Vraagje: Als jullie bijv. ergens jeuk hebben en je krabt je zelf doet dat dan ook pijn? Ik heb dus als ik jeuk heb en ik ga krabben dan voel ik eerst niets en dan 4a5 seconden later dan doet het vreselijk pijn. Alsof er een mesje over een blauw plek heen schaaft. Vroeg me af of dat ook bij fybro hoort.

) en ik merk dat sommige mensen dat raar vinden als ik iets niet doe, omdat ik weet dat ik met de gevolgen zit als ik het wel doe en dat die gevolgen niet na 2 dagen weg zijn, maar ik 2 maanden later nog met die gevolgen loop.
.
.
doe je an shockwave therapie ofzo
), rode plekken na het krabben die best wel lang blijven, blauwe plekken waarvan je niet weet waar ze vandaan komen .. En ik heb half november mijn enkel omgeslagen, zware kneuzing/verrekking, heb er nog steeds last van
het was er al veel eerder ervoor maar ben niet iemand die veel tv kijkt en vergeet altijd waar het op was. Nu is het op zondag dat is makkelijk te onthouden. Heel verslavend om naar te kijken.

Pijnstillers slik ik ook niet meer, had geen effect bij mij. Ook de amitriptyline slik ik niet meer, daarvan kreeg ik ontzettende hartkloppingen, doodeng vond ik het. En om nou te zeggen dat ik veel verschil merkte 
arm dier, die snapt er ook niets van.