[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 20:50

Robijntjah schreef:
Jawel, maar toen had ik ook al last van kleine ontstekingen op 1 plek ook in het bijzonder!
En de 2e reactie blijkt altijd heftiger te zijn!

Vandaag weer eens even voor de spiegel gaan staan, dat ga ik voorlopig maar niet meer doen!

Ach gut Zo erg? Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:24

Mja, stiekem zit ik er toch wel erg mee!

Gisteren heel erg mijn best gedaan om niets te laten merken, maar vriendlief merkte het blijkbaar toch!
Dus weer janken natuurlijk Clown

Maarja... Vette pech voor de kabouters!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:38

Het is ook niet niks! Ach gut

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:25

Tuurlijk zit je er mee. Je hebt niet voor niets deze operatie laten doen, en dan dit.... Dus lekker uithuilen hoor, mag best!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 00:39

Gisteren ook gedaan, vriendje was heel lief voor me!

Gaatje links lijkt weer dicht te gaan, nu alleen weer ergens anders een gaatje Clown
Heb wel dikker en zachter verband meegekregen van de apotheek, dus wel wat fijner!

Krijg ook adaptic, een (vet)gaas wat de wond uitdroogt... Iemand ervaring mee?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:02

Nou, ik ben geweest..

Mn borsten paste prima bij mn lichaam en mn klachten kwamen door een ontstoken spier, het was onzin om te denken dat het daardoor zou komen, punt.

Verdrietig Ik voelde me echt zo hard de grond ingeboord op dat moment..

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:19

Wat enorm k*t om zoiets te horen te krijgen Boos! Heeft hij je ook bloot gezien zeg maar of alleen met BH en kleding aan? Ik krijg in mijn omgeving te horen dat het mensen nog nooit zo is opgevallen (bij andere wel weer) maar die zien mij niet naakt voor de spiegel als ik geen goede ondersteunende bh aan heb. Je woont trouwens dichtbij kliniek klein rosendael. Je kan gewoon een afspraak maken en dan hoef je niet eerst langs de huisarts. Gewoon kijken wat ze er daar van zeggen! Ik kreeg daar met mijn 62 kilo, 1.64m en cup 75E/F gelijk een medische indicatie en vanaf cup E wordt het vergoed. Je kan ook even op de site www.medinova.nl kijken voor eventuele voorlichtingsavonden waar je wordt voorgelicht door een plastisch chirurg (meestal dr. van der Weij) dan is de drempel tot een consult veel lager.
Veel succes!

@ Robijntjah bevalt het nieuwe gaas?
trouwens mijn countdown... nog 11 dagen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 23:51

Petulan schreef:
Nou, ik ben geweest..

Mn borsten paste prima bij mn lichaam en mn klachten kwamen door een ontstoken spier, het was onzin om te denken dat het daardoor zou komen, punt.

Daar ga je het niet zomaar bij laten zitten hoor!
Je gaat mooi gewoon rechtstreeks naar een arts, en legt gewoon uit wat er allemaal is!
Kop op, je kan het wel!

Het nieuwe gaas bevalt opzich wel...

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:07

Petulan, kan je niet een second opinion vragen bij een andere arts? Het is toch belachelijk dat 1 iemand dat zomaar even bepaald voor jou!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 11:12

Lovely1 schreef:
Wat enorm k*t om zoiets te horen te krijgen Boos! Heeft hij je ook bloot gezien zeg maar of alleen met BH en kleding aan? Ik krijg in mijn omgeving te horen dat het mensen nog nooit zo is opgevallen (bij andere wel weer) maar die zien mij niet naakt voor de spiegel als ik geen goede ondersteunende bh aan heb. Je woont trouwens dichtbij kliniek klein rosendael. Je kan gewoon een afspraak maken en dan hoef je niet eerst langs de huisarts. Gewoon kijken wat ze er daar van zeggen! Ik kreeg daar met mijn 62 kilo, 1.64m en cup 75E/F gelijk een medische indicatie en vanaf cup E wordt het vergoed. Je kan ook even op de site http://www.medinova.nl kijken voor eventuele voorlichtingsavonden waar je wordt voorgelicht door een plastisch chirurg (meestal dr. van der Weij) dan is de drempel tot een consult veel lager.
Veel succes!

Ook voor een pc in het ziekenhuis heb je niet per se een doorverwijzing van de HA nodig. Afspraak maken en kijken wat die er van vindt. De pc is namelijk degene die de aanvraag indient bij jouw verzekeraar, niet de HA. Ach gut

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:25

MissJ schreef:
Lovely1 schreef:
Wat enorm k*t om zoiets te horen te krijgen Boos! Heeft hij je ook bloot gezien zeg maar of alleen met BH en kleding aan? Ik krijg in mijn omgeving te horen dat het mensen nog nooit zo is opgevallen (bij andere wel weer) maar die zien mij niet naakt voor de spiegel als ik geen goede ondersteunende bh aan heb. Je woont trouwens dichtbij kliniek klein rosendael. Je kan gewoon een afspraak maken en dan hoef je niet eerst langs de huisarts. Gewoon kijken wat ze er daar van zeggen! Ik kreeg daar met mijn 62 kilo, 1.64m en cup 75E/F gelijk een medische indicatie en vanaf cup E wordt het vergoed. Je kan ook even op de site http://www.medinova.nl kijken voor eventuele voorlichtingsavonden waar je wordt voorgelicht door een plastisch chirurg (meestal dr. van der Weij) dan is de drempel tot een consult veel lager.
Veel succes!

