Terwijl ik toen nog nooit eerder een run gelopen had of laat staan 5 kilometer achter elkaar gerend.. Maar goed.. kerels en bier.....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Angela_ schreef:Dat scheelt, ik vond het bij de dam tot damloop (de ladiesrun dan) erg irritant dat er niet op looptijd de startvakken was ingedeeld. De niet zo ervaren lopers stonden vooraan en kwamen praktisch niet van de plaats, waardoor je veel tijd verloor.
Ja? Bij mijn loop in april was het gewoon zo dat als je over de startdrempel gaat dan pas je tijd gaat lopen dmv de chip in je schoen. Dus dat de mensen voor mij dan 'slomer'waren maakte niet uit.
Mirkim schreef:Ik word al haast claustrofobisch om me te bedenken dat ik straks tussen 1.000 mensen sta....
Maar stel is het echt takkeweer, heel koud en zo.. Hoe doen jullie dat met kleding? Mijn vak is open om half 1, is het aan te raden om rond die tijd ook al die kant op te gaan?
Angela_ schreef:MamboBeach schreef:
Ja? Bij mijn loop in april was het gewoon zo dat als je over de startdrempel gaat dan pas je tijd gaat lopen dmv de chip in je schoen. Dus dat de mensen voor mij dan 'slomer'waren maakte niet uit.
Dat was hier ook zo, maar de eerste 100 meter liepen er nog mensen gewoon!Het was nog niet eens echt smal moet ik zeggen. Mja, volgende keer beter. Ik mag zondag in Venlo weer!
Pebblesther schreef:Ja dat is inderdaad wel het onhandige dat je van Haren naar Groningen loopt en niet gewoon een rondje.
Ik neem mijn vriend mee maar weet niet precies hoe we dat moeten doen en waar we na afloop dan weer afspreken. Ik kan natuurlijk mijn mobieltje niet meenemen tijdens het lopen
Anders moet ie maar met de auto en de spullen naar de finish rijden.
Pebblesther schreef:Angela: vervelend van die onenigheidMijn vriend en ik hebben bijna nooit ruzie, af en toe een meningsverschil. Maar we wonen beide ook nog thuis en zien elkaar alleen in 't weekend en op een doordeweekse avond dus dat maakt denk ik wel verschil. Ik lees in je onderschrift dat je volgend jaar gaat trouwen
Je staat er toch nog wel steeds helemaal achter?
Zo inderdaad erg veel bokkers die mee doen met de 4 Mijl. Voor mij is het ook de eerste keer dus even uitzoeken hoe ik er kom en waar je kan parkeren.