Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CaroR

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:30

WiskyBokjes schreef:
Iemand nog tips voor Droge handen? Ik smeer ze iedere dag wel in met body lotion maar het helpt niet.. Verdrietig

Daar gebruik ik uierzalf voor Lachen
Werkt bij mij heel erg goed en na een dag of 2 zijn ze weer helemaal zacht!

tiennuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:24

Rachel_x schreef:
Iemand een tip idd voor het zweten? Clown

Deo's werken niet. Slapen

heb niet alles weer gelezen hoor, dus misschien is het al eens eerder genoemd. therme 5 dagen anti-transpirant. Kost wel ongeveer 15euro, maar werkt echt echt echt super goed!! en ook echt 5 dagen lang. dus dat is het geld zeker waard.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:28

Tip voor rode verkoudheidsneus, je weet wel, je moet om de drie minuten je neus snuiten en de huid eronder en rond je neusvleugels wordt schraal en pijnlijk: Sudocreme. Ja dat spul wat je op baby's billetjes smeert;-) Als je naar bed gaat een dikke laag aanbrengen......en 's ochtends heb je een mooi rose huidje die niet schraal aanvoelt........

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:28

WiskyBokjes schreef:
Iemand nog tips voor Droge handen? Ik smeer ze iedere dag wel in met body lotion maar het helpt niet.. Verdrietig

Heb je vaseline ook al ooit geprobeerd ?

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:24

Wie heeft de ideale dagcreme voor niet te veel geld, voor de vette huid? Die dus ook helpt tegen puistjes. Mijn budget is ongeveer 10 euro.
Oja het is wel van belang dat de prijs/kwaliteitverhouding goed is.
Met een iets duurder potje, wil ik wel wat langer kunnen doen enzo.
En willen jullie bij jullie ideeen, neerzetten na hoe lang het potje op is? Lachen

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:36

biothermal pcle creme,is wel een vette creme maar werkt uitstekend een normale pot is 22 euro doe je zeker 2 maanden mee als niet langer is bij 2 x per dag gebruik!!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:49

Ik blijf toch bij biodermal dagcreme. Mijn puistjes zijn volgens mij echt daardoor verdwenen. Ik heb hem toen voor 10 euro bij een actie gekocht weet niet percies wat de echte prijs was maar zal niet veel meer zijn. Gebruik hem nu al zo'n 4 maanden. Echt veel heb je er neit van nodig elke keer.

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 14:16

okee, en welke creme heb jij brittje tenminste wat voor van biodermal Tong uitsteken

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 14:26

ik heb gewoon voor de normale huid bijna niemand heeft helemaal op zn gezicht een vette huid. Meestal is het dan gecombineerd, die heb je ook van biodermal maar dat vind ik een beetje onzin want hoe staat dat dan afgesteld geneigd naar vet of naar droog? Klopt niet helemaal volgens mij dan. Zat wel te twijfelen tussen die en hydraterende. Dit is dus niet voor een droge maar voor een vochtarme huid dit heb vrijwel iedereen Tong uitsteken
Smeer het altijd gelijk op na het douche trekt het nog beter in. Na echt een week zag ik al verschil. Gebruikte eerst ook dove enz maar dit voelt toch echt heel anders aan.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:15

tiennuh schreef:
Rachel_x schreef:
Iemand een tip idd voor het zweten? Clown

Deo's werken niet. Slapen

heb niet alles weer gelezen hoor, dus misschien is het al eens eerder genoemd. therme 5 dagen anti-transpirant. Kost wel ongeveer 15euro, maar werkt echt echt echt super goed!! en ook echt 5 dagen lang. dus dat is het geld zeker waard.

Een vriendin van mij heeft heel erg last van natte plekken in shirts van het zweet, die had van alles geprobeerd maar niets hielp, en nu heeft ze botox in haar oksels laten spuiten en zweet ze niet meer..

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:17

ik heb ook veel last van zweetplekken, maarja zweten is goed voor je. Ik bedoel als je niet meer zweet komen je afvalstoffen niet meer vrij uit je lichaam. dus laat mij maar lekker veel zweten Clown

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:20

CaroR schreef:
WiskyBokjes schreef:

Daar gebruik ik uierzalf voor Lachen
Werkt bij mij heel erg goed en na een dag of 2 zijn ze weer helemaal zacht!

