[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ocean_polly

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 02:35

mijn pa was er zelf bij toen ik gin zetten hahaha

tijdje geleden zou ik eigenlijk tonpiercing laten zetten en dat wist ie nog niet (wel dat ik later zou doen maar niet op dat tijdstip) dus wij der heen zeggen ze mag niet moet een ouder bij zijn

dus ik thuis verteld... zegt ie.... had maar gebelt was ik gekomen was in de buurt :S :S :S had ik gewoon nu me piercing kunne hebben en heb hem nog niet

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 09:34

mn ouders vonden mn navelpiercing erg, mn tattoo was echt alsof ik mn ziel aan de duivel verkocht had en mn tongpiercing vonden ze ook niet geweldig maar ja, ik ben 24 dus dat scheelt ook wel met de leeftijden die ik hier zojuist las
maar mn zusje van 15 heeft nu een navelpiercing laten zetten en dat vinden ze geweldig hehehe. mn moeder moest toen ook mee.
ik geloof dat ik de weg heb vrijgemaakt voor mn zusje

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 14:10

ja dat hoor je ook vaak he dat de oudste thuis veel niet mag en als de jongere broertjes of zusjes het doen op diezelfde leeftijd of ouder/jonger dan is het niet/minder erg niet eerlijk!
ben namelijk ook de oudste thuis, en kan het goed merken...

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 16:26

Nou ik maakte net weer echt zo'n moment mee van dat iemand persee zijn piercing wou laten zien !!!! ... *zucht*

Ging met mijn vriend ff naar de Appie hein en gingen betalen bij de kassa zit er zo'n blonde doos achter die ons hielp. En ze zag mij met natuurlijk mijn gezicht vol piercings, gaat ze meteen met haar tongpiercing zitten spelen ... Stom wijf haha Ik igng dr echt heel rar aankijken
Maar ik heb alweer wat nieuws gezien wat ik binnekort ga halen .. Ik wil zo'n piercing in dat lelletje in je oor, voor je ingang. Lijkt me gaaf om daar een klein ringetje te hebben

ocean_polly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 17:34

die had de vriendin me me neef ook (heeft hem er nu geloof ik uitgehaalT)... die lijkt me wel gaaf maar super veel pijn doen

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 17:48

Zoo !! Ik ben weer helemaal blij Ik had 2 weken geleden voor mijn septum een sierraad besteld met 2 van die puntjes. En ik werd gister gebeld door de shop waar ik altijd ga dat ik hem kon komen halen en ik heb hem !!!
Dus ik ben blij Ik zou vandaag voor in mijn oren een 5e gaatje laten schieten bij de juwelier waar ik altijd ga maar de bus ging die kant niet op dus dat doe ik van de week nog wel ff.
Hier ff een foto voor wie het niet snapt :
Afbeelding

Ik sta er een beetje belabberd op heb heel de dag gestadt en zit in mijn pjama Ben moe

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 19:27

leuk!! aparte piercing! daar loopt iniedergeval niet iedereen mee!
haha dat winkel verhaal, valt op ja dan zien ze iemand met piercings en dan denken ze hey wacht ik hoor er ook bij, kijk maar...
zo erg, zou dan het liefste meteen zeggen, ja ik het het gezien hoor!! erg stoer van je dat je dat durft..

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 20:51

Hahaha sja .. meestal zeg ik er ook wel wat van en dan is mijn vriend meteen boos omdattie dan vind dat ik me er teveel van aantrek HALLO Als dat kind toen bij de appie heijn, zij mag dat helemaal niet in zo'n winkel !! Daar zijn piercings helemaal niet toegestaan ... maargoed.

Ik zat ook een keer met mijn zus * lees 5 jaar geleden * in de bus op weg naar de stad. En tegenover ons zat een meisje de hele tijd met haar tongpierscing te spelen ... *zucht* Mijn zus had er toen ook nog een en ik zeg tegen mijn zus '' ja je moet ook ff met je piercing gaan zitten spelen, dan gaan we dr lekker jennen ''
Dus mijn zus dat ook gedaan ging ze heel stom zitten kijken hahaha Die was pissed

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 08:17

Joehoe, ik doe ook maar even mijn zegje,
Ik was 15 toen zetten ik mijn 1e tattoo, toen ik 17 was mijn tongpiercing en toen ik 19 werd mijn 2e tattoo en vanaaf ga ik mijn tepelpiecing laten zetten.

