Vanillia schreef:Mooi resultaat Suzanne! Hoe lang ben je nu bezig?
Begin maart.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Hedi schreef:Suzanne; wauw wat een top resultaat! Super![]()
Geryon; volgens mij heb ik al begrepen dat het weken kan duren voor je iets gaat merkenen ik hoorde vanochtend zelfs bij de praktijk ondersteuner dat ozempic bij 1 op de 19 mensen helemaal geen effect heeft, dat wist ik niet! Hopelijk ben ik daar niet een van haha. Hopelijk ga je snel een positief effect merken!
Ik ben vanochtend bij de praktijk ondersteuner geweest voor apk (bloeddruk en suiker), wegen en meten. Ik heb super fijne uitleg gehad en heb meteen de eerste sluit gezet. Ik ben benieuwd
MerleSimone schreef:Heel mooi resultaat Suzanne! Ik hoop dus eigenlijk een beetje op hetzelfde als jijzo'n 10 kg en de tijd waarin jij dat nu hebt gedaan klinkt prachtig. Dan zou ik eindelijk m'n halve kast weer passen, welke ik nu bewust nog niet weggedaan heb.
mabellean schreef:Ik vroeg me af. Als je de ozempic via de huisarts krijgt. En je betaald het zelf. Moet je dan het bezoek en begeleiding van je huisarts ook zelf betalen. Stel je volgt een gli progamma. Je betaald de medicijnen het eerste jaar zelf krijg je dan het tweede jaar en evt levenslang wel vergoed. Mijn bmi is 41 en met wat lichamelijke problemen. Ik ga er vanuit dat ik na 1 jaar nog niet op een bmi onder de 35 zit.
mabellean schreef:Ik vroeg me af. Als je de ozempic via de huisarts krijgt. En je betaald het zelf. Moet je dan het bezoek en begeleiding van je huisarts ook zelf betalen. Stel je volgt een gli progamma. Je betaald de medicijnen het eerste jaar zelf krijg je dan het tweede jaar en evt levenslang wel vergoed. Mijn bmi is 41 en met wat lichamelijke problemen. Ik ga er vanuit dat ik na 1 jaar nog niet op een bmi onder de 35 zit.