Ik had toen ooit een keer bij bodyshop van die handschoentjes die je aan kon trekken voor het slapen gaan, dan kan je je handen helemaal insmeren met creme en dat de hele nacht laten intrekken.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:22

meliiSsatjje schreef:
ik heb ook veel last van zweetplekken, maarja zweten is goed voor je. Ik bedoel als je niet meer zweet komen je afvalstoffen niet meer vrij uit je lichaam. dus laat mij maar lekker veel zweten Clown

Je zweet niet alleen maar onder je oksels natuurlijk

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:34

CielitoLindo schreef:
meliiSsatjje schreef:

Je zweet niet alleen maar onder je oksels natuurlijk

Dat heb ik toch ook niet gezegd? Tong uitsteken

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:40

@ Wiskybokjes; Ik zou er géén bodylotion opsmeren, maar echt een speciale handcréme (bijv. een hele vette. Bij de kruidvat hebben ze van die blikken met zalf erin en ook tubetjes, ik zou daar even kijken) Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:44

Lara_Silver schreef:
Nou bij duurdere mascara hóórt het eigenlijk te doen wat het zegt.. Maar dat is ook niet altijd helaas.. Ik heb er pas 2 die echt doen wat ze zeggen. Define-a-Lash en Volum' Express beiden van Maybeline. De rest geven bij mij allemaal hetzelfde effect.. Maar zoals jij zegt die goedkopen hoeven helemaal niet slecht te zijn, gewoon een kwestie van even zoeken en wie weet zit er een goed tussen. Lachen Ik heb de waterproofer van Escense, hartstikke tevreden over want dat bespaard weer het kopen van waterproof mascara die je er slecht af krijgt, terwijl dit dan ook waterproof is maar er makkelijk af gaat. Haha!
Precies die twee heb ik ook die jij noemt. De waterproof van escence is goed dus?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:51

Manon88 schreef:
Lara_Silver schreef:
Nou bij duurdere mascara hóórt het eigenlijk te doen wat het zegt.. Maar dat is ook niet altijd helaas.. Ik heb er pas 2 die echt doen wat ze zeggen. Define-a-Lash en Volum' Express beiden van Maybeline. De rest geven bij mij allemaal hetzelfde effect.. Maar zoals jij zegt die goedkopen hoeven helemaal niet slecht te zijn, gewoon een kwestie van even zoeken en wie weet zit er een goed tussen. Lachen Ik heb de waterproofer van Escense, hartstikke tevreden over want dat bespaard weer het kopen van waterproof mascara die je er slecht af krijgt, terwijl dit dan ook waterproof is maar er makkelijk af gaat. Haha!
Precies die twee heb ik ook die jij noemt. De waterproof van escence is goed dus?

Ik ben er erg tevreden over, een regenbui houdt het met gemak. Het is geen echte mascara die van Essence maar meer een spul dat je over je mascara aanbrengt, een doorzichtig goedje wat dus eigenlijk non-waterproof mascara een waterproof laagje geeft, zeer praktisch. Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 13:54

Oké dat is fijn dus dan kan ie mooi over de Maybeline heen Tong uitsteken

Giinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:07

DNIEZE schreef:
mii_jessy schreef:
Weet er iemand ook iets tegen bultjes/puistjes op je gezicht Schijnheilig ?

tandpasta op je gezicht smeren en wachten tot het hard word en dan met lauw water eraf halen.

ik las laats op het internet dat een asprine masker heel goed was voor je puisten omdat daardoor je puisten verdwijnen en krimpen ofzoiets maar ja ik weet natuurlijk niet of dat waar is Knipoog

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:11

CielitoLindo schreef:
Een vriendin van mij heeft heel erg last van natte plekken in shirts van het zweet, die had van alles geprobeerd maar niets hielp, en nu heeft ze botox in haar oksels laten spuiten en zweet ze niet meer..

haha echt waar joh! Nouja als dat niet werkt dan werkt niks meer. Dat verdooft tijdelijk je zenuwuiteinden, maar wist niet dat je dat ook voor zweten kon leuk om te weten! Lachen

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:36

Mijn moeder heeft spul van 40 euro gekocht voor mijn puistjes, met fruitzuur..
Ik las hierook veel dingen over fruitzuur etc, ik gebruik dat dure spul nu niet meer, want het werd er alleen maar rood van!
Dat betekent wel dat het werkt, maar ik vond het er niet uit zien en ik gebruikte het elke avond maar ik hadniet het gevoel dat het werkte, dus ben ik er maar mee gestopt.. Zit ik dan met me fles van 40 euro die voor 90 procent nog vol zit..

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:37

Houd iemand trouwens dat lijstje nog bij vanaf bladzijde 8 ? Clown

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:38

Volgens mij niet.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:39

mii_jessy schreef:
Weet er iemand ook iets tegen bultjes/puistjes op je gezicht Schijnheilig ?

tandpasta op je gezicht smeren en wachten tot het hard word en dan met lauw water eraf halen.[/quote]

^^ Zou dat niet doen Knipoog
Blijkt heel erg slecht te zijn voor je huid, net als Clearasil en dat soort troep, omdat het er alleen maar van uitdroogd, en vervolgens dus weer terug komt ..

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:40

Ik heb best wel veel tips tot en met bladzijde 9 opgeschreven in een boekje zodat ik hetniet vergeet Clown