Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat gewoon complete klinklare door haar verzonnen woorden waren en ik ook nergens heb aangegeven dat dat zo was. En meer nonsens die gewoon nergens op sloeg.
weer teveel energie kwijt aan alweer de zoveelste medicus die overal aan wil trekken, buigen, prikken, tikken enz. Met meer pijn naar huis en weer lang moeten bijkomen.
.
de gemeente vindt bokt-mod ook vallen onder vrijwilligerswerk, dus yay!
ik zorg voor lekkere hapjes en drankjes wanneer ze hier komen klussen 

lor1_1984 schreef:Ik lig as we speak in het ziekenhuis na diverse epileptische aanvallen.
Ben een paar dagen buiten westen geweest ook en heb er een lam pootje aan overgehouden.
Gelukkig is alles inmiddels weer onder controle maar het was ff niet grappig zegmaar.![]()
Inmiddels eet ik weer, ik hou nog niet alles binnen maar wat binnen blijft, blijft tenminste binnen waar het moet.
Blijk diabetes te hebben ook.
sterregoud schreef:Zelf vandaag aan een kleine groepsactiviteit meegedaan. Ging goed, ben er blij mee.
Alleen na afloop lunchen was iets teveel van het goede. Die drukte van een groep mensen in een ruimte trek ik niet. Vind het ook lastig om aan te geven. Heb eerder wel meegemaakt dat mensen afstand nemen, als ze merken dat je zoiets niet kan.
voor herhaling vatbaar?
was, ik organiseerde van de week een leuk bescheiden uitje voor ouderen, moest ik zelf in de pauze afhaken omdat mijn lijf dacht nope slecht plan dit
een half uur slapen in de pauze hielp iets maar niet voldoende. Alles overgedragen aan een ander en zelf maar naar huis gegaan. Het eindigde daardoor ietwat rommelig en chaotisch, balen, zoveel voorbereiding en dan is het nope