Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabri schreef:Nu bijna 2 weken na tweede Pfizer. Eerste Pfizer ging goed! Hooguit half dagje niet helemaal lekker/beetje hangerig en wat pijn op de prikplek.
Na tweede prik vrijwel geen pijn op prikplek, wel een hevige reactie na anderhalf dag met enorme spierpijn, misselijk, en braken de hele avond. Daarna ging het paar dagen beter en vervolgens kreeg ik opgezwollen klieren (oksel en borst aan kant prik) en 2 dagen erna begon ik erbij verhoging te krijgen en koorts, met erbij gevoel van extreme moeheid, zwak op de been, hoofdpijn, duizelig, snel uitgeput, pijn in bovenbuik en klieren tussen ribben en erge keelpijn, waardoor liggen op mijn zij ook zeer doet en soms wat benauwd. Voel me zo beroerd dat ik nu al 5 dagen op bed lig. Ik vraag me af hoe corona bij mij was verlopen als ik nu een soort 'corona' al van vaccin heb.
Net toch weer Lareb gebeld, voor info of dit wel 'normaal' is. Zegt de zeer aardige mevrouw dat dit een zeer vaak bekende bijwerking is.
Eerst krijg je 'lokaal' een reactie in mijn geval braken etc. Daarna denkt men nou dat was het dan, ik ben erdoorheen en vervolgens komt dan alsnog na x aantal dagen de reactie met koorts, je helemaal niet lekker voelen etc. Dit kan tot paar weken aanhouden.
Kortom, ik vind het behoorlijk zwaar! Ben wel enigszins gerustgesteld dat het vermoedelijk aan het vaccin ligt, en er al veel van dit soort reacties zijn gemeld.
Marjo schreef:Vervelend. Ik twijfel enorm of ik wel moet gaan sporten, wat zouden jullie doen? Het is een les Body Combat van 3 kwartier dus wel erg intensief..
Marjo schreef:Vervelend. Ik twijfel enorm of ik wel moet gaan sporten, wat zouden jullie doen? Het is een les Body Combat van 3 kwartier dus wel erg intensief..