Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus__ schreef:Gaat een beetje offtopic hier
Maar hoe kan ik me ouders het beste overhalen? Want mijn moeder is het natuurlijk niet gewend van der 'brave' dochter
pharagirlke schreef:OkSuus__ schreef:Gaat een beetje offtopic hier
Maar hoe kan ik me ouders het beste overhalen? Want mijn moeder is het natuurlijk niet gewend van der 'brave' dochter
Ha, Ik ben begonnen met een stel helixen.Heb haar drie jaar lang voorbereid op mijn navel.
Gewoon vragen, wil ze niet? Goed, dan wacht je. Als je je ouders die volwassen houding kan tonen kan het heeeel goed zijn dat je het over een jaartje of wat ineens wel mag.
Omdat je hebt getoond dat je wil wachten en dat je hem écht wil!
xx_Irisje schreef:Ik zit heel erg te twijfelen over een tong piercing.
Als het aan mij ligt laat ik hem zetten, als het aan moeders en vaders ligt niet..
Ben inmiddels 20 maar wel thuiswonend en zoiets kan je niet verbergen.. Overgens ga ik m niet laten zetten en dan ze overdonderen.
Heb wel een tepelpiercing, maar jadie valt verder niet op/
Suus__ schreef:Gaat een beetje offtopic hier
Myryana schreef:Ik ga binnekort maar weer een piercing laten zetten.. ik moet pijn voelen om de pijn die ik nu heb te vergeten.. ik kan er niet meer tegen gewoon.
Ga denk ik maar voor een conch piercing of punch.. wil dat al een tijd.. ga het maar gewoon doen..
Shanna schreef:Ik ben binnenkort 18 (nog 9 nachtjes slapen want het is al de 21e) en heb voor in mijn 18e levensjaar in de planning staan: 2 MD's erbij en als het financieel even kan ook mijn 1e tatoo (wil er slechts 2 dyus kan mooi
) Dan als ik 19 ben wil ik pas mij tongpiercing laten zetten als laatste piercing, en 2e tatoo want over die moet ik echt heel klang nadenken van hoe en wat want die heeft een betekenis.. Die komt dan ook op een opijnlijkere plek als mijn eerste tatoo (die komt rond me navel, 2e op mijn enkel)
Suus__ schreef:QualityLover schreef:Ik had m navelpiercing op mn 12deIk ben bijna [3dagen] 14
Hoe vroeg jij het dan aan je ouders? Want mij vader vindt tatoos/piercings echt helemaal niks.
Anthea schreef:Quality, wat heb jij 'n verschrikkelijk schreeuwend onderschrift.
Myry, kraakbeen punch?
Ik laat binnenkort wsl 2 x surface zetten.Even geld bij elkaar rapen.