Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 13:32

Het zwemmen en fietsen klaar , nu nog een halve marathon .
In het begin me een beetje mee laten trekken door de andere lopers , dus iets te snel begonnen .
Deels liepen we door the land of legends , deels openbare weg . We moesten drie en een half rondje. Bij iedere verzorgpost drinken , koelen en door . Het tweede deel voelde wel wat zwaarder , heb tussendoor kort gewandeld . Maar gelukkig geen problemen met mijn knie . *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 13:36

En dan komt daar eindelijk de rode loper richting de finish.
Ik wilde het seizoen/ 2025 met een tevreden gevoel afsluiten . En dat is gelukt !
Uiteindelijk was ik maar een kleine 5 min van een PB weg , een tijd uit 2021 .
De foto’s zeggen denk ik genoeg *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MarliesV

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-25 19:11

Mooi verslag Time! Lekker weer idd zo te zien.

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 11:00

Leuk om te zien en te lezen Time, en straks nog een mondeling verslag dan ben ik weer helemaal up to date!

Rest nog lekker gefietst met dit rustige herfstweer?
Ik had gisteren hele dag ehbo cursus, wel jammer. Maar vanmiddag dan een rondje met Time, hopelijk breekt de zon nog een beetje door!

maaikemuis

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-25 11:27

Wat een mooi verslag Time, je hebt echt genoten, het plezier spat van de foto’s af. Wat een prestatie! Ik vind het knap!

Eigenlijk wilde ik gisteren een rondje rijden, maar ik werd vrijdagnacht uit mijn bed gebeld voor een spoedje en lag er uiteindelijk pas om 4 uur weer in. Gisteren het grootste gedeelte van de dag een beetje brak geweest. Vandaag helaas ook niet fietsen, we gaan klimmen met mijn broertje en gezin. Ook heel leuk, maar met dit zonnetje ergens ook wel een beetje jammer…

Spannende tijden hier, ons huis staat sinds vrijdag in de verkoop. Hopelijk verkoopt het snel en voor een mooi bedrag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 11:57

Mooi verslag!

En wat een gemiddelde op de fiets na een stuk zwemmen en weten dat je nog moet hardlopen.

Petje af, ik doe het je niet na!

--

Ik ben inmiddels begonnen met herstel ritten. Ik had nieuwe medicatie en ben mij rot geschrokken van de bijwerkingen en hoe versuft ik was. Ik ben ermee gestopt (dat kon gelukkig) en er is nu wel een knopje omgegaan die wil herstellen. Dus nieuw dagprogramma gemaakt en nu elke dag of 30 min fietsen of 30 min wandelen afhankelijk van het weer.

Ik voel mij sinds gisteren al 10x beter nu ik gestopt ben met de nieuwe medicatie. Gelijk veel meer energie em vrolijker. Het heeft in ieder geval geholpen om weer meer te gaan bewegen.

Zal nog een lange weg worden, maar ik begin nu na maanden als een hoopje op de bank toch vertrouwen te krijgen dat het weet goed gaat komen.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 13:25

Zebrastreep schreef:
--

Ik ben inmiddels begonnen met herstel ritten. Ik had nieuwe medicatie en ben mij rot geschrokken van de bijwerkingen en hoe versuft ik was. Ik ben ermee gestopt (dat kon gelukkig) en er is nu wel een knopje omgegaan die wil herstellen. Dus nieuw dagprogramma gemaakt en nu elke dag of 30 min fietsen of 30 min wandelen afhankelijk van het weer.

Ik voel mij sinds gisteren al 10x beter nu ik gestopt ben met de nieuwe medicatie. Gelijk veel meer energie em vrolijker. Het heeft in ieder geval geholpen om weer meer te gaan bewegen.

Zal nog een lange weg worden, maar ik begin nu na maanden als een hoopje op de bank toch vertrouwen te krijgen dat het weer goed gaat komen.

Dat doe je goed , dat is een goede mindset .Ga zo door *\o/*

Ik heb de dagen in Turkije zeker genoten , en overweeg zelfs de race volgend jaar weer te doen .
Het startgeld was in verhouding tot Europese races goedkoper , en het is vooral heerlijk nog effe wat zon te kunnen tanken . :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 17:01

Zebra wat fijn dat verandering van medicatie zo positief uitpakt. Niet vergeten dat je soms ook een dagje niets mag doen hè.

Lekker bijgekletst dames?

Hier vanmorgen om half 9 begonnen aan de Boterkoektocht in Mander. Prachtige omgeving, deels de grens over. Heerlijk rustig gefietst met een vriendin. Ribben moesten even op gang komen, maar voelen goed gelukkig.

De zon kwam pas door toen we bijna over waren. Maar dat mag de pret niet drukken.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 21:36

Jazeker effe lekker bijgekletst . :j
Het weer was best redelijk , al weet ik nooit wat ik aan moet trekken .
Op het eind naar huis werd het nog spannend , had mijn lampjes opgeladen . Maar die deden het dan toch niet -O-
Maar zonder gekke dingen thuis gekomen .
Morgen weer werken , dus vandaag maar niet te laat naar bed .

Fijn dat het fietsen toch goed ging @ Marlies .
Idd de weinige mooie dagen mee pikken .

Thami

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:22

Was gezellig samen fietsen zondag ja!
Vandaag weer even lekker het bos in, was Hollands druk! Kreeg nog een sneer van een vrouw met hond die mijn bel niet gehoord had. Vind ik zo vervelend, ik doe echt mijn best, ben zichtbaar en maak me hoorbaar en ga er rustig voorbij en dan is het nog niet goed.
Het wordt wel echt snel donker nu, gelukkig deden mijn lampjes het wel :j

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:27

Thami schreef:
Was gezellig samen fietsen zondag ja!
Het wordt wel echt snel donker nu, gelukkig deden mijn lampjes het wel :j

Zeker weten :j
Ik was gisteren weer voor het eerst werken , schrok me een hoedje hoe donker het om 17:00 was -O-
In het donker naar werk en in het donker naar huis .
Tja de lampjes , wil ze nog 1 x checken .