Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:03

Heb over heel dit gebeuren nog niet eens iets van tegen mijn baas durven zeggen. Uit schrik ? Schaamte ? Dat hij mij weer met schuldgevoelens gaat opstapelen ? Geen idee... Kan nu alleen maar zeggen (en dit heeft mij een maand gekost) dat zij mij niet hebben behandeld zoals je een werknemer hoort te behandelen. Ze weten dat ik toch vaak ja en amen knik en zo hebben ze een paar weken voor mijn ziekmelding het zo ver gedreven dat ik op een vrijdagmiddag ziek naar huis ben gegaan (braken en aan de diarree en amper geslapen 2 nachten door spoedgeval en persoonlijke problemen) en toen heb aangegeven dat 1 van hun standby moest staan om 18 u want had toen eigenlijk weekenddienst. Ik werd toen om 18 u gebeld door een assistente dat ze niet standby konden staan en dat ik mijn eerste spoedgeval had. Dus met andere woorden mijn probleem in hun ogen en niet dat van hun. Ben toen nog zo zot geweest om met een vriendin aan het stuur spoedgevallen te gaan rijden.

Maar ben wel blij te horen dat dit een herkenbaar iets is bij velen het je sterk houden naar de buitenwereld op aan. De enige die van iets weten zijn mijn vriend, mijn ouders en goede vriendin en dan nu vriendin van vriend van de familie. Dat zijn degene bij wie ik altijd mijn hart heb kunnen luchten en die ook mijn zwakke punten kennen en die er niet mee spotten. Want die weten hoe ik mij voor de rest altijd geef voor alles.
Maar wat betreft mijn werk heb ik 3 jaar lang enorm veel gegeven en begin nu pas in te zien dat ik daar erg weinig voor heb terug gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:03

Fairytail schreef:
T is wel is beter gegaan. Vind elke dag echt afzien.. De meeste zenuwen krijg ik doordat ik nog steeds geen stage heb. en dat ik twee tentamens heb openstaan als dit schooljaar afloopt (1 door ziekte)

angel :(:)

dat van paarden als leermeester wist ik al. Eigenlijk wil ik daar een twee jarige studie voor doen na mijn opleiding maar ik wil ook een Master gaan doen..

Wat voor opleiding is dat dan?

Charlie_P

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:06

Tijd om aan jezelf te denken dus Flappie en te doen wat voor jou goed is!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:08

Idd sifra, daar sluit ik me helemaal bij aan!
@ Flappie: Wat voor werk doe je? (Sorry, heb ik even niet meegekregen)
Laatst bijgewerkt door Pollewoppy op 10-06-09 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:08

Sifra: ik vrees dat het gewoon spanning is, tenminste dat hoop ik. Ik wil niet ziek worden.

Fairytail: Hopelijk vind je wel een leuke, passende stageplek, maar ik kan me goed voorstellen dat dit voor stress zorgt..

Flappie: Wat werk jij in een harde mentaliteit! Wat doe je voor de kost?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:09

School heeft op het moment geen plek (al maanden niet) dus moet je zelf wat zoeken maar dat is niet lastig. Ik ben opzoek naar een biologische/ecologische onderzoeksstage. (studie is wildlife management in situ)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:09

Angela, hopelijk voel je je snel weer beter en word je niet ziek :(:)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:12

Buikgriep heerst :( ik had het vorige week en nu nog wat last van

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:13

Hopelijk knap je snel weer helemaal op en jij ook Angela ;)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:14

Wanneer zou je moeten beginnen met je stage Fairytail?

CIV, weet je al wanneer je weer wat van je mannetje hoort? Kan me echt voorstellen dat je onwijs bezorgd bent.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:14

Spreek jullie morgen weer, ga mezelf inslaap huilen vrees ik. Slaap lekker

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:15

sifra01 schreef:
Wanneer zou je moeten beginnen met je stage Fairytail?

