[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleenn

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 14:13

_Lot_ schreef:
Vriendin van mij had ook een labret piercing, haar hele tandvlees was weg bij haar voortanden. Ze heeft hem nu dwars door haar lip, heel gaaf! Ik heb door mijn tongpiercing wel een stuk van mijn tand afgebroken maar heb hem nog steeds Clown het is nu toch al gebeurd..

Edit; even een foto bijgevoegd van haar piercing, (lovestobias_ op bokt). Hier heeft ze er nog een hele grote staaf want ze had hem hier pas een weekje. Ze heeft nu een heel klein staafje met kleine balletjes. Als ze haar mond dicht heeft zie je het balletje zitten en net aan de onderkant van haar lip dus: http://album.partyflock.nl/2968547.jpg

Het ligt er ook aan hoe je met je tongpiercing omgaat. Als je er mee gaat spelen dan krijg je veel sneller een beschadiging aan je tanden. Gelukkig heb ik geen beschadiging aan mijn tanden door mijn tongpiercing Haha!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 14:18

Bienotje schreef:
Hallo allemaal,
wie heeft er allemaal een piercing boven in het oor (hoe heet dat ook alweer)? Hoe bevalt het, waar hebben jullei het laten zetten en nog andere klachten?
Ik ben benieuwd, zit er wel sterk over te denken namelijk Lachen

He. ben er eindelijk achter dat dat een helix heet. Nagelbijten / Gniffelen

Heb er drie weken geleden een laten schieten bij de juwelier. 7,=
Beter dan 35,= bij de piercingshop. Knipoog
Pijn deed ie de eerste twee weken. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden..... Bloos
Nu gaat het erg goed..... Heb ook een navelpiercing en daar ook eigenlijk alleende eerste week last van gehad.
Wel erg verslavend.
Ben nu alweer aan het denken waar ik nummer 3 kan zetten...
Laatst vergeten de tandarts te vragen...

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:53

Even een vraagje: hoe zit het met het opnieuw plaatsen van een navelpiercing als deze uitgroeid? Mijn navelpiercing heb ik nu ruim een half jaar en het blijft toch iets onrustig, zo af en toe lijkt hij weer iets ontstoken. Als ik nu naar het onderste gaatje kijk zie je littekenweefsel zitten dat begint diep in mijn navel (waar de piercing gezet is) en mijn piercing zit nu toch echt een mm of 3 verder naar buiten. Voorlopig hoef ik me nog geen zorgen te maken, maar ik hoorde dus dat als je een navelpiercing door het littekenweefsel zet, er dan veel minder afstootreactie op komt.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:56

Ik heb zelf een navelpiercing die onder littekenweefsel door is gezet. Dat deed ontzettend veel pijn en deze is na een jaar nog steeds vaak ontstoken.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 19:59

Kwam dat littekenweefsel dan ook door het uitgroeien van een eerdere piercing?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 20:02

Nee die was heel erg ontstoken en is er toen een keer uitgevallen en toen kreeg ik 'm er niet meer doorheen. Toen heb ik 'm helemaal dicht laten groeien en opnieuw en pircing laten zetten.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 20:16

Ai, dat is niet bemoedigend. Ik vond het juist wel een goed idee van mezelf. Misschien nog positieve ervaringen hier?

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 20:18

Ik heb een navelpiercing gehad die ontstoken bleef eruit gehaald. Zeker 2/3 jaar gewacht met zetten van een nieuwe. Die ging op gegeven moment ontsteken toen ik er een ander staafje (te snel) inzette die iets te kort was. Toen issie 3 mm ong naar beneden (uit) gegroeid maar nu zit hij helemaal mooi en kan ik wisselen wat ik wil.
Pijn was ong zelfde als 1e keer

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 20:38

Ik had net mn tongpiercing uitgehaald want wilde na het eten even een andere erin doen.. Kreeg ik hem er bijna niet meer doorheen! Ik heb hem in totaal denk 20 minuutjes uit gehad... En ik heb die piercing nu 6 weken! Ik schrok me rot Clown

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 21:01

Suusjwah schreef:
Ik had net mn tongpiercing uitgehaald want wilde na het eten even een andere erin doen.. Kreeg ik hem er bijna niet meer doorheen! Ik heb hem in totaal denk 20 minuutjes uit gehad... En ik heb die piercing nu 6 weken! Ik schrok me rot Clown

Haha dat had ik ook heb mijn tongpiercing nu tien weken en ik had s'morgens er zo'n last van dus ik dacht he even uit met tandenpoetsen dat was maar heel even en later kreeg ik hem haast niet meer in , dat was vorige week dus toen was 9 weken Clown

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 00:27

oe ja dat is echt vervelend. Ik had opzich wel geluk. In oktober werd ik geopereerd aan mn amandelen dus mijn tongpiercing moest er uit.(had hem toen dik een half jaar) Ik had hem ongeveer 2 á 3 uur eruit en toen ik bij kwam wilde ik hem metteen er weer in doen. Nou dat ging niet zo makkelijk. Hij was al aan het dichtgroeien dus ik maar proberen en dieuwen. Het ging ook bloeden maar gelukkig werkte de morfine nog dus de pijn werd wel verzacht Tong uitsteken Naja naar zoveel pogingen is het wel gelukt. Ik kreeg hem toen er alleen in op zijn kop beetje appart. Dus ik heb hem toen maar op zijn kop een paar uur ingehad maar op gegeven moment was het balletje er af en toen lukte het eindelijk wel om hem er normaal in te zetten. Ik heb er geen last meer van, maar ik moet wel goed opletten want hierdoor zit hij heel dicht tegen een spier aan ( t scheelt maar een haar) en raakt hij sneller wat gevoeliger. Dus als ik voel dat hij wat gevoeliger is spoel ik gewoon met listerine en is het weer over.

