Wij gaan mogelijk einde van de week. Donderdag of vrijdag naar de Schoorlse duinen. Daar wil ik al een tijdje wandelen maar lange reistijd met OV terwijl het goed aan te rijden is dus ga ik samen met vriend die niet van wandelen houd Dus zal niet een hele lange wandeling worden maar ik vind het al leuk dat hij mee wil.
Dat moet je echt een keer doen Germie, zeker als alles echt nog helemaal nieuw voor je is
germie
Geplaatst: 27-12-22 09:32
Faringo schreef:
Dat moet je echt een keer doen Germie, zeker als alles echt nog helemaal nieuw voor je is
Ja, maar het blijft er gewoon bij, en alleen geen zin, haha. Ik wil dan op een dag dat ik niet hoef te wachten voor attracties en dan vooral eerst de achtbanen en gekke dingen.
Dat valt mee en ze hadden er een goede sfeer gemaakt.
moonsparkle
Geplaatst: 27-12-22 09:55
Faringo schreef:
Drukte viel erg mee, het was in ieder geval heel wat minder druk dan we hadden verwacht. Langste wachttijd was een half uur.
Dat is goed te doen inderdaad
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-12-22 12:25
Ik ga vast mensen vergeten.
Bootsiebob, Emmental is mooi!
Forbiddenpie dat licht is prachtig. Ierland is zo'n mooi land. Ben er ooit geweest, zou zo graag eens terug willen.
Befunny hard gelopen, respect.
Pien heerlijk rondje gemaakt.
Lizard jij weet het wel te vinden steeds.
Faringo winter Efteling, leuk!
Ik zag het Mastbos ook ergens voorbij komen. Drukte is begrijpelijk nu, helemaal gisteren omdat het weer mooi was.
Nu ook prachtig weer. Ik ben eens niet naar het bos gegaan maar een aangelegd natuurgebied vlak bij stal. Zit ook een klein omheind stukje bij waar de hond los mag. Coco vond het wel jammer dat daar geen hazen, fazanten en andere vogels zaten. Die zaten in de rest van het gebied volop. Er schijnen ook bevers te zitten. Reeën zitten er ook veel die hebben we nu niet gezien.
_Mirjam
Geplaatst: 27-12-22 12:45
Even de kerstdagen te druk geweest en het is hier niet meer bij te houden zoveel er gepost wordt haha. Ik reageer alleen even op de laatste twee pagina’s, anders wordt het teveel.
Mooi rondje gezien van Pien.
BeFunny 11 km hardgelopen, ik vind het knap.
Bootsiebob wat een mooie sfeerfoto’s.
Jojoleine in de drukte gelopen, dat is niet op de foto’s te zien.
Lizard, ik hou het bij ‘wow!’
Forbiddenpie ook al zo mooi gelopen weer.
S_imonee wat een vrolijke hond heb je
Faringo leuk naar de winterefteling geweest.
SusanH ook weer prachtige foto’s. Arme Coco geen wild daar
Ik heb vandaag nog niet zo ver gelopen, maar het was heerlijk. Meneer wilde zelf mee stappen