Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Ik dacht gezien de fotos hier: laat ik eens een afspraak maken bij Issavia, hebben ze gewoon de komende maanden geen beschikbaarheidNu haarbalans in Oosterhout maar een bericht gestuurd wat voor een behandelingen met advies zij doen, want uit die website word ik niet echt veel wijzer
DayDream21 schreef:DideH schreef:Ik dacht gezien de fotos hier: laat ik eens een afspraak maken bij Issavia, hebben ze gewoon de komende maanden geen beschikbaarheidNu haarbalans in Oosterhout maar een bericht gestuurd wat voor een behandelingen met advies zij doen, want uit die website word ik niet echt veel wijzer
Klopt, Issavia zit snel vol. Aan het begin van de maand gaan de boekingen voor de volgende maand open. Dan zit ze binnen enkele dagen weer helemaal vol. 1 mei gaan dus de boekingen van juni open. Voelt altijd een beetje alsof ik tickets voor een concert probeer te bemachtigen
Mooie krullen Poes!
KleinBoefje schreef:Ik lees al een tijd mee hier. Ik post alleen nooit iets, maar wilde nu toch even het resultaat delen van mijn eerste keer naar de krullenkapper. Blij met het resultaat!
[ [url=m/qRm32G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu zelf nog uitvogelen hoe ik het zo krijg
Mooi resultaat Poes!
Dani schreef:Viphorse, Aunt Jackie is niet allemaal CG en het zijn vaak wat zwaardere producten, dat werkt niet voor ieder haartype. Als je hier geen fijn resultaat mee krijgt zou ik even kijken voor lichtere producten.
Kleinboefje, mooie volle bos zeg! Wauw.
Ik kan ook wel een keer een foto delen. Resultaat na wassen:
[ [url=m/VgVpON.jpg]Afbeelding[/url] ]