iirrssjjee schreef:@hagelslag, hoe zijn ze in Duitsland eigenlijk met keizersnede? In NL mag het vaak alleen in een uitzonderlijk geval bij je eerste kindje, dus bij echt een verkeerde ligging oid. Eenmaal een keizersnede gehad, kan en mag je erna er wel voor kiezen, maar bij een eerste is het eigenlijk altijd een spoed (of dus bij hoge uitzondering).
Ik weet bij God niet of ze er normaal makkelijk mee zijn
Maar ivm de rugoperatie van 3 jaar terug door de massenprolabs hernia.
Was de chefarts zijn advies wel om een keizersnede te doen.
Door alle krachten qua persen, kan het zijn dat ik opnieuw mijn rug totaal stuk maak.
Ook zei hij dat er een mogelijkheid is dat ik tijdens het persen ineens niet meer kan persen door een spontane nieuwe hernia, en dat er dan een spoedkeizersnede nodig is.
Ik voel ook nu nog altijd links in mijn voet/ been niet altijd alles en de reflexen zijn daar naja...
Beide achterbenen zijn qua gevoel heel raar als iemand anders mij daar aanraakt.
Als ik er zelf aan zit gaat het, maar als mijn vriend er bijvoorbeeld aan zit. Iehw ik word daar echt gek van dat voelt zo naar.
En een 2de staat hier eigenlijk niet in de planning, maarja nu nummer 1 stond ook niet in de planning
@Jolliegirl ach de 100 had ik al voor de Zwangerschap
Maar nu sinds half oktober slechts 1 kilo zwaarder geworden. Maar de kleine groeit wel netjes...
En dat waggelen is zoooo irritant, ik probeer er ook goed aan te denken dat ik mijn rug recht houd en rugspieren aanspan. Anders loop ik zo typisch met mijn buik naar voren
Maar savonds merk ik mijn bekken/heupen behoorlijk inmiddels