Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Toen had ik 144 (8.0). Ik had tussen half 10 en 11 al een liter water weggedronken en heb toen de rest van de tweeliterfles maar leeggedronken. Het ging iets beter maar ik bleef wel heel zwak en trillerig voelen. Uurtje later nog eens gemeten en toen was de score 119 (6,6). Mijn dochter moest haar middagslaapje doen dus ik ben mee gaan liggen en ook in slaap gevallen. Rond kwart over drie kwam mijn vriend thuis met de hond van de paarden dus werden we wakker gemaakt. Ik heb toen een bordje groenten gegeten (2 wortels, 6 cherrytomaatjes en 1/3 komkommer) Toen zijn we in het park wat gaan wandelen en 2 uur na het groentenbordje gemeten en toen zat ik weer op 60 (3,3)
Net heb ik nog een appeltje (Granny Smith gegeten) en dan straks het avondeten.
ikwou dat ik zulke suikers had ! sorry schoot even door mijn hoofd heen.....
)
Alles wat je lekker vindt is verboden toegang, en voor mij is dat zo voor een paar maanden maar jullie hebben dit je leven lang. Echt respect...
) 
) en een salade met whisky cocktailsaus, en mijn waarde zat op 100. Wat nu diabetes

. Ik ben nu aangesloten op de computer zodat mijn diabetesverpleegkundige mij gewoon kan volgen! alles wat ik doe kan ze gewoon zien en ik word der zo ziek van. Ik heb totaal geen vrijheid meer en alles wat een x fout gaat moet ik helemaal uitleggen. Ik moet hem elke week uitlezen als ik 1 x vergeet belt ze gelijk op. Nu werkt dat programma voor geen meter want vaak als ik hem uitlees staat ie er gewoon niet op. Dan krijg ik de schuld dat ik hem niet uit heb gelezen. En heel vaak zit m'n slangentje niet goed waardoor ik nog hogere waarde's krijg. Ik heb nu een naald in me buik ipv een buisje. Heb al een sensor gehad maar ook dat ding deed het niet meer na 2 x gebruiken. Heel me buik zit vol met van die harde bobbels.
ik heb het nu 3 jaar en heb er nog steeds zoveel moeite mee! Het liefst wil ik weer gaan spuiten. Heb ik zelf wat meer vrijheid. Heb in 2 maanden 2 x uitgedroogd/verzuurd/ontregeld in het ziekenhuis gelegen met infuus en alles.. ik word er gewoon helemaal gek van! Hebben jullie heir ook wel eens last van?