Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriejj schreef:meld me hier even. Ik heb nu 2 jaar geleden een navelpiercing laten zetten, maar heb nu sinds een goed jaar dezelfde derin zonder ooit eruit te halen.
Nu wou ik gister een andere piercing indoen, maar kreeg deze er amper uit ( ging echt stroef) dus durfde hem er niet helemaal uit te halen omdat ik anders bang ben dat ik de andere en niet meer inkrijg.
Ook trek ik zeg maar een stukje huid mee, heel moeilijk uit te leggen, maar het is meer een soort buisje wat je alleen ziet als ik de pierc eruit probeer te halen.
Nu wil ik toch graag die andere piercing in, wat zouden jullie doen, tog wagen hem eruit te halen en zelf te doen? of wat anders,,
madrieka schreef:Ik weet nog steeds niet wat ik wil,ik las namelijk pas ergens dat er op je tong allerlei punten zitten van energiebanen en als je die doorboort met een piercing je dus uit balans raakt of zoiets
kaatje77 schreef:Ja, mijn instrustrice zegt ook dat ik mijn navelpiercing eruit moet halen, dat was slecht voor mijn energiebanen.
Diamante schreef:Die van mij zit ook scheef .....
Justine_Mo schreef:Ik wil een neuspiercing[steentje]
Maar als je die uithaalt,valt dat gat goed op dan?
mirriejj schreef:meld me hier even. Ik heb nu 2 jaar geleden een navelpiercing laten zetten, maar heb nu sinds een goed jaar dezelfde derin zonder ooit eruit te halen.
Nu wou ik gister een andere piercing indoen, maar kreeg deze er amper uit ( ging echt stroef) dus durfde hem er niet helemaal uit te halen omdat ik anders bang ben dat ik de andere en niet meer inkrijg.
Ook trek ik zeg maar een stukje huid mee, heel moeilijk uit te leggen, maar het is meer een soort buisje wat je alleen ziet als ik de pierc eruit probeer te halen.
Nu wil ik toch graag die andere piercing in, wat zouden jullie doen, tog wagen hem eruit te halen en zelf te doen? of wat anders,,
aukje91 schreef:Diamante schreef:Die van mij zit ook scheef .....
Hoe scheef? Aan de bovenkant of onderkant? Aan de onderkant hoort het zo, dan zittie goed naast je tongriem. Aan de bovenkant kan die dan scheef lijken omdat het staafje uitsteekt.
Bij mij zat ie aan de bovenkant echt naast het midden geprikt. Nou zittie perfect