CIV, weet je al wanneer je weer wat van je mannetje hoort? Kan me echt voorstellen dat je onwijs bezorgd bent.

School zegt eind augustes maar als ik wat veldwerk wil doen (en mijn eigen planning) in juli

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:16

CIV: Veel sterkte meiske, dit maakt het er allemaal niet makkelijker op. Laat jezelf maar even lekker gaan!

Fairytail: Wat een onwijsgave studie doe jij! Mijn droom is nog altijd therapievormen te geven met dieren (paarden) hopelijk kan ik die ooit waarmaken..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:17

Juli is al best snel fairytail. Hopelijk vind je snel een leuke, geschikte plek.

Ik denk dat ik zo mijn bedje op ga zoeken trouwens...

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:18

Sifra, ik spreek hem zelf iedere dag, nu is het afwachten totdat ze hem aanspreken. De vrouw van, zou morgen met haar man erover spreken dus ik hoop dat ze voor volgende week nog iets voor hem kunnen betekenen. Ze zeggen dat veel bellen naar iedereen etc. de 1ste tekenen zijn, laten we hopen dat het meevalt. Door mn burnout zie ik alles nog niet altijd even helder en kan ik me soms wat mee laten slepen. Hoop dat dit nu het geval is maar omdat andere het ook zeggen vrees ik van niet.

Hoop dat jij iets kan regelen, al is het een voorschot, sterkte meid! Kan me voorstellen dat je hier mee zit, het is niet niks.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:21

CIV Ik hoop ook dat het meevalt. Ik duim voor jullie ;)

Sifra sorry dat ik niet terug gelezen heb, maar wat is er aan de hand?

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:24

Ik ga ook slapen. Hoop dat jullie allemaal ook een beetje kunnen pitten.

Sterkte CIV, ik hoop dat het allemaal nog een beetje positief uitpakt.

PW, doordat mn accountant het verkeerde formulier heeft gebruikt bij de belastingaangifte, nemem ze 2008 niet in behandeling. We krijgen echt veel terug en hadden ons er helemaal op ingesteld. Alles lopen rekken, omdat we toch voor juli belastinggeld zouden krijgen. Nu duurt het 6-8 weken voor we een nieuw formulier ontvangen (blijkbaar heel ingewikkeld wegens verhuizing van dld naar nl vorig jaar) en na indienen dan weer 3 mnd tot uitbetalen. Nog 5 maanden dus. Zit behoorlijk in de oliebol ineens.

Welterusten allemaal!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:26

Jeetje dat is een domper zeg!
Hoop dat je toch een beetje kunt slapen. Kan me goed indenken dat je er behoorlijk mee zit!! Sterkte

Flappie30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:32

Weltrusten en hopelijk toch een beetje een zorgeloze nacht toegewenst.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:41

Iedereen een beetje goed geslapen?
Ik wel, maar ga zo nog even terug. Nu begint het vervelende wachten weer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:55

Goedemorgen!

Ik heb redelijk goed geslapen. Inslapen is nog steeds een probleem, en dan komen die vervelende dromen. Bah!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:58

Morgen. Nou ik heb sinds tijden weer eens helemaal níet geslapen. Grrrr. Dacht dat we dat gehad hadden. Gewoon de hele nacht klaar wakker, af en toe werd ik wel een beetje moe, ging ik plat liggen.....en weer klaar wakker. Oxazepam genomen en dat hielp ook helemaal niks. Gedachten geprobeerd te vangen en op te schrijven, maar dat schoot ook niet echt op. Nouja, ga er maar vanuit dat ik vanavond gewoon weer pit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:01

Ach Sifra, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Frustrerend is het wel.. Hopelijk heb je wel een fijne dag!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:04

Ja hoop ik ook ;) Hoop dat we allemaal een fijne dag hebben vandaag!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:12

Nou met dit vreselijk deprimerende weer zal dat niet gaan lukken vrees ik..