Maar zijn er al mensen die weten hoe het voelt om een navelpiercing te zetten? En doet het even pijn als een tongpiercing of juist niet?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 01:10

marleenn schreef:
Nou ik heb dus ook even een vraag;
Ik wil heel graag nog een navelpiercing. Maar hoe kunnen jullie de pijn omschrijven en de mensen die een tongpiercing en een navelpiercing hebben: wat deed bij jullie het meest pijn. Want ik heb zelf namelijk ook een tongpiercing.

tongpiercing!!
absoluut Clown
ging haast door de grond man zo'n pijn Bloos

navel viel ik haast bij in slaap....... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 10:49

Ik vond de navelpiercing absoluut pijnlijker dan de tong.
Navel is veel stuggere huid,tong heb ik niets van gevoeld.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 16:49

Ik heb geen ervaring met een tongpiercing, maar ik voelde mn navel toch best redelijk toen die gezet werd.. Die pijn was wel heftig, maar heel kort.. 3 seconden ofzo.

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 16:51

ik heb ook alleen een Navelpiercing ( wil nog wel een tong Knipoog )
maar voelde er helemaal niks van, '
Ik voelde zelfs niks van me tepelpiercing Pling

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 17:45

Ik voelde bij mijn tongpiercing echt helemaal niets
Alleen een klein 'prikje' aan het begin.

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:39

Hallo allemaal...

ik wil graag een tongpiercing, alleen mn ouders zitten me nogal tegen. Ik heb dus gevraagt waarom het nou niet mocht. wat hun als reden hadden. Nouja dat was dan omdat het slecht is voor mn tanden. maar nu hoorde ik laatst van een leraares bij ons op school, die dochter had een tongpiercing maar dan met een kunstof bolletje dan was het niet schadelijk voor je tanden. Klopt dat. Mn moeder zei dat ik dat even op het internet moest uitzoeken of dat echt zo was. en dan mag het waarschijnlijk.. Hopelijk hebben jullie antwoord Lachen

Gr. Amber

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 12:59

twis_shets schreef:
Hallo allemaal...

ik wil graag een tongpiercing, alleen mn ouders zitten me nogal tegen. Ik heb dus gevraagt waarom het nou niet mocht. wat hun als reden hadden. Nouja dat was dan omdat het slecht is voor mn tanden. maar nu hoorde ik laatst van een leraares bij ons op school, die dochter had een tongpiercing maar dan met een kunstof bolletje dan was het niet schadelijk voor je tanden. Klopt dat. Mn moeder zei dat ik dat even op het internet moest uitzoeken of dat echt zo was. en dan mag het waarschijnlijk.. Hopelijk hebben jullie antwoord Lachen

Gr. Amber

ik heb hem verder naar achteren laten plaatsen, bij mij raakt hij nooit mijn tanden, tenzij ik dat zelf doe, omdat ik ermee speel.
Kunstof is idd minder slecht, maar als jij veel speelt en je tanden aan raakt blijft het slecht voor je tanden.
Die van mij raakt me tanden nooit iig..

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:30

twis_shets schreef:
Hallo allemaal...

Gr. Amber

valt wel mee zolang je er niet overdreven veel mee 'speelt' is het ook niet zo slecht, en zon kunstof/plastic bolletje is idd wel beter.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:32

heb sins me 17de een tongpiercing ben nu 22.
Eigelijk vraag he
verkopen ze ook tongpiercings met paardenafbeeldingen of zo?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 19:41

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:58

Heeft iemand ook ervaringen met bestellen via die site?
Ik heb nl mooie piercings gezien Lachen

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:20

haha oke,, nouja ik zal mn moeder even wijs maken dat het niet slecht is,, hebben jullie last gehad van ontstekingen, ik snap dat je het goed schoon moet houden enz enz.. en hoe weetje dat het een goede piercing shop is blabla.. Tong uitsteken

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:23

Doei!
Hallo allemaal, ik heb sinds vrijdag een piercing. Het is zo een bovenin mijn oor (het is een beetje een kruising tussen een helix en een conch piercing).

Btw, ik heb hem zelf geprikt, want ik had geen zin om naar de piercingshop te gaan en ook niet naar de juwelier. Ik prik liever zelf iets door mijn oor dan dat ik het een ander laat doen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:45

Dat vind ik echt te stom voor woorden.
Als ie ontsteekt,ga je het dan ook zelf oplossen,of ga je dan wel je dokter ermee lastig vallen...
zo krijgen dokters dadelijk ook een slecht idee van piercings,door mensen die zichzelf denken te kunnen piercen.
"gelukkig"is het maar je oor,en niet je navel of neus ofzo,alhoewel,vraag me af hoe jij het steriel voor elkaar hebt gekregen.
Maargoed,ieder zijn ding.