Wat heb jij veel gedaan vandaag
. Mijn energielevel is erg laag
en de pijnscore heel hoog. Dit is al weken/ maanden zo.Helaas of niet ben ik er achter gekomen dat roken een pijnstillend effect heeft
. Ik rook normaal niet maar als ik slecht in mijn velletje zit dan wil ik nog wel eens met het gezelschap meeroken, en zo ben ik er achter gekomen. Nog een beetje rondgevraagd en heb er meer mensen over gehoord. Om mezelf een beetje tegemoet te komen heb ik er nu aan toegegeven en rook ik s'avonds een paar sigaretten. Ik moet zeggen dat ik iets beter slaap sindsdien
. Na de operatie moet ik toch afkicken van een boel medicijnen dus dan stop ik ook meteen weer met roken, want eigenlijk wil ik het helemaal niet
.Vanmorgen heb ik toegekeken hoe mijn huisje schoongemaakt werd en daarna de bouwvergadering gehad. Ook meteen even aangegeven dat ik even ga logeren bij oom dokter dus dat ik niet weet of ik die weken bij de vergaderingen kan zijn. (in theorie moet het kunnen, de operatie is op maandag, op dinsdags naar huis en woensdag vergaderen
) Ze vroegen wat ik wilde en zei dat ik in principe wel door wil gaan met het bijwonen van de vergaderingen, alleen dat de "tafelschikking" anders zal moeten dan. We zitten nu eigenlijk altijd allemaal op dezelfde plek maar ik denk dat ik het logeerbed in de woonkamer zet, recht voor de TV. Waarop heel lief het antwoord kreeg dat ze dan wel bij me op het randje van mijn bed komen zitten
. Ik denk dat die vergaderingen een welkome afleiding zal zijn bij het "spanbandenbedrust". Net als het koffiebezorgen bij het verplichte wandelrondje (geen idee hoe ik dat moet gaan doen, ik heb een brief gehad dat ik stukjes moet lopen in de weken na de operatie voor de fysieke kracht, maar dat mag niet met krukken en ik mag ook niet vallen of bijna-vallen
), dat wordt een flinke uitdaging
Vanmiddag ben ik met paard, verzorgster en hond(je) van verzorgster naar het bos geweest, lekker een stapritje gemaakt. Heerlijk genoten. Nu zit ik total-loss op het balkonte roken
met lappie op schoot. Zo douchen en naar bed.Morgenmiddag mag ik op keuring voor de GPK. Ik heb nog een brief gekregen met daarin de bevestiging van de afspraak, hebben ze er niet bij gezet bij welke arts ik moet komen
, en daar ben ik juist zo nieuwsgierig naar
. Er staat dat ik "bij 1 van de artsen moet komen". Die brief is vast en zeker met veel zorg samengesteld
. Ik ben heel benieuwd morgen

.
. Dat je op voorhand weet dat je minimaal enkele maanden afhankelijk gaat zijn is niet genoeg
.
. Zonder ontvanger kan je niemand beledigen
.
, zo makkelijk als hij zich op de kast liet jagen
en het ergerde hem mateloos dat ik de leiding in het gesprek had.
Ik dacht gelijk aan mijn bed,
Echt, het is over. Ik ga scheiden van tramadol. Word niet goed van hem. Ik word steeds vaker kost beroerd. Erger dan de pijn.
Krijg ik giga koppijn van.
*ja, ik ben nuchter verbeelde het me niet* Kreeg toch even vreemde gedachten over waar hij toch mee bezig was
Ik moest hem maar bellen als ik hulp nodig had