Ik zou graag wat meer willen weten over de tepelpiercing van meiden die er ook een hebben laten zetten, hoelang het duurt voordat het genezen is enzo. Je kent die vragen wel.
B.v.d.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 13:47

Wat voor tattoo's heb je ?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 19:12

Plucker...
Succes!!!
* houd hand vast (in gedachte dan)

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 19:39

hmmmz en ik mag nou dus echt helemaal niets niet eens een neuspiercing ( wil ik ook niet.. )

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 20:02

hasten schreef:
hmmmz en ik mag nou dus echt helemaal niets niet eens een neuspiercing ( wil ik ook niet.. )

Haha wat is je probleem dan??

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 23:08

tepelpiercing was bij mij eigenlijk al de 2e dag goed.. 1e dag bloede het nog een beetje.. heb na 4 weekjes denk ook al een ander staafje met andere bolletjes eraan gedaan, en het is ook bij iedereen anders hoor..
bij mij deed het helemaal geen zeer

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 00:07

Ik had na twee weken al een ander staafje.. werd gek van het lange staafje, bleef continu achter mn bh hangen en dat was toch vrij pijnlijk

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 07:49

Ik heb op mijn rechter enkel een teken staan chineeseteken steenbok, en op mijn linker onderrug een pootje van een kat.

IK HEB HEM, mijn tepelpiercing!!!

Alleen de verdoving deed pijn, verder niet, ik voel het nu alleen een beetje branden.

Over een paar weken dan is die andere ook aan de beurt, ( hoe bedoel je ben verslaafd aan piercings haha)

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 08:25

Eszelon4ever schreef:
tepelpiercing was bij mij eigenlijk al de 2e dag goed.. 1e dag bloede het nog een beetje.. heb na 4 weekjes denk ook al een ander staafje met andere bolletjes eraan gedaan, en het is ook bij iedereen anders hoor..
bij mij deed het helemaal geen zeer

Bloed? Ik heb helemaal geen bloed gezien, ahhaha
Hij zit ook gewoon gelijk lekker strak enz.

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 10:35

Ik ga misschien toch ook maar aan die tepelpiercing! Lijkt me echt gaaf. Alleen als m'n ouders hem zien gaan ze door 't lint
(ben 18, woon nog thuis) Die kunnen ook echt niet leven met het idee dat ik een tatoo wil hebben

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 10:46

Muizje schreef:
Ik ga misschien toch ook maar aan die tepelpiercing! Lijkt me echt gaaf. Alleen als m'n ouders hem zien gaan ze door 't lint
(ben 18, woon nog thuis) Die kunnen ook echt niet leven met het idee dat ik een tatoo wil hebben

Hahha, ik heb net me ouders gebeld, had het verteld, mijn moeder verklaarde me voor gek, iik was gewoon alleen naar die studio gegaan
Hallo ma ik woon op mezelf hoor!!! Ben 20 jaar oud dus ik weet heus wel wat ik doe, en als ik het niet meer mooi vindt dan gaat die er uit!!!

Zien jou ouders je wel is bloot dan?

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 10:51

Plucker schreef:
Muizje schreef:

Zien jou ouders je wel is bloot dan?

Dat vroeg ik me ook af waneer zien hun jou tepel nou?

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 10:56

Nou, bij ons zit bij de douche geen slot En dan valt er wel eens zomaar iemand binnen
Dus tja... Dan maar zorgen dat het zo lang mogelijk geheim blijft
M'n ouders zijn beetje ouderwets en noemen het een verkeerd soort lichaamsversiering

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 11:46

Ach ja.. mijn moeder vind iedereen met een tattoo associaal
Dus ik ben nu ook associaal

Bij iedere piercing die ik zet verklaard mn ma me voor gek

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 11:52

ja ik heb gewoon vanaf het begin af aan een staafje gehad die er nu nog inzit..
ik heb nooit een langere gehad voor de zwelling ofzo

maar ik heb ook geen verdoving gehad hoor??

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 12:39

Nee die verdoving vond ik ook raar...
Piercers mogen niet verdoven, ja alleen met een spray, maar niet met een naald..
Of het moet naast een piercer ook een dokter zijn.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 12:55

haha heb wel spray gehad, maar om nou te zeggen dat dat verdoofde? dat was gewoon voor de nep denk ik