Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Ik las gisteren een artikel over opgezwollen lymfeklieren ( had ik niet moeten lezen)
Ik ben al erg gespannen voor de prik dus ik heb dan liever iets wat ik eerst ook heb gehad. Is meer het gevoel hoor blijf ik iets rustiger van.
Zebrastreep schreef:Ik las gisteren een artikel over opgezwollen lymfeklieren ( had ik niet moeten lezen)
Ik ben al erg gespannen voor de prik dus ik heb dan liever iets wat ik eerst ook heb gehad. Is meer het gevoel hoor blijf ik iets rustiger van.
Zebrastreep schreef:Is het trouwens zeker dat je onder de 45 Pfizer krijgt? Ik wil liever geen moderna lees echt gekke bijwerkingen.
lenaa_tje schreef:heb je niet een slijmbeursontsteking? Kun je huisarts voor bellen en dan krijg je een spuit. Is de pijn binnen een paar uur wegZebrastreep schreef:Is het trouwens zeker dat je onder de 45 Pfizer krijgt? Ik wil liever geen moderna lees echt gekke bijwerkingen.
In Groningen had je zelfs een aparte Pfizer rij en ze checkten dubbel of je met je leeftijd in de goede rij staat. Dus ja je krijgt Pfizer en ze controleren streng. Op je gezondheidsverklaring schrijft de arts(?) welk vaccin je krijgtz
Hier mensen ervaring met een flinke gewrichtsontsteking? Even voor de duidelijkheid dit is niet specifiek een bijwerking van het Corona vaccin blijkbaar wel een risico bij ieder vaccin.
Ik heb al 2 dagen verhoging en een vuurrode/dikke schouder en ik ga nogal door de grond van de pijn.
Misschien mensen die weten hoe lang ik dit moet uitzitten?
Zebrastreep schreef:Is het trouwens zeker dat je onder de 45 Pfizer krijgt? Ik wil liever geen moderna lees echt gekke bijwerkingen.
Citaat:- Bij de GGD krijgt iedereen van 45 jaar en ouder Spikevax (Moderna).
- Bij de GGD krijgt iedereen van 18-45 jaar Comirnaty (Pfizer/BioNTech).
- Bij alle andere instanties krijgt iedereen vanaf 18 jaar, ongeacht de leeftijd, in principe Comirnaty (Pfizer/BioNTech). Incidenteel krijgen 45-plussers bij deze instanties om logistieke redenen Spikevax (Moderna) toegediend.