[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:56

Huilen van het lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:29

Zie dat die van boven anar onder gezet word, maar volgens mij werd die van mij van onder naar boven gezet Nagelbijten / Gniffelen

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:37

Gaat een beetje offtopic hier Tong uitsteken
Maar hoe kan ik me ouders het beste overhalen? Want mijn moeder is het natuurlijk niet gewend van der 'brave' dochter Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:38

beide van mij zijn van onder naar boven geprikt, maar dat ligt zo aan ieders werkwijze Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:48

Suus__ schreef:
Maar hoe kan ik me ouders het beste overhalen? Want mijn moeder is het natuurlijk niet gewend van der 'brave' dochter Huilen van het lachen

Ha, Ik ben begonnen met een stel helixen. Knipoog Heb haar drie jaar lang voorbereid op mijn navel. Lachen Gewoon vragen, wil ze niet? Goed, dan wacht je. Als je je ouders die volwassen houding kan tonen kan het heeeel goed zijn dat je het over een jaartje of wat ineens wel mag. Knipoog Omdat je hebt getoond dat je wil wachten en dat je hem écht wil!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:49

pharagirlke schreef:
Suus__ schreef:

Ha, Ik ben begonnen met een stel helixen. Knipoog Heb haar drie jaar lang voorbereid op mijn navel. Lachen Gewoon vragen, wil ze niet? Goed, dan wacht je. Als je je ouders die volwassen houding kan tonen kan het heeeel goed zijn dat je het over een jaartje of wat ineens wel mag. Knipoog Omdat je hebt getoond dat je wil wachten en dat je hem écht wil!
Ok Lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:01

Ik zit heel erg te twijfelen over een tong piercing.
Als het aan mij ligt laat ik hem zetten, als het aan moeders en vaders ligt niet..

Ben inmiddels 20 maar wel thuiswonend en zoiets kan je niet verbergen.. Overgens ga ik m niet laten zetten en dan ze overdonderen.
Heb wel een tepelpiercing, maar ja Knipoog die valt verder niet op/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:03

Mijn tongpiercing heb ik 'n paar maanden, ouderlijk bestuur heeft niks opgemerkt. Ja, mijn moeder. Maar dat heb ik verteld. Lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:11

Tong uitsteken
denk dat mn ouders het wel zouden merken.
Ik ga het morgen eens in de groep gooien.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:14

xx_Irisje schreef:
Ik zit heel erg te twijfelen over een tong piercing.
Als het aan mij ligt laat ik hem zetten, als het aan moeders en vaders ligt niet..

Ben inmiddels 20 maar wel thuiswonend en zoiets kan je niet verbergen.. Overgens ga ik m niet laten zetten en dan ze overdonderen.
Heb wel een tepelpiercing, maar ja Knipoog die valt verder niet op/

zelfde hier, (bijna 20 dan) maar zelfde situatie, ik laat het maar zo..

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:15

Je wilt ook er een bij?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:37

ook tong, heb nu dubbele navel,tragus,tepel en microdermal intiem en een tattoo, mag geen tongpiercing.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 00:24

Ik ga binnekort maar weer een piercing laten zetten.. ik moet pijn voelen om de pijn die ik nu heb te vergeten.. ik kan er niet meer tegen gewoon.

Ga denk ik maar voor een conch piercing of punch.. wil dat al een tijd.. ga het maar gewoon doen..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 00:39

Hmm ja een conch....die doet wel pijn ja..... Lachen

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 01:48

Suus__ schreef:

Ik bleef aardig zeuren over van alles wat ik misschien wel wilde laten zetten en vragen of zij dr een probleem mee hadden als ik het echt zou doen. In het begin zeiden ze dat ze het niet erg leuk zouden vinden.... Maar na een tijd verandere dit in, ach het is jou lichaam jij doet er mee wat je wilt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 02:02

Ik ben binnenkort 18 (nog 9 nachtjes slapen want het is al de 21e Haha! ) en heb voor in mijn 18e levensjaar in de planning staan: 2 MD's erbij en als het financieel even kan ook mijn 1e tatoo (wil er slechts 2 dyus kan mooi Huilen van het lachen ) Dan als ik 19 ben wil ik pas mij tongpiercing laten zetten als laatste piercing, en 2e tatoo want over die moet ik echt heel klang nadenken van hoe en wat want die heeft een betekenis.. Die komt dan ook op een opijnlijkere plek als mijn eerste tatoo (die komt rond me navel, 2e op mijn enkel) Vork

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 03:48

Myryana schreef:
Ik ga binnekort maar weer een piercing laten zetten.. ik moet pijn voelen om de pijn die ik nu heb te vergeten.. ik kan er niet meer tegen gewoon.

