Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vooral omdat hij meestal nog 2 of 3 keer per nacht komt. Slaat hij een voeding over, dan sta ik wel op knappen. Dit gekolfde flesje gaat dan vaak al wel op en niet in de vriezer, omdat ik een paar keer in de week op paard stap en mijn man dan de fles geeft.
.
Na het rijden durf ik niet te kolven, omdat hij 's avonds vaak clustert (niet dat het veel doet voor de nachtrust, maar ik blijf hoop houden
) en ik dan bang ben dat ik niet genoeg heb voor hem. Daarnaast drinkt hij behoorlijk vaker dan normaal is als ik Google mag geloven en zo vaak durf ik geen kolfpauze te nemen op mijn werk. Ik ga proberen of het lukt met langere pauzes ertussen.
Dat is goed om te weten. Maakt het alweer makkelijker!
ik moest echt minstens drie keer per werkdag kolven, rustig de tijd nemen en dan nog als ik tijd had op vrije dagen nakolven in de ochtend om genoeg te hebben voor wat mijn dochter dronk. Citaat:Daarnaast drinkt hij behoorlijk vaker dan normaal is als ik Google mag geloven en zo vaak durf ik geen kolfpauze te nemen op mijn werk.
anders door scrollen.
. Dochter is sinds een kleine maand gestopt met drinken, grotendeels wel op mijn initiatief omdat het te pijnlijk werd
. linoleum schreef:Ingevroren zakjes/flesjes mag je ook au bain marie opwarmen! Moet je het erna wel direct geven. In geval van haast wel fijn.
Ik heb een goedkopere versie van het Medela tasje gekocht bij Amazon. Vond die van Medela zo duur.
https://www.amazon.nl/Luxja-moedermelk- ... th=1&psc=1