Wat heb jij veel gedaan vandaag

Mijn energielevel is erg laag

Helaas of niet ben ik er achter gekomen dat roken een pijnstillend effect heeft

Vanmorgen heb ik toegekeken hoe mijn huisje schoongemaakt werd en daarna de bouwvergadering gehad. Ook meteen even aangegeven dat ik even ga logeren bij oom dokter dus dat ik niet weet of ik die weken bij de vergaderingen kan zijn. (in theorie moet het kunnen, de operatie is op maandag, op dinsdags naar huis en woensdag vergaderen

Ik denk dat die vergaderingen een welkome afleiding zal zijn bij het "spanbandenbedrust". Net als het koffiebezorgen bij het verplichte wandelrondje (geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik heb een brief gehad dat ik stukjes moet lopen in de weken na de operatie voor de fysieke kracht, maar dat mag niet met krukken en ik mag ook niet vallen of bijna-vallen

Vanmiddag ben ik met paard, verzorgster en hond(je) van verzorgster naar het bos geweest, lekker een stapritje gemaakt. Heerlijk genoten. Nu zit ik total-loss op het balkonte roken

Morgenmiddag mag ik op keuring voor de GPK. Ik heb nog een brief gekregen met daarin de bevestiging van de afspraak, hebben ze er niet bij gezet bij welke arts ik moet komen