me/cvs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 15:58

Hij was niet echt boos, maar heel verdrietig en teleurgesteld. Ik mag thuis altijd thuis blijven als ik ziek ben en hij is juist opgevoed dat ook als je ziek bent je gewoon niet thuis hoort te blijven. En soms bots dat, maar verder heeft ie er wel begrip voor hoor. Maar hij vond dat ik te makkelijk thuis was gebleven, dat ik makkelijk mee had gekunnen..

Pff, ik ben echt moe. Het is hier jaarmarkt, dus vanmorgen een uurtje gelopen, vanmiddag een uurtje en net een half uurtje bij de kroeg gestaan. Maar het is echt super warm, dus ben nu niet lekker. Ga zo lekker op bed liggen en dan kijk ik nog wel of ik vanavond nog eventjes naar een feestje ga. Het begint al om half 8, het is 4 km verderop, dus nog maar ff kijken hoe ik me vanavond voel :)

Veel plezier vanavond Issy!! Hopelijk hou je het beetje vol enzo!

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 08:54

Ik heb het vol gehouden :j Wat een geweldig concert, was pas om half 3 vannacht thuis....en veel te vroeg wakker 8)7 vandaag ben ik natuurlijk niet veel soeps maar heb er rekening mee gehouden, heb geen afspraken, dus dit wordt een hangdag. En Lenny Kravitz rules....wat een geweldig optreden *\o/*

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 09:06

Super dat het zo leuk was!! :D

Ik ben gisteravond thuis gebleven en dat was heel goed! Want ik ging om 9 uur naar bed, maar heb een vreselijk slechte nacht gehad door m'n moeheid. Kon niet slapen, overgeven etc. Dus nu ben ik nog niet veel fitter.

Helderder

Re: me/cvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:26

Oei dat is soms nog erger dan boos Marilla. Maar gelukkig dat het weer goed is!
Super Issy! Lekker zo'n avondje dan! Bijkomse. :)

Ik had vandaag een familie dagje... ben nu pas terug dus maar direct in m'n bedje en morgen uitslapen.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:56

Hoe is het met jullie? Nu weer wat beterder door wat koeler weer? Hebben jullie nou nog iets met de uitslag van die test gedaan Issy & HWK?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 16:27

Ik heb vandaag echt een offday := Het ging vorige week zo goed dat ik zelfs dacht van jeetje wat is dit, zou het toch wat anders zijn geweest en is het over? Ik was wel nog wat moe, maar ik kon het werk goed volhouden en zelfs 's avonds nog even naar mn paardje op de scooter! Vandaag gaat het al vanaf vanochtend erg slecht, mn keel is weer flink pijnlijk en mn klieren zijn ook weer opgezet. Weet niet goed waar ik het moet zoeken van vermoeidheid. Morgen moet ik weer werken dus vanavond heel op tijd naar bed en dan hopen dat het lukt :=

Hoe was het familiedagje Paula? Wel een beetje kunnen uithouden?

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 17:26

@Paula, ik moet 13 juli weer naar het CVS centrum amsterdam dus zal dan de uitslag bespreken.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:37

Koelere weer bevalt uitstekend ! Heb eergister heerlijk in een koel briesje even buiten gezeten.

Drukke dag gehad vandaag, uurtje bezoek van een vriendin, was erg gezellig :) moet nog even wakker blijven want moet voor mijn werk om half 10 een berg emails versturen *gaap*.
Het is maar goed dat ik vanuit huis werk, morgen slaap ik uit vermoed ik (slaap altijd door mijn wekker heen als ik te moe ben).

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 13:35

Vandaag wel weer wat beterder MP? :(:)
Mijn familiedagje ging wel, we gingen naar een zwembad en uit eten wat ik niet heel erg bijzonder vond, maar het was wel gezellig. En ik heb het redelijk volgehouden.
@Issy; Ik ben benieuwd wat ze er daar van zeggen.
@HWK; Is het wakker blijven nog gelukt? :P

Hier gaat het wel redelijk, ben de afgelopen dagen alleen wel wat te laat naar bed gegaan en te druk geweest. Morgen theorie examen dus ik ben weer hard aan het leren/oefenen. Hopelijk haal ik het. :) Én ik heb toch een vakantie gepland met een vriendin, 5 nachten naar de ardennen (in Spa). Dat is voor het eerst sinds 5 jaar of iets. :D Ik zie daar wel hoe het dan gaat.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 13:40

Leuk Paula!! Hopelijk gaat het allemaal goed! En succes morgen!

