Vakantie?? dat duur voor mij nog 4 weken ..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En waar ga jij heen?
Heel afwisselend eiland, maar goed mij kun je overal neerzetten dan heb ik het nog leuk
hetbommeke schreef:ja ja, was er al om 5.45 u uit, werd wakker en dacht, hup bommie..... lopen! bij mij gingie lekkerhad een beetje zo'n vakantie gevoel, liep langs de haven hier, waar momenteel de EK zeilen voor jongeren wordt gehouden, dus allemaal zeilbootjes. En dan nog die ochtend rust en de koelte
Waande me even in Turkije of Griekenland
Geen idee wat die zware benen kunnen zijn, warmte, die fles rosé van gisterWillem die je aan het werk heeft gezet gisteravond, zware nacht
Volgende keer beter toch?
Sakkia wat heerlijk! Waar ga je heen?
Hier de kids klaarmaken voor logeerpartij bij oma

) maar toen ik gisteren naar huis reed stond het zonnetje laag boven de bollenvelden, lucht was fris, maar niet koud.. héérlijk, geeft echt het vakantie gevoel 

baal er enorm van, maar we hebben sinds nov. afgelopen jaar een eigen huisje (koop) en daar is ons vakantie geld aan op gegaan... helaas helaas... 
zag de foto's van die caravans die het water zijn ingeblazen, man man je zal er maar in hebben gezeten, bbbrrr...
We gaan ook vaak een dagje weg ofzo en dan eten we niet in het hotel. Maar als je het verschil ziet tussen HP en allin zit ik liever all-in want het scheelt echt heel weinig pp, daar kunnen wij denk ik 1 of 2 keer van uit eten 
Vriendlief is rossig en is elk jaar de banketstaaf

. En ik ben de moeilijke eter
maar dat komt wel goed.. SAKKIA schreef:Gran Canaria
erg leuke vakantie gehad daar!
nee dank je haha
liep nog een hele lekkere meneer mij voorbij.
druk,druk,druk.
Jeetje zeg, dat is idd schrikken .....

wat een schrik zal dat zijn geweest.
En all-in is lekker relaxt, hebben wij 1,5 jaar geleden gedaan naar Turkije, kids hebben 2 weken alleen maar pannenkoeken, patat en hamburger gegeten
o ja en watermeloen, toch nog een beetje gezond 
Assepoetster schreef:@amazone Jep, vakantie! Haha, werk maar heel weinig, deze vakantie is voor mij echt bedoeld om uit te rusten en leuke dingen te doen. Heb een heel druk jaar achter de rug, vandaar
Kommaar op Saskia
wat een geweldig paardje is het toch,hij verbaast mij iedere keer weer hoe goed hij het allemaal op pakt!
haha