Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Ik ben zelf nooit aangekomen door de pil ofzo.
91laura schreef:Jullie hebben allemaal gelijk hoor!! Ik zal het wel even uitleggen. Ik heb anorexia en het gaat wel goed hoor, maar het aankomen is erg lastig. Ik zit nu wel op een gezond voedingspatroon maar als ik straks ook nog 'extra' aankom door iets wat ik niet onder controle heb ben ik bang dat ik ga terugvallen.. Daarom is dat een kleine eis van me..
In iedergeval, bedankt voor alle reactie's!
InekeH87 schreef:Ruby Bijwerkingen krijg je eigenlijk niet. Alhoewel het niet is uitgesloten, google eens op de pil en bijwerkingen en dan kan je wel wat vinden. Hou wel in je achterhoofd dat het gros van de mensen die bijwerkingen niet heeft. Ik gebruik al een jaar de pil en heb eigenlijk nergens last van.
Het pilletje is heel klein, paracetamol is flink groter. Die moet je zonder problemen weg kunnen krijgen.
Het werk meteen, zolang je hem maar doorslikt tot en met de laatste dag van de werkweek.
Ruby1995 schreef:InekeH87 schreef:Ruby Bijwerkingen krijg je eigenlijk niet. Alhoewel het niet is uitgesloten, google eens op de pil en bijwerkingen en dan kan je wel wat vinden. Hou wel in je achterhoofd dat het gros van de mensen die bijwerkingen niet heeft. Ik gebruik al een jaar de pil en heb eigenlijk nergens last van.
Het pilletje is heel klein, paracetamol is flink groter. Die moet je zonder problemen weg kunnen krijgen.
Het werk meteen, zolang je hem maar doorslikt tot en met de laatste dag van de werkweek.
Dus het is eigenlijk gewoon de pil , maar ik heb vandaag over een week werkweek dus hij zou dan nu nog moeten werken? want ik moest afgelopen donderdag het eigenlijk worden maar nog steeds niet....... En wanneer moet ik eens beginnen met de pil dan en welke ? (ik zit dus nog niet aan de pil!) en al zou ik ook morgen misschien kunnen beginnen?