Ik heb mezelf ook even gewogen, 63,3 kg. Al 0,3 kg verschil met 2 dagen geleden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daantjuh88 schreef:Fijn dat iedereen langzaam maar toch gestaag afvalt. Ik ben net begonnen en blijf dan een paar dagen op hetzelfde gewicht hangen, terwijl ik voor mijn gevoel genoeg beweeg en netjes eet. Maar ben nu ook ongesteld en heb dan wel het gevoel dat ik vocht vasthoud. Hopelijk over paar dagen weer wat gram eraf. En ik moet afleren om elke ochtend op de weegschaal te gaan staan.
Petrichor schreef:Ik moet ook echt gaan afvallen zeker wel 10 kilo, maar hoe meer ik mij dat besef hoe meer ik naar binnen prop.Ik heb totaal geen zin in een dieet en mijn motivatie ligt zo'n 100 graden onder het vriespunt. Hoe krijg ik in hemelsnaam wel motivatie? Ooit ben ik heel veel afgevallen en dat ging zo makkelijk ik vond het zelfs leuk!
Wel ben ik dit jaar weer begonnen met hormonen en daardoor ook sowieso wat aangekomen.
Petrichor schreef:Petrichor schreef:Ik moet ook echt gaan afvallen zeker wel 10 kilo, maar hoe meer ik mij dat besef hoe meer ik naar binnen prop.Ik heb totaal geen zin in een dieet en mijn motivatie ligt zo'n 100 graden onder het vriespunt. Hoe krijg ik in hemelsnaam wel motivatie? Ooit ben ik heel veel afgevallen en dat ging zo makkelijk ik vond het zelfs leuk!
Wel ben ik dit jaar weer begonnen met hormonen en daardoor ook sowieso wat aangekomen.
En morgen gaan we dan beginnen! Heb ik motivatie nee nog steeds niet, maar als ik nu niet begin moet ik ipv 10 kilo straks 15 kilo afvallen en dat is helemaal deprimerend. Ik wil beginnen met 5 kilo afvallen want dan is mijn BMI goed maar wel op het randje van goed, dus alles wat ik dan meer afval is mooi meegenomen.
Ik wilde eigenlijk niet streng gaan lijnen maar vooral even met een aantal nare gewoontes stoppen. Geen frisdranken meer als ik dorst heb, mag best af en toe een cola zero maar dan omdat het lekker is. Geen ijs meer, ik eet tegenwoordig bijna elke dag ijs en dat zijn geen normale porties. Het idee is dan ook om ijs echt even niet meer thuis te halen.
Ik heb er eens heel goed over nagedacht maar voor de rest eet ik helemaal niet zoveel gekke dingen. Ik denk dus echt dat ik al een heel eind kom door frisdrank en ijs te vermijden. Dit gaat voor mij heel zwaar worden want ik snak er echt naar!
Zertab schreef:Nou ik ben ook begonnen. Voedingsschema gekregen. Lijkt een beetje op IF. Met maar drie eetmomenten en om 10:30 pas ontbijt. Ik denk dat ik echt heel chagrijnig ga worden eerste paar dagen.