Met mij gaat het wel redelijk. Vorige week een flinke dip gehad, dat merk ik nu wel. Maar kan gewoon wel rustig wat dingen doen. Mijn pony is licht hoefbevangen en moet nu iedere dag een kwartiertje mee wandelen, dat kost nog best energie, omdat m'n pony nog aardig druk is.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 13:41

Ik durf helaas slecht van huis weg, zou graag weekendje met vriendlief weg gaan, maar ik stel het allemaal uit. Met m'n ouders mee oke, maar samen.. Ik weet niet waarom, ik durf gewoon niet van huis weg. Best balen!

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:47

Goed dat je 5 dagen naar Spa gaat Paula.....zal je goed doen, een nieuwe omgeving doet soms wonderen voor je energie.

Marilla, plan gewoon eens een weekendje weg met je vriend, al is het maar 1 overnachting, je hoeft geen druk programma te volgen, je kunt doen wat je aan kunt. al ga je picknicken op je hotelkamer, kan toch heel intiem en bijzonder zijn. En is goed voor je relatie!

Hier gaat het best goed, ondanks een concert het weekend en drukke week op werk, voel ik me niet helemal versleten. Ben vandaag 39 jaar geworden, heb er wel voor gekozen om het niet te vieren, want dat kost me teveel energie. heb wel lekker vandag een vrije dag genomen en ben vanmiddag wezen lunchen met een vriendin, lekker relaxed.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 15:50

Gefeliciteerd Issy!! En ik maar denken dat je een jaar of 24 was :o

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:18

Nee joh :D ik ben al een oud wijf :Y)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:22

Gefeliciteerd Issy!! :) Waar is je cadeautje?
@Marilla; balen van je pony! Succes ermee.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 19:28

zo was ik ook weer een keer.ik ben weg bij de cardioloog in amsterdam.ik ga nu hier naar de cardioloog die kunnen meer medicijnen werken niet dus woensdag weer onderzoeken.vandaag een ecg gehad die weer niet goed was zo als gewoonlijk.hoest met jullie allemaal???

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:07

Balen zeg dat het nog steeds blijft kwakkelen met je hart!

Vandaag gewerkt en hoewel ik het helemaal niet zag zitten ging het wel redelijk. Heb me op het werk goed staande kunnen houden, dat ik dan nu helemaal stuk ben tsja dat hoort er bij :P Gelukkig ben ik nu tot dinsdag vrij, vrijdag ga ik een weekendje weg met mn pony naar de veluwe met nog wat anderen, zal niet veel kunnen rijden maar gewoon lekker samen weg is al genieten!

Gefelictieerd Issy! Haha ik dacht ook dat je jonger was.. en van Paula denk ik steeds dat ze ouder is :P
Ik was afgelopen zaterdag jarig, weet niet of ik dat nog heb gemeld? In ieder geval twijfelde ik dus om het te vieren, uiteindelijk heb ik voor 's avonds wat familie uitgenodigd en hadden we een klein groepje van 12 man.. lekker de hele avond buiten gezeten en mn vader laten lopen voor de drankjes :P

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 21:17

Paula - wat goed, veel plezier alvast!!
Ik heb hetzelfde als Marilla - ik "durf" niet weg. (En ik vind het zonde van mijn geld om na een reis 2 weken voor pampus in een hotelkamer te liggen, en daarna nog 2 weken thuis van de reis terug).

Issy - Gefeliciteerd! Had je ook iets jonger verwacht.
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? Ik ben 29 (ook al bijna bejaard dus).

kippie - pff, wat een gedoe zeg, en nog steeds niet goed dus, sterkte!

