Hoop dit weekend nog de moed te vinden om er ergens een loopje uit te persen, maar kan ook zomaar zijn dat het ipv een run een dutje op de bank gaat worden

Dus zet m op dames!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
-Namiro- schreef:Kom even zwaaien naar jullie.. zit hier beetje in zelfde situatie als SV alleen dan zonder nieuwe baan maar met een baan met te weinig collega’s en te veel werk.. pfff.. ben kapot.
Hoop dit weekend nog de moed te vinden om er ergens een loopje uit te persen, maar kan ook zomaar zijn dat het ipv een run een dutje op de bank gaat worden![]()
Dus zet m op dames!
Eef_Bam schreef:Begrijpelijk dat het er dan wat minder van komt Sv, klinkt toch wel pittig.
Fanatiek Lous! Heb je al wat meer hardloopervaring ook dat je meteen voor de marathon gaat?
Mooie locatie om te lopen germie.
Ik ben donderdag bij de sportfysio geweest, die heeft wat filmpjes gemaakt van mijn lopen. Kwam weer terug op hetzelfde probleem als ik met paardrijden had, gebrek aan rompstabiliteit. Moet nu gaan oefenen met rennen met een bezemsteel in mijn nek voor mijn houding. De buren zullen wel denken, die heks snapt niet dat ze op de bezem moet gaan zitten.
Ook van de fysio advies gehad om een loopanalyse te doen voor andere schoenen, de schoenen die ik nu heb geven geen steun dus daar komen mijn blessuretjes elke keer van. Vandaag meteen maar gedaan als verjaardagscadeau voor mezelf. Blijkbaar heb ik veel overpronatie. Maar nu hele fijne en mooie schoenen gevonden die daarmee helpen. Nu al zin om morgen weer een rondje te gaan.