Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalHaast schreef:Hallo!
ik heb nu een neus en navel piercing
ik wil een tongpiercing maar ik durf niet
LittleAnn schreef:Lekkerja die ijsblokjes had ik ook al ontdekt, dat helpt echt wel! Helaas moet ik wel werken en hier heb ik die niet maar ja, ik ga zo in de stad een ijsje halen
Of beter nog een milkshake
Niemand heeft het hier trouwens ontdekt op mijn werk, ik heb verzonnen dat mijn mond nog een beetje verdoofd is door de tandarts hahahah
Lous schreef:Ik noem dat gewoon een pechgeval. Hoeveel tongpiercings zijn er inmiddels wereldwijd al gezet ??!!:o
Anjatjeuh schreef:Lous schreef:Ik noem dat gewoon een pechgeval. Hoeveel tongpiercings zijn er inmiddels wereldwijd al gezet ??!!:o
Bovendien is de streptokokbacterie een gewone bacterie die je net zo goed kan krijgen als je bij de dokter een enting laat zetten of bloed laat trekken... Als je bij een goede piercer gaat die steriel werkt, loop je er niet meer risico op dan wanneer een dokter een naald gebruikt.
LittleAnn schreef:Oei hahha als ik koorts krijg ga ik meteen naar de dokter ja... dat is niet best...gelukkig spoel ik de hele dag door met anti bacterieel middel van de piercer...
LittleAnn schreef:Wat is een labret?![]()
Mijn tong is nog steeds echt dik trouwens, dat staafje lijkt niet eens lang genoeg, dat bolletje zit helemaal in het vlees van mijn tong....
LittleAnn schreef:Wat is een labret?![]()
Mijn tong is nog steeds echt dik trouwens, dat staafje lijkt niet eens lang genoeg, dat bolletje zit helemaal in het vlees van mijn tong....