'Helaas' geen foto's van, maar je collega een pan vol met zelfgemaakte karamel uit de oven zien paken en er een wijsvinger en middelvinger in zien verdwijnen -> en daarna vervormd eruit komen is ook niet precies een succes ofzo, vooral omdat je weet dat er geen enkele manier is om die persoon snel van de dikke laag karamel van de vingers af te helpen terwijl het doorbrandt
_Karlijn
Geplaatst: 12-10-24 23:27
Noooo
Zebrastreep
Geplaatst: 12-10-24 23:35
Oh jemig wat zal dat pijnlijk zijn...
Ik zal mijn brandwonden op mijn voet/scheenbeen /bovenbeen ook nooit vergeten. Met name het eerste uur was echt bizar pijnlijk. Gebeurde ook op werk , ik ben nu extra alert als ik bijv een heet voorwerp moet verplaatsen ( in dit geval was het gekookte melk). Ik vind het verbazingwekkend hoe goed mijn lijf de littekens toch weg heeft gekregen. Ik weet nog dat ik aardig in paniek was. Maar de gehele behandeling met pleisters ect viel reuze mee.
En tip bij tweedegraads brandwonden zeker al even langs de huisarts. Er bestaat ook verkoelende zalf en dat werkt heel goed. Overigens nemen ze brandwonden altijd zeer serieus met name grote brandwonden en gevoelige plekken zoals het gezicht ect. Ook vanwege hoge ontstekingskans zeker aan de bel trekken. Ik heb door een goede behandeling relatief weinig last ervan gehad ( behalve het te strak gezette verband op mijn voet )
_Karlijn
Geplaatst: 13-10-24 00:21
Ohja deze, was onderweg op de scooter en er vloog een wesp tegen m'n gezicht en stak meteen, in m'n lip. IK WAS ZO BLIJ DAT IK M'N MOND NIET NET OPEN HAD! Heb er echt een week debiel uitgezien (beetje gek licht/houding omdat ik al in bed lag en met flits een foto maakte)
MelissaV
Geplaatst: 13-10-24 22:53
Ohh die wespensteek en brandwonden hierboven, ook geen pretje
Ik *beelddenker* maakt zich nu een voorstelling van hoe Sodelutuut haar telefoon zo ver mogelijk achterin haar mond heeft stoken om hier een polo van de maken