Oo ik ben zo stom geweest vanmorgen. Ik heb verschillende onderzoeken gehad bij de ene mag je gewoon alles eten, bij de ander koolhydraat arm bij weer een ander helemaal niet. Ik had een formulier al maanden geleden die had ik klaar liggen. Maar heb uitgebreid zitten ontbijten. Helemaal niet gedacht aan "niet eten" en dacht voordat de taxi kwam nog even kijken hoeveel water ik moet drinken had al twee glazen op en bij de ene is het èèn liter en bij de ander twee enfin. Lees ik dat ik 6 uur voor het onderzoek niks mocht eten pfft. Ik zit in het zh en ga het zo vertellen wel en dan kijken of die door kan gaan of niet. Ik vind mezelf soms echt een stomme doos.
pien_2010
Geplaatst: 03-03-25 08:02
Ach jeetje...en je bent geen stomme doos.....je hebt jezelf gewoon vergist. Ben lief voor jezelf
Ja. Nu wordt ik straks gebeld of hij mogelijk morgen kan. Dan kan de uitslag woensdag door gaan. Ik denk echt poedersuiker poedersuiker poedersuiker poedersuiker en nog eens poedersuiker.
Ja ik snap je ontzettend goed. Zeker omdat die stomme pet een stuk bezochte scan is... ik duim voor je dat die morgen kan.
BeFunny
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-25 09:04
Als die kan dan weer zo vroeg. ik moet met een speciaal stofje en dat vervliegt schijnbaar dus is maar beperkt goed. Dat wordt heel vroeg geleverd. En er is dan nog niemand in zh verder op die afdeling, zelfs loket gesloten. Ik weet niet of ze dat ook later geleverd kunnen krijgen. Maar dat was de rede dat ik zo vroeg moest.
Oooh dat is echt om jezelf voor de kop te slaan idd. Wees niet te hard, met al die onderzoeken die we moeten krijgen, is het niet onlogisch dat je je eens vergist. We zijn allemaal ook maar mensen hé. Ik duim dat de scan asap kan worden ingepland.
Och jeetje, wat een penarie. Wat zul je een stress hebben.
Je bent niet de enige trouwens. Ik heb ik ook een keer met een beker koffie in mijn handen gestaan. Kon het nog nog tegenhouden, maar ik had de beker al in de aanslag. Terwijl ik echt wel weet dat je voor de PET/CT alleen maar water mag/moet en verder niks. Gewoon dom en vergist. We lijken wel gewone mensen
Ja de gene die ik aan de telefoon had zei ook dit kan gebeuren. Goed dat ik het had gezegd want het gebeurd soms dat mensen het niet zeggen en dan is de scan voor niks gedaan. En ze vinden het dus gelukkig niet erg. Dus dan kan ik het ook loslaten.
Ik heb het ook een keer gehad met een punctie/biopt dat ik blijkbaar nuchter moest zijn, maar ze hadden me de verkeerde folder meegeven en daarin stond dat niet. Met heel veel gedoe heeft mijn man de folder uit de auto gehaald (ik had 'm gelukkig bij me) en toen bonden ze in en kon ik op een later tijdstip. Maar dat zijn van die dingen waar je niet vrolijk van wordt.......