MissP - gefeliciteerd!!Niet gemeld, of ik heb het gemist ;) Fijne avond gehad?

Ben hier alweer 'verplicht' laat wakker, mijn ouders komen terug van vakantie, over een kwartier even een knuffel en welkom thuis en dan in een rechte lijn mijn bedje in.
Opblijven voor mijn werk is gelukt, wel beroerd geslapen (te moe) en dus vandaag weinig uitgespookt, beetje voor de TV gehangen met wat potloden.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 06:27

MP; Nog gefeliciteerd!! Hoe oud ben je geworden?

HWK; jij bent ook ouder dat ik had verwacht ;) Vervelend is dat he, dat je niet echt weg 'durf'. Vanaf de 18e is mijn vriend alleen thuis, dus ga daar paar daagjes slapen , hopen dat dat goed gaat, en dan hopelijk ook nog een weekendje of nachtje met hem weg!

Kippie; wat vervelend zeg! Sterkte ermee!

Ik ben overigens 20 ;)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 08:05

Hai!

Kippie: balen! Beterschap/sterkte!

Hier het gewoonlijke verhaaltje. Nog 2 dagen aftellen voor vakantie.

Wel is er een nieuw paard. Eigenaresse van mijn vekochte bijrijd/verzorgpaard is geslaagd voor een nieuwe. Leuk ding. Zwart, 1.68 ongv, 3 jaar. Sinds gisteren op stal. Zoiezo ook echt een leuk vooruitzicht om weer te kunenn rommelen!

Pf en ik en mijn vriend hebben echt heeeeeeeel erg zin in Spanje. Echt aftellen!

oja.. Ik ben 20. Over 2 maandjes 21, en dat is toch ook wel weer een heuveltje. Zo was je 18 , en dan 20 (nieuw tiental) en zo ben je 21. (of nog ouder).
Gaat erg snel.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:02

Ik ben ook 20 :) Was een gezellige avond! Wel wat laat, kon ze tegen het einde wel wegkijken :P Maar mn schoonouders hadden al door dat ik er helemaal doorheen zat dus die gingen weg en toen ging eigenlijk iedereen :P

Ik weet niet of ik jullie hier nog spreek, zo niet wordt het na het weekend!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:16

@Miss_kippie; hoe gaat het met je? Al een beetje hersteld van de operatie? Want toen had je weer weer groei aan die bult toch?
@MP; ook nog gefeliciteerd!
@Hannanas; Succes met je laatste loodjes. En dan éindelijk je welverdiende vakantie!!

Ik ben geslaagd voor mijn theorie! :D En een laatste toets van school heb ik ook gehaald, tegen mijn verwachtingen in. Top dag!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 11:19

danku danku, zit alleen nu met een ernstig motvatie-gebrek /moe probleempje.
MOET echt dingen afmaken. Tot nu nog niets van gekomen.
Aarg. (a) komop, ff knallen... Zzzz
Helpt ook nie echt dat ik heel de dag alleen op kantoor zit.

@ Paula, who gefeliciteerd voor je theorie en je tentamen van school!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 16:05

En en en Hannanas; vakantie?! :D

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:14

Hallo!

hmmwaa.. Beetje balen nog, echt in 1 klap vakantie is het nog niet. vd week nog wat afmaken voor stage (khad echt nog zoveel te doen niet normaal), maandag leeuwarden, dinsdag school met studiegroepje en vrijdag toch nog naar Ede om daar afscheid te nemen tijdens het laatste besprekinkje met de burgermeester.

Maar.. wel bijna klaar, en geen stage/kantoordagen meer. :D :D :D
En woensdag en donderdag blijven lekker he-le-maal vrij, op eventjes naar stal na. Heerlijk!

Ben behoorlijk brak. Heb je als je vrij krijgt..
Het weekend staat in het teken van mijn ratten naar het logeeradres brengen en wellicht nog wat dingen kopen voor Barcelona. Volgende week om deze tijd zit de eerste week spanje er al weer op. Pf. kijk er wel echt naar uit zeg. Lekker opladen in de warmte.

En jullie? Vakantie?