Pff, ik ben echt moe. Het is hier jaarmarkt, dus vanmorgen een uurtje gelopen, vanmiddag een uurtje en net een half uurtje bij de kroeg gestaan. Maar het is echt super warm, dus ben nu niet lekker. Ga zo lekker op bed liggen en dan kijk ik nog wel of ik vanavond nog eventjes naar een feestje ga. Het begint al om half 8, het is 4 km verderop, dus nog maar ff kijken hoe ik me vanavond voel

Veel plezier vanavond Issy!! Hopelijk hou je het beetje vol enzo!
Wat een geweldig concert, was pas om half 3 vannacht thuis....en veel te vroeg wakker
vandaag ben ik natuurlijk niet veel soeps maar heb er rekening mee gehouden, heb geen afspraken, dus dit wordt een hangdag. En Lenny Kravitz rules....wat een geweldig optreden
Het ging vorige week zo goed dat ik zelfs dacht van jeetje wat is dit, zou het toch wat anders zijn geweest en is het over? Ik was wel nog wat moe, maar ik kon het werk goed volhouden en zelfs 's avonds nog even naar mn paardje op de scooter! Vandaag gaat het al vanaf vanochtend erg slecht, mn keel is weer flink pijnlijk en mn klieren zijn ook weer opgezet. Weet niet goed waar ik het moet zoeken van vermoeidheid. Morgen moet ik weer werken dus vanavond heel op tijd naar bed en dan hopen dat het lukt 
Fijne avond gehad?