Ga denk ik maar voor een conch piercing of punch.. wil dat al een tijd.. ga het maar gewoon doen..

Punch Lips are sealed

dies gek.... Huilen van het lachen au Huilen van het lachen

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 07:45

k weet niet hoe die van mij is gezet, had mn oogjes dicht want k was behoorlijk bang Huilen van het lachen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 14:57

Hoe slecht us een tongpiercing nu daadwerkelijk voor je tanden?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:21

Shanna schreef:
Ik ben binnenkort 18 (nog 9 nachtjes slapen want het is al de 21e Haha! ) en heb voor in mijn 18e levensjaar in de planning staan: 2 MD's erbij en als het financieel even kan ook mijn 1e tatoo (wil er slechts 2 dyus kan mooi Huilen van het lachen ) Dan als ik 19 ben wil ik pas mij tongpiercing laten zetten als laatste piercing, en 2e tatoo want over die moet ik echt heel klang nadenken van hoe en wat want die heeft een betekenis.. Die komt dan ook op een opijnlijkere plek als mijn eerste tatoo (die komt rond me navel, 2e op mijn enkel) Vork

haha.. haha... ik wilde één tattoo, heb er nu nog 4 in planning staan waarvan 1 een hele sleeve is, geloof me, je kan van tevoren niet zeggen ik neem er maar twee het is zó verslavend..

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:59

Suus__ schreef:
QualityLover schreef:
Ik had m navelpiercing op mn 12de Tong uitsteken Ik ben bijna [3dagen] 14 Knipoog

Hoe vroeg jij het dan aan je ouders? Want mij vader vindt tatoos/piercings echt helemaal niks. Tong uitsteken

Nou, we waren ergens aan het logeren en ik kon niet slapen. Toen ging ik nadenken en toen bedacht ik me dat een navelpiercing wel leuk is. De volgende ochtend vroeg ik t aan mn vader. Die zei: 'Wie heeft er in jou klas een navelpiercing?!' 'Niemand. Ik wil m omdat ik m mooi vindt.' 'Nou, als je m zelf betaald vindt ik t goed. Wel nog aan je moeder vragen!' 'Mam, mag ik n navelpiercing?' 'Je bent je er wel van bewust dat het fout kan gaan?'

Verder niet meer over gehad, maar we zijn wel naar de Piercingshop gegaan om er een te laten zetten. Clown Wel zelf betaald! Haha! Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:04

Quality, wat heb jij 'n verschrikkelijk schreeuwend onderschrift. Nagelbijten / Gniffelen

Myry, kraakbeen punch? Nagelbijten / Gniffelen

Ik laat binnenkort wsl 2 x surface zetten. Lachen Even geld bij elkaar rapen. Bloos

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:21

Hihi dankje Lachen Valt wel op Knipoog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:05

Anthea schreef:
Quality, wat heb jij 'n verschrikkelijk schreeuwend onderschrift. Nagelbijten / Gniffelen

Myry, kraakbeen punch? Nagelbijten / Gniffelen

Ik laat binnenkort wsl 2 x surface zetten. Lachen Even geld bij elkaar rapen. Bloos

Ja.. kraakbeen punch.. wil pijn lijden en vind het zo mooi <3

Maaruh.. surface? Pas maar op dat het niet uitgroeit zoals je sternum Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:21

Hoeveel mm wil je?
Het genezingsproces lijkt me erger dan het hele punchen zelf, tenminste, als ik dat bloedoor van Bjorn zo zag. Tong uitsteken Lijkt me niet fijn.

En ja, I know. Maar ik vind surface mooi, en blijkbaar groeien er ook heel veel md's uit, dus ach..