Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Waar ik ga krijg je hem ook te zien op de dag zelf en niet toegestuurd.
Mij werd verteld omdat het heel vaak voor komt dat mensen meerdere malen laten aanpassen omdat veelal vrienden/fam zeggen dit of dat anders te doen en uiteindelijk toch kiezen voor het eerste ontwerp.
Simbaa schreef:Ik heb flink in dit topic gelezen, maar ik kan niet goed vinden wat ik zoek.
Ik ben op zoek naar een goede dieren tatoeëerder. En dan specifiek de grote katachtigen, op een heel verfijnde manier, maar wel stoer en realistisch. De tattoo zal vrij klein op mijn arm moeten komen.
Zoiets als onderstaande. Iemand enig idee waar ik moet zijn? Veel tattoo’s vind ik te zacht of niet echt genoeg.
Alvast thanks!
[ [url=m/LSnDQv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jcZjr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cDSdQC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kunga schreef:Simbaa schreef:Ik heb flink in dit topic gelezen, maar ik kan niet goed vinden wat ik zoek.
Ik ben op zoek naar een goede dieren tatoeëerder. En dan specifiek de grote katachtigen, op een heel verfijnde manier, maar wel stoer en realistisch. De tattoo zal vrij klein op mijn arm moeten komen.
Zoiets als onderstaande. Iemand enig idee waar ik moet zijn? Veel tattoo’s vind ik te zacht of niet echt genoeg.
Alvast thanks!
[ [url=m/LSnDQv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jcZjr8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cDSdQC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet of je al iemand gevonden hebt, maar ik denk dat je bij Souljah bij filler&ink aan het goede adres zult zijn.
Zelf geen ervaring bij haar, maar volg haar via insta en ben altijd onder de indruk!
[ [url=m/VkyEXw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yasmine schreef:cinniz123 schreef:Waar ik ga krijg je hem ook te zien op de dag zelf en niet toegestuurd.
Mij werd verteld omdat het heel vaak voor komt dat mensen meerdere malen laten aanpassen omdat veelal vrienden/fam zeggen dit of dat anders te doen en uiteindelijk toch kiezen voor het eerste ontwerp.
Dat + dat veel mensen het ontwerp vaak zomaar op social media posten en andere mensen van over de hele wereld er dan zelf mee naar een artist gaat die het kopieert, en de artist zo gratis werk levert.
goldenarrow schreef:xMyrth schreef:Wat een leuke tattoos komen er weer voorbij zeg!!
Ik ben ook alweer na het aan denken voor de volgende.
Ik vind een tekst van mijn favoriete band echt fantastisch, blijft altijd door mijn hoofd spoken.
Maar ik hou niet van puur tekst, dus er moet ooit nog iets op m'n pad komen waarvan ik denk "ja, dat kan erbij!"
Ik heb een watercolour achtergrond. Paste ook wel mooi bij de tekst
linoleum schreef:Dovish, ik weet niet of Joy van Low Voltage Ink iets voor je is wat betreft stijl, maar wel in jouw omgeving, ze zet super strakke tattoo's en ze vindt paarden helemaal geweldig om te tatoeëren.
Marije_1997 schreef:linoleum schreef:Dovish, ik weet niet of Joy van Low Voltage Ink iets voor je is wat betreft stijl, maar wel in jouw omgeving, ze zet super strakke tattoo's en ze vindt paarden helemaal geweldig om te tatoeëren.
Volgens mij doet Jelmer meer die stijl. Low voltage ink is geweldig. Maar je moet wel even super lang wachten. Ik ben nog niet eens ingepland voor volgend jaar.