Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het weekend zat er natuurlijk tussen en dan sport ik niet.

met jullie delen: bouwjaar '75, dus ook niet meer piep, tot ca 3 jaar eigenlijk blessureloos gesport (hardlopen, MTB, paardrijden en sportschool: Egym / LesMills). Toen op een ongelukkige manier m'n enkel verzwikt (iets met wijn en afstapjes) en in de periode daarna door compensatie steeds andere blessures opgelopen, met name rond het achillespeesgebied. Nu lijken de blessures achter de rug en heb ik het hardlopen weer opgepakt, gecombineerd met Egym, en afwisselend zwemmen en fietsen. Doel is om heel te blijven én aan het begin van de zomer een halve marathon te lopen (liefst in Utrecht of Amersfoort). Daarnaast ook een beetje aan het strijden met m'n overgangskilo's....Sinds kort lid van een hardloopgroep in Bunnik, daar ga ik vanavond weer mee trainen... 

Inmiddels ben ik best wel heel gespierd voornamelijk armen/schouders en nu ben ik dus opzoek naar een winterjas maar nergens passen mijn armen en schouders in, alles is strak en oncomfortabel.
Hebben jullie ideeën? Ik zoek overigens wel een jas die 100% waterdicht is. Grotere maat nemen lukt helaas niet, dan is die rondom de buik echt veeeel te groot. Ik draag maat M.