[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AshleyZoet

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 14:40

op het sleutelbeen lijkt me wel heel mooi maar ook heel pijnlijk ! Maar dan komt het oude gezegde weer naar boven he ;) ! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :P

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:44

pottedorie,, mijn favorite tattooeerder pakt zijn telefoon niet op
hoop dat ie snel een belletje terug doet *D

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 19:47

Hallo!

Ik kom ook even binnen vallen...

Ik heb vorige maand weer een tattoo genomen. Nou ja, twee :+

Ik heb twee letters op de zijkanten van mijn polsen genomen. Vind ze zelf er mooi geworden.

Afbeelding

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 20:02

mooi hoor shirleyM

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 23:45

wie mooi wil zijn moet idd pijn lijden... helaas is het een beetje een hobby geworden haha

S_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:35

Ladies !

ik kom even binnenvallen.
Ik wil ook heel lang een tattoo. Alleen twijfel ik omdat ik t nu mooi vind en miss over 8jaar niet meer.

afijn ik twijfel dus tussen 2 ideen.

Of ik wil 3 vlinders die vanaf me heup richting me r ibben omhoogvliegen 3 want dat is pappa mamma en me broer.

of ik wil een hele mooie op me voet.

Als ik ze laat zetten wil ik echt heel mooie en niet zon standaard die iedereen heeft. Iemand tips ideen?
Ik woon in Alkmaar en hoor heel veel goed over lab360 jullie nog andere shops?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:56

S_C schreef:
Ladies !

ik kom even binnenvallen.
Ik wil ook heel lang een tattoo. Alleen twijfel ik omdat ik t nu mooi vind en miss over 8jaar niet meer.

afijn ik twijfel dus tussen 2 ideen.

Of ik wil 3 vlinders die vanaf me heup richting me r ibben omhoogvliegen 3 want dat is pappa mamma en me broer.

of ik wil een hele mooie op me voet.

Als ik ze laat zetten wil ik echt heel mooie en niet zon standaard die iedereen heeft. Iemand tips ideen?
Ik woon in Alkmaar en hoor heel veel goed over lab360 jullie nog andere shops?

misschien een optie om van die sierlijnen te nemen over de lengte van je zijkant buik met misschien wat bloemen erin en daar dan die 3 vlinders omhoog te laten gaan

heb helaas geen fotoshop om een voorbeeld in elkaar te zetten maar hoop dat je een beetje een idee erbij heb

of misschien zit hier een idee tussen voor je

http://butt-tattoo.hyves.nl/album/38252 ... _state__=3

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:53

Mijn ontwerpje is ook klaar. Het wordt een lelie, die opengeklapt is. In de lichte tinten mintgroen, wit, geel..
Denk dat ik eind van de maand 'm laat zetten. :) of volgende maand ergens.. beetje afhankelijk wanneer ik tijd heb en durf O:)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 15:33

Hoi, ben ik weer!

Ik heb er net 1 laten zetten, man, wat vind ik hem gaaf!
Hij zit op de binnenkant van mijn bovenarm, ik had echt verwacht dat het pijnlijk zou zijn,
maar dat was dus echt niet zo.
Bij sommige stukjes voelde ik er letterlijk niks van, en ook nu is het net alsof hij er niet eens zit.
Ik zal straks even een foto maken en hem plaatsen :D

S_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:36

@ Shantal; ik heb liever geen sierlijnen met bloemen erin. ik wil echt 3 vlinders maar dan echt heel mooi of eentje op mn voet. Ik heb via de hyves wel beetje ideeen gekregen maar denk toch dat ik naar de shop moet voor een tekening want er staat niks op die hyves hoe ik t wil hihi.

