gedwongen opname

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Re: gedwongen opname

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 16:58

Fijn om te horen Broem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:02

Fijn om te horen Broem, goed dat er een signaleringsplan gemaakt is zodat je omgeving nu een leidraad heeft om dingen bij jou te herkennen en hoe te handelen. Goed om te horen dat iedereen van de afgelopen tijd iets geleerd heeft en nu hopelijk voorkomen kan worden dat het opnieuw in het 100 loopt.

Citaat:
Het mooie (droge) weer komt er weer aan
Optimist :P

Off topic: Mist, gefeliciteerd met je verjaardag!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:05

Dank je wel :D

Is toch goed dat ze zo optimistisch is :+

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 17:07

hahaha, ben ik een keertje optimistisch....

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:08

Valt het gelijk op....... :P

Hartstikke goed hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 17:09

Tuurlijk liever optimistisch dan pessimistisch alleen wb dat mooie weer dat er aan komt vind ik het wat over done :+
Hoewel ik natuurlijk net als Naath ook hoop dat het mooie weer snel komt, liever gister dan vandaag.

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 18:56

Fijn om te lezen dat je zin hebt om naar huis te gaan, en zover als ik begrepen heb, heb je ook je eigen stek om je terug te trekken?
En ja ik heb ook zin in het droge weer, kan al 5 weken niks met mijn paarden en dat is voor mij toch echt een uitlaat!
Ben altijd erg druk in mijn hoofd en op mijn paarden kom ik heerlijk tot rust!
Tot horens meid en doe het rustig aan....
Greetzzz

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 21:32

Ik heb mijn eigen caravan, dus ik kan me voortaan thuis ook terugtrekken als het moet :j Dat is wel een fijn idee.

En ik vind het ook erg jammer dat we in de winter zo weinig met de paarden kunnen doen, naast dat het een enorm goede uitlaatklep is moeten we ook elk voorjaar weer opnieuw beginnen met de training en dat is soms wel een beetje frustrerend :P

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:10

bromfiets schreef:
Ik heb mijn eigen caravan, dus ik kan me voortaan thuis ook terugtrekken als het moet :j Dat is wel een fijn idee.

En ik vind het ook erg jammer dat we in de winter zo weinig met de paarden kunnen doen, naast dat het een enorm goede uitlaatklep is moeten we ook elk voorjaar weer opnieuw beginnen met de training en dat is soms wel een beetje frustrerend :P

Ach zo'n vakntie doet de paardjes vaak ook erg goed!
Wat is nu 6 weken op een heel jaar?
En vaak heb je ze ook zo weer in conditie, dus gewoon lekker aan het werk!
Vind het altijd prettig om rustig aan te beginnen, kan dan zelf ook weer wennen enzz :D :j

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 19:51

Ik was even wat minder aanwezig en nu zie ik dat er positieve ontwikkelingen zijn. Ik houd me vaker even afzijdig denk ik ;)

Super dat je nu geleidelijk aan wat vaker en langer naar huis kan, maar ook dat als het niet gaat thuis je weer terug kan vallen op de vertrouwde afdeling.

Geniet van al het mooie weer en de paarden, nu maar hopen dat de bak snel opdroogt :Y)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 21:30

Dat laatste hoop ik met je mee tiwi :j

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 20:53

Inmiddels ben ik nu een paar dagen thuis en zit ik knus in de caravan, tot nu toe gaat het goed. Ik moet alleen nog even afkijken hoe ik een nieuwe gasfles aan moet sluiten :P

Volgende week donderdag heb ik die meeloopdag op de wende, onder andere met sociotherapie en beeldend. Dus ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan (En of ik het allemaal kan vinden in m'n eentje :=)

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 21:17

Dat is spannend Broem, er gaat nu echt wat gebeuren en je hebt dan weer een stap gezet naar verbetering.

Misschien kan je van iemand een Tomtom lenen, echt ideaal. Het scheelt mij een heleboel slapeloze nachten dat ik weet dat hij mij helpt om de weg te vinden, daar kan ik me enorm druk om maken als ik ergens heen moet waar ik de weg niet goed weet.

Het is wel handig als je zelf je gasfles kan verwisselen, anders wordt het zou koud binnen als er niemand is om je te helpen. Lekker genieten van je eigen plekje. Heb je foto's?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 21:21

Ik heb een tomtom, alleen geen aansluiting in de auto := Maar ik mag wss mijn moeders auto lenen en daar kan tummie wel in :)

Ik zal morgen eens kijken of ik mijn camera kan vinden, dan kan ik foto's maken van mijn nederige stulpje :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 21:24

Ja, nu ben ik idd wel es benieuwd naar je huis op wielen. :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 21:26

@broem; tomtoms houden het opgeladen vrij lang uit hoor :D gaat helemaal goedkomen :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 21:28

de mijne niet :+ Ik heb geen echte he... Maar het probleem is wss opgelost, nu alleen nog op het terrein zelf, dat is ook net een doolhof...

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:53

Het is tegenover de boerderij, als je via de hoofdingang het terrein opkomt, moet je bij de T-splitsing naar links, met de bocht mee en bij de kruising weer naar links als je aan de linkerkant de boerderij ziet, dan kom je bij de boerderij met een parkeerplaats en het gebouw met al het glas is de Wende, daar moet je zijn. Dr Poletlaan 25, echt toevallig, maar ik zie je dan! Ik lees het nu pas, maar gister besproken dat ik van mijn groep samen met iemand anders de rondleiding ga geven, en lunchen... Succes alvast!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 18:57

Dr poletlaan 25 ben ik al geweest, dus dat kan ik wel vinden. Maar we moeten ook op nummer 17 zijn, maar dat kun jij me dan mooi wijzen :D Leuk dat ik je daar ga meeten :))

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:00

Ja, die kan ik je nog niet wijzen, sorry :D Jullie hebben eerst sociotherapie en beeldend, en daarna halen we jullie op. Maar ik meen te herinneren dat jullie verzamelen bij nr 25, en nr 17 is als je voor de boerderij staat met je gezicht die kant op, naar rechts. En dan loop je langs een fietsenhok en een bankje, en dan aan de rechterkant is dat gebouw, daar krijgen jullie sociotherapie en beeldend, en worden jullie na beeldend opgehaald door o.a mij :D

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 19:01

oke, nou ik ben echt benieuwd :D

ben even eten :wave:

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:06

Spannend Broem, dat je donderdag een meeloopdag heb! Zie je er tegen op, of heb je er juist zin in?

Eetsmakelijk voor nu!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 20:33

Het is een beetje dubbel, aan de ene kant kijkiker naar uit,want ik wil mezelf ook echt veranderen zodat ik er niet zoveel last meer van heb. Aan de andere kant maakt het uitzicht op verandering me ook echt bang, want ben ik dan mezelf nog wel? Kan ik die veranderingen echt maken of blijft het bij toneelspelen? Ik weet dus niet of ik het wel aankan en dat maakt me bang.... En als het me niet lukt, wat kan ik dan nog?

Maar komt tijd, komt raad. Ik zal het wss gewoon moeten afwachten.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:40

Het is inderdaad dubbel, dat geloof ik graag. Je weet niet goed wat je te wachten staat, dat is eng en kan beangstigend zijn.
Maak je er niet te druk over van de week. Als het zo moet zijn, is het zo..

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 20:41

Dat is waar, zo probeer ik er ook wel tegenaan te kijken. :)