WiskyBokjes schreef:Iemand nog tips voor Droge handen? Ik smeer ze iedere dag wel in met body lotion maar het helpt niet..
Daar gebruik ik uierzalf voor

Werkt bij mij heel erg goed en na een dag of 2 zijn ze weer helemaal zacht!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WiskyBokjes schreef:Iemand nog tips voor Droge handen? Ik smeer ze iedere dag wel in met body lotion maar het helpt niet..
Rachel_x schreef:Iemand een tip idd voor het zweten?
Deo's werken niet.
tiennuh schreef:Rachel_x schreef:Iemand een tip idd voor het zweten?
Deo's werken niet.
heb niet alles weer gelezen hoor, dus misschien is het al eens eerder genoemd. therme 5 dagen anti-transpirant. Kost wel ongeveer 15euro, maar werkt echt echt echt super goed!! en ook echt 5 dagen lang. dus dat is het geld zeker waard.
CaroR schreef:WiskyBokjes schreef:Iemand nog tips voor Droge handen? Ik smeer ze iedere dag wel in met body lotion maar het helpt niet..
Daar gebruik ik uierzalf voor
Werkt bij mij heel erg goed en na een dag of 2 zijn ze weer helemaal zacht!
meliiSsatjje schreef:ik heb ook veel last van zweetplekken, maarja zweten is goed voor je. Ik bedoel als je niet meer zweet komen je afvalstoffen niet meer vrij uit je lichaam. dus laat mij maar lekker veel zweten
CielitoLindo schreef:meliiSsatjje schreef:ik heb ook veel last van zweetplekken, maarja zweten is goed voor je. Ik bedoel als je niet meer zweet komen je afvalstoffen niet meer vrij uit je lichaam. dus laat mij maar lekker veel zweten
Je zweet niet alleen maar onder je oksels natuurlijk
Lara_Silver schreef:Precies die twee heb ik ook die jij noemt. De waterproof van escence is goed dus?Nou bij duurdere mascara hóórt het eigenlijk te doen wat het zegt.. Maar dat is ook niet altijd helaas.. Ik heb er pas 2 die echt doen wat ze zeggen. Define-a-Lash en Volum' Express beiden van Maybeline. De rest geven bij mij allemaal hetzelfde effect..Maar zoals jij zegt die goedkopen hoeven helemaal niet slecht te zijn, gewoon een kwestie van even zoeken en wie weet zit er een goed tussen.
Ik heb de waterproofer van Escense, hartstikke tevreden over want dat bespaard weer het kopen van waterproof mascara die je er slecht af krijgt, terwijl dit dan ook waterproof is maar er makkelijk af gaat.
Manon88 schreef:Lara_Silver schreef:Precies die twee heb ik ook die jij noemt. De waterproof van escence is goed dus?Nou bij duurdere mascara hóórt het eigenlijk te doen wat het zegt.. Maar dat is ook niet altijd helaas.. Ik heb er pas 2 die echt doen wat ze zeggen. Define-a-Lash en Volum' Express beiden van Maybeline. De rest geven bij mij allemaal hetzelfde effect..Maar zoals jij zegt die goedkopen hoeven helemaal niet slecht te zijn, gewoon een kwestie van even zoeken en wie weet zit er een goed tussen.
Ik heb de waterproofer van Escense, hartstikke tevreden over want dat bespaard weer het kopen van waterproof mascara die je er slecht af krijgt, terwijl dit dan ook waterproof is maar er makkelijk af gaat.
DNIEZE schreef:mii_jessy schreef:Weet er iemand ook iets tegen bultjes/puistjes op je gezicht?
tandpasta op je gezicht smeren en wachten tot het hard word en dan met lauw water eraf halen.
CielitoLindo schreef:Een vriendin van mij heeft heel erg last van natte plekken in shirts van het zweet, die had van alles geprobeerd maar niets hielp, en nu heeft ze botox in haar oksels laten spuiten en zweet ze niet meer..
mii_jessy schreef:Weet er iemand ook iets tegen bultjes/puistjes op je gezicht?