Iemand anders nog tips of ideen voor mij?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:26

ok zonde of je moet zelf wat tekenen wat je in je hoofd heb er daarmee naar de shop om hem uit te laten tekenen in het net

S_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 17:44

Ja het is beetje vaag in me hoofd dus ben op zoek naar iets wat erop lijkt maar dat is dus niks hahaha ik ben lastig

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 19:23

ach ja als je het zelf nog niet in je hoofd heb , dan kan een ander al helemaal moeilijk een tip of idee geven

S_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:03

Ja ik heb t wel in me hoofd maar om t in woorden eruit te krijgen word super vaag daarom zit ik al maanden achter internet dngen te zoeken die erop lijken hoe ik t wil

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:26

Hoi,
Ik heb een vraagje voor de bokkers hier die een beetje kunnen tekenen.
Ik heb 30 april een afspraak, maar nu moet ik mijn ideeen op papier zetten, zodat Dean een duidelijk beeld krijgt wat ik precies wil. Alleen, ik kan niet tekenen. Is hier iemand die mijn ''gedachte van de tattoo'' op papier kan zetten?
Alvast bedankt!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:01

Sharoontje, als je graag een vlinder wilt, zoek je een foto van een echte vlinder uit die je mooi vindt, die tekenen ze daar wel na. Zo deden ze het bij mijn bloem ook. Versiersels eromheen kun je uitleggen en dat tekenen ze er zo bij.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 02:06

ik snap niet dat je telefonisch een afspraak maakt. Ik vind dat als je langs gaat je je ideeen over een tatoo kan overbrengen met mee genomen informatie en plaatjes. In mijn ogen is dit alleen maar media geile actie. Omdat hij nu goed zingt en lekker is.. moet ik maar een tatoo van hem. Zo komt het over. Omdat je al je afspraak heb staan en niet met de tatoerder heb overlegt wat je nu precies wilt. Bodem drift?

espritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 09:21

ik heb via de mail een afspraak gemaakt in scheveningen.
op de afspraak zelf hebben ze hem uitgetekend. het was voor mij aan de andere kant van het land, dus er even heen gaan was geen optie.
maar als het werk je echt zo aanspreekt, waarom niet?
ik zie het probleem niet, iedereen doet het op zijn eigen manier.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 10:04

Hmmz.. mss heb ik beetje te hard/grof neer gezet. Was niet me bedoeling. Maar moraal van het verhaal wel :j

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 15:08

Caye; Het is zeker geen media geile actie, maar als jij dat zo ziet is dat prima ;) Ik heb een afspraak gemaakt daar, omdat ik hun werk mooi vind en het spreekt mij aan. En ik laat hem niet daar zetten, omdat hij ozo leukt zingt en lekker is (btw laat ik me niet een tattooeren door Ben maar door zijn vader), nee hun werk spreekt mij aan. En aan de telefoon heb ik gezegd wat ik wil, alleen ik weet nog niet hoe ik het precies op papier wil hebben. Ik heb de dingen die ik in mijn tattoo wil hebben wel in mijn hoofd, ik weet alleen niet in welke positie ze moet plaatsen of in een mooie volgorde. ;) Misschien dat ik het zelf onduidelijk neer heb gezet, maar om het nou meteen een media geile actie te noemen, vind ik wel erg overdreven.
En waarom ik telefonisch een afspraak doe? Omdat hun zaak 120(ong) kilometer hier vandaan zit en ik het niet red om ''even'' heen en weer te rijden voor een afspraak ;)

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 16:40

*\o/* mijn 1e tattoo wordt 24 januari gezet.. Bij de zaak van lianes.. tis voor mij een flink stuk rijden dus via veel mailcontact en uitgelegd te hebben wat ik wil.. gaat er een super mooi ontwerp gezet worden!! ik ben er nu al blij mee en hij staat nog geen eens!

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:31

Desalniettemin is het geen smoesje maar ik was niet meer kraaknugter. Dus het staat er beetje rot en bot. Maar ik had het wat genuancerder kunnen formuleren :j

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:48

ik snap ook wel jouw mening caye, maar ik maak ook altijd telefonisch een afspraak. is makkelijk aangezien zij familievrienden van ons zijn en binnen 5 min een antwerp op papier kunnen hebben mits het niet te moeilijk is. mijn eerste is wel een paar weken voorbereiding in gaan zitten en mn 2e is een bestaan dontwerp maar ik neem op papier mee welk lettertype e.d. ikwil en het staat er zo op hoor...

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 19:52

Espritje, welke zaak in scheveningen ga je? En wat ga je laten zetten?

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 23:51

Caye; Ach op die fiets. Naja goed ieder zijn eigen mening gelukkig toch :)