Dilan93 schreef:Fading, leuk hoor, zo'n date die goed gaat
Lekker op het gemak en het komt zoals het komt. Ik was na het vreemdgaan van mn ex niet op zoek naar een relatie. Zat op een datingsite met de bedoeling gewoon wat te daten en lol te hebben. Maar kwam al vrij gauw mijn huidige vriend tegen .
Qua eten niet al te netjes geweest gisteren. Maar wel veel bewogen, weer 12 km gewandeld. Weektotaal staat op zo'n 35 km![]()
Planning voor vandaag:
O: kvarg met blauwe bessen
T: whey vanille, iced latte caramel, amandeldrink
L: paprika chili wrap met ei en hummus
T: vegan protein bar
A: zoete aardappel, groentenmix, vega vissticks
T: melkan protein caramel
Haha het is wel raar om te daten hoor. Maar ook wel weer leuk. Heeft wel wat haha!
Ja we hadden echt een klik en wilde dat wel een kans geven, wilde die kans niet laten lopen zegmaar dus ja dan maar gewoon kijken haha!
Mooi lijstje, welke vega vissticks eet jij ? Zijn die een beetje oke ?

Wat betreft intrinsieke motivatie gaat uiteindelijk over wat voor jou de drijfveren zijn om iets te doen. Als jij jezelf liever structureel liever een zak chips gunt dan gezond te eten (bij wijze van spreken dan), dan ligt voor jou dus persoonlijk de prioriteit nog niet bij gezonder en fitter worden. Om je intrinsieke motivatie te vergroten moet je bij jezelf nagaan wat je écht wil, waar je voor wil gaan. Het is zoals je regelmatig hoor ook vaak 'een knop die om moet' die resulteert in een drive van binnenuit waar de motivatie vandaan komt. Ik lees bij jou nog veel 'smoesjes' terug (en dat bedoel ik niet in negatieve zin, maar ik weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven), zoals dat je geen tijd hebt om extra te bewegen, of dat de auto pakken geen geld kost dus het net zo makkelijk is etc. Ik zou gaan proberen van deze smoesjes naar jezelf toe af te stappen en de bewuste afweging te maken tussen je opties. Het is ook helemaal prima als iets anders dan gezonder en fitter worden op momenten de prioriteit heeft natuurlijk. Volkomen logisch dat je bijv. met harde regen kiest voor de auto in plaats van de fiets. Maar het is imo wel beter om daar dan de bewuste keuze voor te maken in plaats van tegen jezelf zeggen dat je de gezondere keuze niet 'kan' kiezen. Als bijv. meer bewegen voor jou prioriteit heeft kan het namelijk altijd wel ergens inpassen, als je passende keuzes maakt
Ik vind al dat ik een flinke wandeling heb gemaakt als ik 1,5 uur onderweg ben
Gezellig dat je ouders in de buurt waren! Genoten van je etentje?
Ik begin er nu ook echt vertrouwen in te krijgen dat ik mijn doel ga behalen, hoelang het ook duurt... Moet alleen nog wel even de balans vinden (mentaal) van uitstapjes. Zoals ergens in de komende weken met mijn beste vriendin uit eten. Of de BBQ die voor 4 juli in de agenda staat. Dat etentje vind ik niet zo heel spannend, de BBQ juist wel.

Wel super fijn dat je nieuwe baan zo met je mee denkt. Kun je niet om het UWV heen om zo'n coach te zoeken? Of ben je dan de pineut als ze daar achter komen? Vertrouwenspersonen bij grotere bedrijven? Dit heb je waarschijnlijk allemaal al uitgezocht, maar ik kan zo slecht tegen zeurende bedrijven (UWV)