Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 09:47

Redbutton, een keukentje staat ook op mijn lijstje inderdaad!
80cm is toch groot? ons dochtertje is ook 81cm ofzo en bij de curves zit ze daarmee boven het gemiddelde
ik vind de balans ook moeilijk, ik heb het gevoel dat ik alles maar voor 70% doe ofzo. Mijn nieuwe job is wel ok, maar door de werkuren is het soms moeilijk te combineren en valt er veel van de zorg op mijn man zijn schouders. Maar goed dat je hulp hebt gezocht!

Nicole_floor, hier zeggen ze altijd als ze lastig dat ze op mama lijkt :+

Kabayo, flinke meid zeg! Vormpjes in een doosje steken vind ze hier ook geweldig (we hebben zo'n picknickmand, daar kan ze echt de hele dag door mee spelen, aanrader :D )

Het enige waar ik wel mee zit, is dat ze heel vaak ziek is. En telkens echt ziek waarvoor antibiotica nodig is. Momenteel neemt ze haar 3de kuur op nog geen 2 maanden tijd |( Volgende week moet ik bij de NKO arts, waarschijnlijk zal ze buisjes krijgen want dit is echt geen doen zo. Die continue oorontstekingen zullen ook niet helpen bij haar evenwicht en stap-progressie. Zijn er hier kindjes die al buisjes gekregen hebben?

MerelV

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 10:29

Die balans is ook lastig Farjen en Redbutton. Het is soms moeilijk te accepteren dat je niet alles kunt doen en dat dat ook ok is.

Wat lastig dat ze zo vaak ziek is Farjen. Ik weet nog dat mijn broertje nadat hij buisjes kreeg met sprongen vooruit ging. Nu nog geen ervaring.

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 08:17

Fijne feestdagen allemaal! <|-
En alvast een goed en gezond 2026 **\O/**

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:20

Fijne feestdagen allemaal!

Bizar om nu te vergeljjken met vorig jaar, hoe klein ze toen waren in vergelijking met nu. De tijd gaat (veel te) snel!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 10:48

Fijne feestdagen!
Haha jaa hea britt_sisi. Vorig jaar lag die in de boks. Nu loopt die rond en moeten we er continu achteraan vangen. _O-

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 19:03

Blijven jullie kleintjes een beetje van de kerstboom af? :=

Aidan heeft erg gelukkig nog niet een keer aangezeten (klopt af op een stukje hout) hij zit wel vol bewondering naar alle lapjes te kijken.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 19:22

Fijne feestdagen! Het inderdaad zo een andere kerst vergeleken met vorig jaar. Isa blijft redelijk van de boom af maar ze is wel een ekster die zich soms even niet kan bedwingen een bal te pakken. Maar ik heb bijna niks breekbaars in de boom dus dat scheelt.

Hier gaat het goed, zitten op 3 kiezen momenteel, vind dat pittige fases hoor.
Verder begint ze nu een soort van te rennen en doet ze een poging tot springen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 20:41

Fijne feestdagen!
Afbeelding

Redbutton heeft ze veel last van doorkomende kiezen? Haha springen zelfs! Dat is wel knap :j Dat durft Nora nog niet

Xnadia Nora taalt er niet naar om. Ze loopt er gewoon langs en zit er niet aan. De lampjes interesseren haar ook niet :+ Dus denk dat wij makkelijke kinderen hebben wbt de boom haha!

Brittsisi gaat inderdaad veel te snel! Maar ik vind dit ook wel een mooie tijd. Ze vond cadeautjes uitpakken ook erg leuk. Leuker dan vorig jaar

Farjen wat sneu dat ze zo vaak ziek is… niet leuk. Hoe gaat het nu? En hoe was het bij de KNO arts? Hier geen buisjes maar heb ze zelf wel gehad als kind. Ellende was dat := Ze bleven ook nooit goed zitten en het hoop bij mij helaas weinig

Nora doet het goed. Wel steeds meer eigen wil en nee horen is stom. Dan gaan we gerust op de grond liggen te huilen :+ Nahja ze doet maar, ik ga gewoon door met wat ik deed haha.
Afbeelding
Afbeelding

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 21:10

Heerlijk die fotos!

Wij hebben dit jaar geen kerstboom. Bij mijn ouders blijft hij er niet van af. Trekt alles uit de boom en gooit het in het rond haha.

Hij klimt overal op, in en overheen dus het leek ons geen strak plan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 21:50

Hier blijft die er van af. Hij heeft misschien een keer aan een bal gezeten. Dat hadden wij ook niet verwacht. _O-

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-25 13:01

<|- Beetje laat maar fijne feestdagen!

Inderdaad het is zo anders dan vorig jaar. Wat mij betreft zoveel leuker <3 Ook makkelijker want ze kan lekker met haar ooms spelen terwijl ik rustig koffie drink. Vorig jaar hing ze zo ontzettend aan mij

Wij hebben geen kerstboom thuis, maar we zijn deze week bij de familie van mijn man en er staat wel een boom. Zowaar blijft ze er best goed vanaf haha ze heeft het bestudeert en dat was het. Verder rent ze alle kamers door en ze heeft ook al op de muren getekend :o het is continu chaos

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-25 20:34

Fijne feestdagen iedereen! Kerst is alweer voorbij :D
Vorig jaar met kerst had ons kindje RSV, dus het was een beetje met een bang hartje. Gelukkig is deze kerst op dat vlak beter verlopen!

Ons huis is niet mega groot en met 2 nieuwsgierige honden had ik al een klein kerstboompje voor op de dressoir. Maar dat kleine boompje is nu wel handig met dat kleintje in huis :D Ze wil wel elke ochtend als we naar beneden gaan de ballen even "aaien" :')

Rennen en springen, leuk allemaal! Hier stapt ze nog niet eens los :o Af en toe zet ze enkele losse stapjes, maar ik merk dat ze het kan maar niet durft. Ik kan ze ook niet lokken of overtuigen met speelgoed ofzo.
Nee is nee, en niet stappen en niet stappen :+

Ondertussen heeft ons meisje nu +3w geleden buisjes gekregen. Helaas had ze 2 weken later alweer een dubbele oorontsteking en antibiotica nodig :roll: Dus de buisjes zijn geen groot succes, maar de etter kon er wel gewoon uitlopen dus het was wel minder heftig allemaal. Haar spraak is wel veel beter sindsdien, dus ik vermoed dat ze beter hoort.

Kabayo, oh hilarisch die modder foto := :')