Hier wel een goeie dag. Gewoon ontbijt, 4 broodjes en 2 stuks fruit gehad. Zonet wat crackertjes en zometeen avondeten.
Boodschappen gedaan met veel trek, maar geen snacks meegenomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Vanochtend ging ik de mist in met de volkoren ovenbroodjes. De rest van de dag wel keurig gegeten ondanks dat ik toch in de min terecht was gekomen door de broodjes... Maar nu... Heb ik toch de fles wijn open gemaakt voor bij het avondeten en de film erna.![]()
Als ik het niet koop en ik krijg het vervolgens cadeau, dan moet je wel even met de gever de fles gaan testen.
Morgen weer een dag.
san4nie schreef:Magda, wijn, ovenbroodjes, ik wil ook!
Hier wel een goeie dag. Gewoon ontbijt, 4 broodjes en 2 stuks fruit gehad. Zonet wat crackertjes en zometeen avondeten.
Boodschappen gedaan met veel trek, maar geen snacks meegenomen
magda_90 schreef:He bent welkom haha.
Goed bezig! Wat ga je eten?
Merel, de zaterdagen vind ik zo moeilijk... Eigenlijk moet ik niet toegeven maar dan ben ik de hele week al zo goed bezig en dan denk ik enerzijds kan wel... Terwijl je weet wat het is.![]()
Ik moet morgen ook wegen, gaan we samen
Mereltje schreef:Ach, een keertje kan geen kwaad tochHet moet ook wel een beetje leuk blijven.Ik ga van de week ook al uit eten, dus ik mocht het vandaag niet van mezelf.
Succes op de weegschaal alvast, ben benieuwd naar het resultaat morgen!
Dieuwke_ schreef:Ik ga vannacht de nachtdienst in dus ik heb de eiwitten van vandaag zoveel mogelijk gespaard. Ga zo nog even proberen te slapen en daarna 'avondeten'. Echt een pesthekel aan die nachtdiensten, zo compleet uit m'n ritme
san4nie schreef:Hier is boodschappen doen nooit zo’n probleem, ik scheur langs de winkel wanneer ik wil. En anders trek ik wat uit de kast/ vriezer. Maar geen kinderen, en let niet op koolhydraten, dus dat scheelt wel.
Succes met de nachtdienst dieuwke!
Ik kijk heel Holland bakt. Jeee, zo lekker allemaal.
Neverland schreef:Ik heb geen idee! Heb door heel mijn appartement dezelfde vloer, behalve de badkamer maar daar heb ik niet gewogen. Zal er misschien aan liggen of de weegschaal wel recht staat ja of nee?
Die workout wat hierboven is gepost lijkt me wel leuk trouwens! Die ga ik morgen doen.
Anniekskie schreef:Was laatst volgens mij ook iemand hier die aangaf dat je door spierpijn zwaarder kon zijn. Dus dat zou dan best kunnen denk ik.
Hier de dag goed begonnen met deze
https://youtu.be/y6wxgDQclaQ
Was op de weegschaal 0,2 kg zwaarder dan gister, maar vind ik niet zo gek na zoute chips.
Vandaag weer goed opletten en hopelijk dadelijk nog een stuk lopen.