Zie net dat mijn uni begin juni een wielertour organiseert, beetje jammer dat het alleen voor ervaren mensen is, meteen 150k, en ik net begonnen ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarinvdM schreef:O, dat lijkt me een nog fijner zadel dan de gel flow die ik heb Unseen!
Unseen schreef:Ik heb hem gisteren besteld bij Mantel, maar kreeg vandaag een mailtje dat hij niet op voorraad is.Fijn, wel betaald. Nu heb ik hem pas de 24e binnen. Ik denk dat ik deze bestelling cancel en dit zadel bij futurum bestel, maar daar is hij 15 euro duurder. Maar dan heb ik hem wel morgen binnen... Balen.
Welke zadels vinden jullie minder fijn dan? Daar ben ik ook wel benieuwd naarWel specifiek dameszadels?
KarinvdM schreef:Ja, dat kan bij de rijwielzaak waar ik mijn fiets gekocht heb ook.
Maar het is ook zoiets om steeds maar weer te ruilen...
imd schreef:Hier geen ervaring met goede zadels, alleen met een minder fijn exemplaar..
Zie net dat mijn uni begin juni een wielertour organiseert, beetje jammer dat het alleen voor ervaren mensen is, meteen 150k, en ik net begonnen ben
Unseen schreef:imd schreef:Hier geen ervaring met goede zadels, alleen met een minder fijn exemplaar..
Uni van Groningen organiseert een wielertour? Wat gaaf! Begin juni is wel al vlug inderdaad, haha :p