[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 23:12

Zie je wel...een tongpiercing steld niet zo veel voor Tong uitsteken

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:24

ik wil hem ook! *LOL*

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:37

Ik weet nog steeds niet wat ik wil,ik las namelijk pas ergens dat er op je tong allerlei punten zitten van energiebanen en als je die doorboort met een piercing je dus uit balans raakt of zoiets

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:16

Ja, mijn instrustrice zegt ook dat ik mijn navelpiercing eruit moet halen, dat was slecht voor mijn energiebanen.

Ja daag. Ik wil veel maar dat?
Ik heb hem gezet naar aanleiding van mijn overleden paard en er moet ooit nog een roosje in, dus deze betekent heel veel voor me.
Now way dat ik hem eruit doe.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:22

Ik voel me nog steeds precies het zelfde als voor mijn piercings...het is maar net waar je in geloofd denk ik

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:28

whaha ik ook, merk niks van een verstoorde energiebalans Vork

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:30

grr... Rottong Boos!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:50

meld me hier even. Ik heb nu 2 jaar geleden een navelpiercing laten zetten, maar heb nu sinds een goed jaar dezelfde derin zonder ooit eruit te halen.

Nu wou ik gister een andere piercing indoen, maar kreeg deze er amper uit ( ging echt stroef) dus durfde hem er niet helemaal uit te halen omdat ik anders bang ben dat ik de andere en niet meer inkrijg.
Ook trek ik zeg maar een stukje huid mee, heel moeilijk uit te leggen, maar het is meer een soort buisje wat je alleen ziet als ik de pierc eruit probeer te halen.
Nu wil ik toch graag die andere piercing in, wat zouden jullie doen, tog wagen hem eruit te halen en zelf te doen? of wat anders,,

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:17

Ik zou denk ik naar de piercer gaan als je het niet vertrouwt

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:37

Was ik inderdaad nog niet opgekomen Vork ga er morgen ff langs denk ik.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 19:39

Ja, lijkt me ook beter om naar de piercer te gaan. Dan is het maar iets meer moeite, stel dat je het verkeerd doen. Knipoog

susie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 21:50

mirriejj schreef:
meld me hier even. Ik heb nu 2 jaar geleden een navelpiercing laten zetten, maar heb nu sinds een goed jaar dezelfde derin zonder ooit eruit te halen.

Nu wou ik gister een andere piercing indoen, maar kreeg deze er amper uit ( ging echt stroef) dus durfde hem er niet helemaal uit te halen omdat ik anders bang ben dat ik de andere en niet meer inkrijg.
Ook trek ik zeg maar een stukje huid mee, heel moeilijk uit te leggen, maar het is meer een soort buisje wat je alleen ziet als ik de pierc eruit probeer te halen.
Nu wil ik toch graag die andere piercing in, wat zouden jullie doen, tog wagen hem eruit te halen en zelf te doen? of wat anders,,

Dit stroeve en dat "buisje" (komt door huid die je mee trekt) heb ik ook altijd.. Ik wissel hem nu gewoon altijd na het douche dan zit dr water bij gaat hij super soepel. De nieuwe piercing haal ik ook even onder de kraan door en dan glijd hij er zo in. Nooit meer problemen gehad. Probeer dit eens, want ik weet bijna zeker dat je het dan ook zelf kan.

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:08

Morgen moet ik bij de piercer terug komen om kleinere tongpiercing erin te laten zetten. Omdat ik nu nog zo'n grotere heb blabla dat snap je wel Tong uitsteken

maar nu mijn vraag is dat kleinere staafje dan een standaard maat of is dat verschillend. Dat je in de winkel ook een tongpiercing moet kopen van zoveel mm ?

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:13

Hoelang heb je die lange gehad? Knipoog

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:16

Morgen 2 weken, dan moest ik terug komen Knipoog weet nog niet wanneer ik zelf dan mag verwisselen maar dat hoor ik dan wel Lachen alleen is me dat ff de vraag voor als ik een leuke in een winkel tegenkom.

