wel verschil. Ik lees in je onderschrift dat je volgend jaar gaat trouwen :D Je staat er toch nog wel steeds helemaal achter?

Zo inderdaad erg veel bokkers die mee doen met de 4 Mijl. Voor mij is het ook de eerste keer dus even uitzoeken hoe ik er kom en waar je kan parkeren.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:14

Rome wil ik ook graag nog een keer heen lijkt me zoooo mooi :j

En ik heb alle boeken van Dan Brown gelezen en ik lees nog beeldend zeg maar, dus wil weleens kijken of ik dat goed heb :+

Vuilniszak is een goede tip :j
Ik moet echt even denken hoe ik dat met persoonlijke spullen ga doen en of ik met de auto naar het werk rij. Als dat zo is moet ik namelijk twee keer de 4mijl lopen en ik weet niet of ik daar wel zoveel zin in heb, het is wel het meest praktische met het oog op mijn spullen e.d.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:17

je kan daar je spullen kwijt geloof ik op je startnummer?

WenK

Maar jullie gaan met een team toch? Kunnen jullie dan niet met een aantal parkeren bij de finish in de buurt en met 1 auto naar de start rijden? Dan moet je na de finish natuurlijk wel ff de eigenaar van de auto naar de start terugbrengen...

Pebblesther

Ja dat is inderdaad wel het onhandige dat je van Haren naar Groningen loopt en niet gewoon een rondje.
Ik neem mijn vriend mee maar weet niet precies hoe we dat moeten doen en waar we na afloop dan weer afspreken. Ik kan natuurlijk mijn mobieltje niet meenemen tijdens het lopen :=
Anders moet ie maar met de auto en de spullen naar de finish rijden.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:24

Nee dat kan niet helaas :n Ik denk dat we met het werk al dichtbij zitten, ongeveer 1,5 a 2 km van de start ;)
Ik laat wel dingen achter op het werk die ik dan in de kroeg weer terug kan krijgen.

je kan idd alles in de bagagewagens kwijt en die weer ophalen na de finish maar ik durf daar toch niet alles in te doen hoor :n

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:25

Pebblesther schreef:
Ja dat is inderdaad wel het onhandige dat je van Haren naar Groningen loopt en niet gewoon een rondje.
Ik neem mijn vriend mee maar weet niet precies hoe we dat moeten doen en waar we na afloop dan weer afspreken. Ik kan natuurlijk mijn mobieltje niet meenemen tijdens het lopen :=
Anders moet ie maar met de auto en de spullen naar de finish rijden.

Dan moet je nog een behoorlijk stukje lopen hoor want alles is heel streng afgezet, dat is wel een beetje het nadeel van de binnenstad denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:26

Pebblesther schreef:
Angela: vervelend van die onenigheid :( Mijn vriend en ik hebben bijna nooit ruzie, af en toe een meningsverschil. Maar we wonen beide ook nog thuis en zien elkaar alleen in 't weekend en op een doordeweekse avond dus dat maakt denk ik wel verschil. Ik lees in je onderschrift dat je volgend jaar gaat trouwen :D Je staat er toch nog wel steeds helemaal achter?

Zo inderdaad erg veel bokkers die mee doen met de 4 Mijl. Voor mij is het ook de eerste keer dus even uitzoeken hoe ik er kom en waar je kan parkeren.

Ik sta er nog wel achter, maar het benauwd me ook wel.. :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:32

Angela ik ga vanavond even naar je reageren goed?