Ook voor een pc in het ziekenhuis heb je niet per se een doorverwijzing van de HA nodig. Afspraak maken en kijken wat die er van vindt. De pc is namelijk degene die de aanvraag indient bij jouw verzekeraar, niet de HA. Ach gut

Idd maar zij kan ook naar een privé kliniek waar je sneller geholpen wordt en ik persoonlijk een stuk fijner vind om geopereerd te worden.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 22:19

Ook even een vraag hier. Niet echt over borstverkleining via een operatie. Maar weten jullie hoe je het zou kunnen bereiken via sport? Geen steverige borsten, maar gewoon kleinere dus. En welk voedsel zorgt voor grotere borsten?

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 12:49

Met sporten krijg je er niet veel meer af dan een cupmaat, volgens mij. Steviger worden ze ook.

Via voedsel grotere borsten krijgen zou ik niet weten, daar heb ik me nooit in verdiept. Eerlijk gezegd denk ik dat je daar ook niet zo gauw antwoord op zal krijgen in dit topic over BVK....... Bloos

Ik heb wel eens gelezen over pillen die je borsten steviger en groter maken, volgens mij zat er ananas in?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 14:33

Ik denk nog steeds dat het gel*l is dat je door pillen of voedsel meer tiet krijgt Bloos Als je aankomt, groeien je borsten vanzelf mee ivm het vetweefsel, maar voor de rest?
En sporten kan de spieren wel steviger maken, maar of dat echt cupmaten gaat schelen? Ligt er gewoon aan hoe klein/groot je borsten nu zijn. Bij een A of B zal je snel verschil zien, bij meer en/of hangende borsten heeft het voor het aanzicht zeg maar geen effect.
Maar opdrukken, handpalmen tegen elkaar voor je borst en stevig tegen elkaar duwen en andere krachttraining met je armen zou daar in principe voor moeten werken.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 18:44

Petulan schreef:
Nou, ik ben geweest..

Dat is knap klote om te horen! Gewoon naar een ander gaan. Bij mij vielen mn borsten ook niet op met kleren aan, maar in een bikini was t niet normaal..

Met sporten zullen ze niet veel kleiner worden denk ik. Na de borstverkleining worden ze wel veel sneller 'gespierder' dan voor de verkleining, toen viel er weinig van af te sporten, veel steviger werden ze ook niet.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:11

He meiden, wask weer..

Ik ben 1.80m en weeg 72 kilo. Het valt idd niet echt op met kleren aan, en wanneer ik een goede BH aan heb lijkt het ook al een stuk 'beperkter'.. Maar dat betekend nog niet dat het niet zwaar is, en dat ik er geen last van heb Scheve mond

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 19:12

Petulan schreef:
He meiden, wask weer..

Ik ben 1.80m en weeg 72 kilo. Het valt idd niet echt op met kleren aan, en wanneer ik een goede BH aan heb lijkt het ook al een stuk 'beperkter'.. Maar dat betekend nog niet dat het niet zwaar is, en dat ik er geen last van heb Scheve mond

Als jij er last van hebt moet je nu doorpakken en blijven vechten voor een operatie Ach gut

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 20:42

magli schreef:
Ook even een vraag hier. Niet echt over borstverkleining via een operatie. Maar weten jullie hoe je het zou kunnen bereiken via sport? Geen steverige borsten, maar gewoon kleinere dus. En welk voedsel zorgt voor grotere borsten?

Hoe je ze kleiner krijgt? uhmm als alles groter is.. lijnen? en anders geen idee

Groter door bepaalde voeding?? ja misschien door heel veel vet, maar dan word alles groter.. door voewding alleen je borsten groter, helaas.. was t maar waar, had me een hoop geld gescheeld Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:01

En eindelijk een beetje positief nieuws van mijn kant Haha!

1 van de kleinere gaten is EIN-DE-LIJK dicht!
'Het gat' is ook goed aan het genezen, komt nu eigenlijk alleen nog maar een beetje bloed van af, met heeeele kleine beetjes pus! Echt van het een op het andere moment gewoon omgeslagen ofzo Clown

Andere kant bloedde gisteren ineens best erg na het douchen, maar nu weer nergens last van!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 21:54

OK dan! Goed om te horen meid!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 01:03

Mooi zo, het gaat dus weer de goede kant op! Dat bloeden is misschien ook wel even goed, even de rotzooi eruit?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 11:43

Super Go jij! Go jij!
Hopen dat het nu allemaal snel gaat genezen Lachen

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:33

Hallo super Robijntjah dat het de goede kant op gaat !!!
ik had opeens last van mijn rechter borst net of die blauw wasdat gevoel ik vriend lief laten kijken zaten er nog 2 verdwaalde hechtingen in vandaar dat t niet zo lekker zat
hebben jullie dit ook wel eens gehad ?
heb ze er met pincet uitgehaalt voelde er niks van
groetjes

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 18:26

Ja hoor. Er kwamen zelf 1,5 jaar na dato nog wel eens stukjes hechting tevoorschijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:44

Clovertje schreef:
Mooi zo, het gaat dus weer de goede kant op! Dat bloeden is misschien ook wel even goed, even de rotzooi eruit?

Bloed is zowiezo schoner dan pus, dus dat is echt wel een vooruitgang Haha!

Bij mij komen er ook nog steeds stukjes hechting overal uit!