Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Floortje1988 schreef:Iedereen veel sterkte toegewenst!![]()
Ik ben vanochtend dus bij de huisarts geweest en jawel... nu moet ik ook aan de preventieve medicatie.
Natuurlijk zou het fantastisch zijn als ik minder aanvallen krijg, maar de gedachte dat ik nu elke dag aan de medicijnen zit is niet prettig.
Ik heb Propranolol gekregen, iemand anders die hier ervaring mee heeft?
Ik moet drie keer per dag 2 tabletten... Echt veel... Ik ben benieuwd of het werkt en ik hoop dat het niet teveel bijwerkingen heeft.
Edit: Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik heb toch op internet zitten speuren naar reviews over Propranolol... en dat was geen pretje.![]()
Het net staat vol berichten van mensen die er regelmatig door flauwvielen, zich hondsberoerd voelden, doodmoe en futloos werden, noem
maar op.
joyce2 schreef:Hier gaat alles ook nog oke, even afkloppen.... Zondag voor het laatst last gehad! Maar ben wel een klein beetje zielig, voelde me al heel lang slap en doodmoe, dus bloed afgetapt en heb vitamine D tekort. Dus nu een half jaar tabletten slikken en ergens hoop ik daardoor ook minder migraine te krijgen, maar dat zal wel niet, want volgens mij hangt dat niet samen...
rocymax schreef:Ik hoop dat de neuroloog een mriscan wil laten maken, ze hebben weleens een gewone röntgen foto van mijn hoofd gemaakt, maar niets gevonden, maar naar mijn gevoel worden mijn hoofdpijnen, migraineaanvallen , spanningshoofdpijn( ja soms weet ik echt niet meer wat ik heb, ik heb echt weken dat ik iedere dag last in meerdere of mindere mate van mijn hoofd heb) en de misselijkheid steeds heviger ne erger, ik hoop dus dat ze me kunnen uitleggen waarom het steeds erger wordt, en of er misschien iets te zien is (evenwichtstoornis of weet ik veel) en vooral ook dat ze iets tegen die misselijkheid kunnen doen. Tja ik hoop dat dit niet al te vaag overkomt, maar ik heb nu zoveel klachten dat ik het af en toe gewoon niet meer weet.
Ik kan natuurlijk wel als een gek iedere dag primperan, ibuprofen en hemicraneal gaan slikken, maar dat kan toch niet goed zijn voor je lichaam. ik hoop dat de neuroloog met een oplossing komt.
Floortje, neem jij er genoegen mee om je niet door te laten sturen? Ik wil gewoon alles geprobeerd hebben.
ik bedoel maar, ik heb nu 2 dagen vrij gehad, voelde me gisteren en vanmorgen kiplekker en hup opeen voel ik het zo weer opkomen achter mijn rechter oog en begin ik gelijk weer misselijk te worden, en het wordt alweer steeds erger, wat moet ik hier dan toch mee doen,ik wil weten wat het is. Snap je het een beetje of komt het heel onduidelijk over?
lammie2701 schreef:Floortje1988 schreef:
ik heb propranolol gehad en was zeker geen pretje...
ik hoefde maar 1 keer daags 1 capsule te slikken en ben in die weken heel erg duizelig enz. geweest, viel ook bijna elke dag zowat flauw...
bij mij kwam dit door het bloeddrukverlagende effect van propranolol, ik heb namelijk van mezelf al een hele lage bloeddruk (beide waardes zitten bij mij ruim onder de 100) en dat ging dus niet in combinatie met elkaar...
ook werden mijn migraine aanvallen er niet minder op...
Floortje1988 schreef:He bah, ik lees steeds meer negatieve verslagen...
Gelukkig is mijn bloeddruk van mijzelf wel gewoon goed (ik dacht dat de huisarts 210 zei, maar ik kan me vergissen) dus ik zal hopelijk geen last van flauwvallen krijgen. Hoeveel miligram moest jij overigens? Ik heb 10 per pilletje.