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:40

Ik wil een neuspiercing[steentje]
Maar als je die uithaalt,valt dat gat goed op dan?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:52

madrieka schreef:
Ik weet nog steeds niet wat ik wil,ik las namelijk pas ergens dat er op je tong allerlei punten zitten van energiebanen en als je die doorboort met een piercing je dus uit balans raakt of zoiets

Owh is t m dat waardoor ik zovaak scheef loop?!?!?! Knipoog

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 22:56

Als je je neuspiercing eruit haald valt het gaatje niet zo heel erg op, Maar als je hem er te lang uitlaat is er geen gaatje meer.Ik haal hem er alleen maar uit om schoon te maken en het is dat ik het weet en er op let, maar anders zou het gaatje niet zo snel opvallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:14

Ik heb m'n tongpiercing vandaag opnieuw laten zetten whoehoew Pling (hij was scheef gezet aan de bovenkant)
Hij haalde het vorige staafje eruit en zette meteen al een stip voor de nieuwe, dat had ik niet verwacht haha. Maargoed hijs opnieuw gezet en het deed zeer man, zat met tranen in m'n ogen. Terwijl ik de vorige x geen pijntje gevoeld heb. Ik heb al appelmoes en toetjes ingeslagen voor de komende dagen haha.

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 00:51

Die van mij zit ook scheef .....

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 01:51

kaatje77 schreef:
Ja, mijn instrustrice zegt ook dat ik mijn navelpiercing eruit moet halen, dat was slecht voor mijn energiebanen.

en dat heeft je instructrice te zeggen Vork

die zou echt aan het kortste eind trekken hoor.
dan had ik er zo nog veel meer gezet Tong uitsteken

juist om haar dan te treiteren Haha! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 08:49

Diamante schreef:

Hoe scheef? Aan de bovenkant of onderkant? Aan de onderkant hoort het zo, dan zittie goed naast je tongriem. Aan de bovenkant kan die dan scheef lijken omdat het staafje uitsteekt.
Bij mij zat ie aan de bovenkant echt naast het midden geprikt. Nou zittie perfect Lachen

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 09:36

Justine_Mo schreef:
Ik wil een neuspiercing[steentje]
Maar als je die uithaalt,valt dat gat goed op dan?

Hangt ervanaf, bedoel je als je hem eruit haalt en dicht wil laten groeien? Of als je hem even tijdelijk eruit wilt halen? Ik heb er zelf eentje gehad en toen ik hem eruit heb gehaald was hij binnen een halfuur dicht (dat kwam ook omdat hij er nog niet zolang inzat). Als je hem er tijdelijk even uitwilt halen dan moet het gaatje eerst goed genezen zijn, ik denk dat dat niet zo heel erg opvalt. Misschien vind je het gaatje zelf dan wel groot en goedzichtbaar maar andere mensen die niet weten dat het erzit kijken er niet naar Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 09:54

mirriejj schreef:

Na het douchen is inderdaad beter, kun je gelijk onder de douche even proberen of je de piercing vrij kan maken.

Als het niet lukt, klinkt het alsof ie is ingegroeid. Dan kun je het beter niet forceren en inderdaad even advies vragen bij een piercer.

Misschien in het vervolg dus toch regelmatig onder de douche even de piercing losbewegen, zo kun je het voor een volgende keer voorkomen denk ik Knipoog

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 10:23

aukje91 schreef:
Diamante schreef:

Hoe scheef? Aan de bovenkant of onderkant? Aan de onderkant hoort het zo, dan zittie goed naast je tongriem. Aan de bovenkant kan die dan scheef lijken omdat het staafje uitsteekt.
Bij mij zat ie aan de bovenkant echt naast het midden geprikt. Nou zittie perfect Lachen

Echt scheef, aan de bovenkant (stukje naar links) maar wil hm echt niet opnieuw hoor Knipoog
Aan de onderkant zittie door mn tongriem heen... Clown