Dacht net een goed idee te hebben en een rondje met de hond te doen. Alleen was hij er niet zo van gecharmeerd en vond het volgens mij een waardeloos idee. Zuchtend kwam hij overeind en is hij meegegaan, maar van harte ging het niet. Meneer wilde liever doorslapen denk ik. En ik dacht hem nog wel een plezier te doen
Vond het wel vervelend want het is toch een vaste gewoonte om even op bokt te gaan en met jullie te kletsen. Zal nog eens een poging wagen.
Heb je nog wat geslapen? Kan best eens komen door die drukke week want als ik het zo lees heb je het erg druk en dan zeg je ook nog te Moeten sporten maar als het niet anders kan zul je dat misschien een weekje op een laag pitje moeten zetten. Bekijk het gewoon van dag tot dag, anders ga je die lat weer te hoog leggen voor jezelf en hij ligt al hoog deze week.
Zo moet ik er maar over denken. Mn vriend wilt nu misschien toch naar zn moeder gaan maar hij zegt dat die avond wel te bekijken. Zelf vind ik dit niet tof want ik wil dan natuurlijk samen zijn en even langsgaan na 4,5mnd weg te zijn geweest zie ik ook niet zitten. Ben benieuwd hoe het zal lopen. Heb tijdens de braderie nog tegen een oudcollega staan praten over mn burnout, vond ik best goed van mezelf en dat zwanger zijn, tja ze zullen me wel met iemand verwarren? Mijn zieke vriendin was nogsteeds ziek, morgen krijgt ze de uitslag van het bloed en de kweek, mn andere vriendin moet dinsdag voor onderzoeken naar het ziekenhuis. Mn vriendenkring is nogal groot, te groot soms maar het is ook weleens makkelijk. Wil vandaag wel het een en ander doen in en om het huis, m'n lichaam zal de rust dit weekend wel nodig hebben gehad.
Daarna hoop ik iets in en om het huis te doen maar dat moet wel lukken. Verder geen plannen vandaag maar het is weer wel voldoende vermoed ik.
.
Ik de moederkloek haha
. Denk wel dat het erg vermoeiend zal zijn de eerste weken, terug even een ritme opbouwen. Gelukkig heb ik over 2 weken al 4 dagen cursus met 'normale' werkuren van 9 tot 5 en op 10 km van waar ik woon (heb daar erg veel geluk mee want er moeten mensen vd andere kant van het land komen en die mogen 4 dagen op hotel).
was het mn kat maar ik schrok toch wel even, ze hadden ruzie om een dikke mot