Gnome schreef:Heel mooi buikje hoor. Staat je heel goedhoe ver ben jij nu?
19+5. Woensdag 20 weken alweer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freekieee schreef:Klopt dat was ik. Maar ga sowieso niet meer werken waar ik werkte, wat dat stopt ermee.
Ik kijk wel wat ik later ga doen. Voorlopig hoef ik niet te werken.
Vervelend zeg Gnome! Maagzuur en opgeblazen buik.
Je baby groeit goed en de kilo’s ook. Vervelend van je heup. Hopelijk helpt warme bad een beetje!
Ik wil begin maart kinderwagen uitzoeken. 10 feb beginnen we met verbouwen.
Heb jij al een “voorkeur” voor kinderwagen van wat je gezien hebt of nog helemaal niks ?
Gnome schreef:Freekieee schreef:Klopt dat was ik. Maar ga sowieso niet meer werken waar ik werkte, wat dat stopt ermee.
Ik kijk wel wat ik later ga doen. Voorlopig hoef ik niet te werken.
Vervelend zeg Gnome! Maagzuur en opgeblazen buik.
Je baby groeit goed en de kilo’s ook. Vervelend van je heup. Hopelijk helpt warme bad een beetje!
Ik wil begin maart kinderwagen uitzoeken. 10 feb beginnen we met verbouwen.
Heb jij al een “voorkeur” voor kinderwagen van wat je gezien hebt of nog helemaal niks ?
Cybex priam trekt mij erg aan. Hier een filmpje ervan.
https://youtu.be/7n6mAQtfH6k
Ballard_L schreef:Poeh Gnome, dat lijkt me heftig! Ik zou dan echt gelijk de verloskundige bellen in paniek!
Ik leef ook echt in mijn zwangerschapsbroek en niemand ziet dat het zo’n broek is. Lijkt gewoon een normale spijkerbroek en zit nog lekker ook
Hier gaat het verder goed. Geen klachten en meer energie, dus mag niet klagentot nu toe een voorspoedige zwangerschap. Ben vandaag 16 weken, dus ben benieuwd of ik het kindje binnenkort ga voelen.