[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:23

Knippen Bloos! waarmee Verward

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:26

Met een klein schaartje. Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:42

Doet het zeer als je eraan trekt of de hele tijd?
Bij de eerste kun je evt morgen even langs de piercder o.i.d die krijgt hem wel los.
Hele tijd, tja dan is het wel lollig om hem door te knippen Haha!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:45

Had dan geen neuspiercing, maar heb piercer de boel mooi laten verwisselen, mij teveel gepiel. Haha!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:51

Ooooh wat is mijn tong dik hahhahaa niet meer normaal, en wittig ook (gelukkig had ik hier al gelezen dat dat normaal is), maar ik krijg echt bijna niks weg qua eten... ik probeer maar een beetje kwark en fruit te eten...iemand tips? ik heb voor vanavond soep....

edit: hoe lang blijft dit nog zo?

DAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:02

Je brood in je soep dopen Lachen Slik je het zo weg.
Yoghurt, milkshakes, ijs, Brinta (pap), Of gewoon allemaal fruit in de blender gooien Lachen

Misschien nog één dag maar dan moet het echt minder worden, veel ijs op je tong laten smelten (ijsblokjes).

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:06

Lekker op waterijsjes sabbelen *LOL*

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:25

Lekker Haha! ja die ijsblokjes had ik ook al ontdekt, dat helpt echt wel! Helaas moet ik wel werken en hier heb ik die niet maar ja, ik ga zo in de stad een ijsje halen Lachen Of beter nog een milkshake Haha!

Niemand heeft het hier trouwens ontdekt op mijn werk, ik heb verzonnen dat mijn mond nog een beetje verdoofd is door de tandarts hahahah

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:42

StalHaast schreef:
Hallo!
ik heb nu een neus en navel piercing Lachen
ik wil een tongpiercing maar ik durf niet Scheve mond

Dacht ik ook Knipoog maar tong doet echt geen pijn.
Bij bodymx krijg je een verdovingsspraytje, en dan voel je er echt helemaal niks van Lachen

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:15

LittleAnn schreef:
Lekker Haha! ja die ijsblokjes had ik ook al ontdekt, dat helpt echt wel! Helaas moet ik wel werken en hier heb ik die niet maar ja, ik ga zo in de stad een ijsje halen Lachen Of beter nog een milkshake Haha!

Niemand heeft het hier trouwens ontdekt op mijn werk, ik heb verzonnen dat mijn mond nog een beetje verdoofd is door de tandarts hahahah

Yoghurt en dergelijke vond ik moeilijker weg te slikken Verward
dat bleef errond plakken, en het was vrij pijnlijk Haha!
Ik zat een uurtje later al weer koekjes te eten, en savonds frietjes met een hamburger (erg traag weliswaar Haha! )

2 dagen later stond ik alweer aan de kassa op men werk, en dezelfgde dag had ik nog paardrijles gegeven aan een vriendin, mss daarmee dat men tong niet erg gezwollen was...

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:03

Het valt in de loop van de dag ook steeds meer mee moet ik zeggen, ik praat ook gewoon met collega's en klanten en ik heb net ook een zacht boterhammetje zonder korst opgegeten, ik moet zeggen dat het eigenlijk wel helpt om gewoon te eten....Erg langzaam inderdaad hahah maar ja, het is voor het goede doel! Ik zal een foto plaatsen als ie een beetje genezen is...Het lijkt wel sneller te gaan dan mijn navelpiercing trouwens!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:42

ik heb de mijne nu een maandje denk ik, mss iets langer, en ik heb er niks van last meer van, speol nog een maal per week als ik het niet vergeet.
verwissel om de 5 voet van piercing (heb meerdere kleurtjes Haha!) en die blijft gewoon rustig, soms als ik weer eens achter men tanden blijf haken trekt die wel effe, maar dat valt heel goed mee.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 14:52

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 15:20

Oei hahha als ik koorts krijg ga ik meteen naar de dokter ja... dat is niet best...gelukkig spoel ik de hele dag door met anti bacterieel middel van de piercer...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:39

Ik noem dat gewoon een pechgeval. Hoeveel tongpiercings zijn er inmiddels wereldwijd al gezet ??!! Bloos
Laatst bijgewerkt door Lous op 11-07-07 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:41

Volgende maand krijg ik te horen wanneer mijn beugel er weer uit mag. Waarschijnlijk oktober, dus hoop voor mijn verjaardag Haha!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:57

Lous schreef:
Ik noem dat gewoon een pechgeval. Hoeveel tongpiercings zijn er inmiddels wereldwijd al gezet ??!!:o

Bovendien is de streptokokbacterie een gewone bacterie die je net zo goed kan krijgen als je bij de dokter een enting laat zetten of bloed laat trekken... Als je bij een goede piercer gaat die steriel werkt, loop je er niet meer risico op dan wanneer een dokter een naald gebruikt.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:57

Anjatjeuh schreef:
Lous schreef:
Ik noem dat gewoon een pechgeval. Hoeveel tongpiercings zijn er inmiddels wereldwijd al gezet ??!!:o

Bovendien is de streptokokbacterie een gewone bacterie die je net zo goed kan krijgen als je bij de dokter een enting laat zetten of bloed laat trekken... Als je bij een goede piercer gaat die steriel werkt, loop je er niet meer risico op dan wanneer een dokter een naald gebruikt.

Idd, er is een geval bekend van die bacterie door een tongpiercing, en een tongpiercing is plots levensgevaarlijk Haha!

Net zoals een tongpiercing altijd slecht voor je tanden is, omdat er enkele mensen er problemen mee kregen, maar al de andere die geen problemen kregen, daar wordt er niet over gepraat ...

Zijn er hier trouwens mensen die tandproblemen hebben door een tongpiercing?
ikzelf heb gene al te goede tanden, dus ben er wel wat trughoudend voor, op dit moment heb ik een acrylbolletje erop, lijkt me dat dat minder schadelijk is dan de metalen?

zijn er voor of nadelen aan de acrylbolletjes?

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 19:05

LittleAnn schreef:
Oei hahha als ik koorts krijg ga ik meteen naar de dokter ja... dat is niet best...gelukkig spoel ik de hele dag door met anti bacterieel middel van de piercer...

Niet met alcoholspul erin hoop ik? Dat is namelijk echt slecht voor de genezing. Je lichaam doet heel hard zijn best om nieuwe huidcellen aan te maken en het 'wondje' te dichten, spoeldingen met alcohol breken die nieuwe huidcellen weer af! Zo duurt de genezing veel langer!

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:10

Nee dat zit er niet in, zo proeft het ook niet... Oh dat wist ik niet!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:46

Ik ben net terug van die piercingshop, heb een labret laten zetten. Haha! Ik wou een tongpiercing maar dat kon niet vanwege mijn bloedaders, dus toen maar besloten een labret te laten zetten haha.

Deed overgens helemaal geen pijn, mijn neuspiercing deed meer pijn!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:51

Veel plezier ermee Haha! . Zou wel zo snel mogelijk als het kant er eentje indoen met een plastic achterkantje voor het behoud van je tandvlees en tanden. Moet je Princess_romy maar eens PM-men wat het met haar tanden heeft gedaan.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:56

Wat is een labret? Blond

Mijn tong is nog steeds echt dik trouwens, dat staafje lijkt niet eens lang genoeg, dat bolletje zit helemaal in het vlees van mijn tong....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:02

LittleAnn schreef:
Wat is een labret? Blond

Mijn tong is nog steeds echt dik trouwens, dat staafje lijkt niet eens lang genoeg, dat bolletje zit helemaal in het vlees van mijn tong....

Zo'n piercing onder je lip (in het midden)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:03

LittleAnn schreef:
Wat is een labret? Blond

Terug gaan als ik jou was, is wel zo handig. Knipoog