Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiesxAnne schreef:Suzanne F. schreef:Je kan de bolletjes gewoon wegmasseren, beetje kneden. Bij welke kliniek ben je geweest? Meestal geven ze aan dat je na 24 uur mag masseren. En sommige klinieken zeggen zelfs dat je MOET masseren na 24 uur 2 x per dag.
Ik denk dat het dan nog echt van de blauwe plekken zijn want wegkneden lukt niet.
Ik ben bij faceland geweest in Utrecht.
Ook daar geweest een maand geleden voor mijn frons en voorhoofd. Daar geen problemen mee gehad.
LiesxAnne schreef:Ik lees dat er hier veel ervaring zit voor lipfillers dus hopelijk kunnen jullie mijn zorgen een btje weg nemen![]()
Ik heb een week geleden 1 ml laten plaatsen voor de eerste keer. Het resultaat ben ik er blij mee ! Alleen nu voel ik zelf bobbeltjes in mijn lip. Zou dit nog van de blauwe plekken kunnen komen ? Of het is het filler wat een klontje is geworden?
Ook heb k het gevoel dat mijn lippen erg trekken en dat mijn mondhoeken sneller gaan kwijlenIk had echt verwacht dat ik qua gevoel weer mijn oude lippen zou hebben maar helaas.
Bopje schreef:Hi, ik heb 5 weken geleden botox laten zetten in mijn frons. Ik was echt heel erg tevreden met het resultaat.
Alleen lijkt het sinds deze week al uit te gaan werken, ik lijk weer wat te kunnen fronsen.
Hoort dit al zo snel?
Puppetje schreef:Het is nu 11 dagen geleden dat ik mijn ooglidcorrectie heb gehad en het gaat erg goed. Ik heb nog een beetje last van wallen maar verder valt het me erg mee.
Ik heb de foto een beetje scheef genomen per ongeluk.
[ [url=m/BihJqs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suzanne F. schreef:Bopje schreef:Hi, ik heb 5 weken geleden botox laten zetten in mijn frons. Ik was echt heel erg tevreden met het resultaat.
Alleen lijkt het sinds deze week al uit te gaan werken, ik lijk weer wat te kunnen fronsen.
Hoort dit al zo snel?
Hm vaak komt er na een maandje ietsje beweging in maar niet veel. Het hoort toch zeker wel 3 maanden te zitten. Is dit de eerste keer? Want als je het vaker doet blijft het ook langer zitten.
Levita schreef:Is het aan te raden om eerst te testen of je allergisch bent voor fillers?
En hoe pijnlijk is het inspuiten van fillers? Ziet er pijnlijk uit als je het op film ziet. Maar begin mij te ergeren aan die lijntjes naast mijn neus (marionetten lijnen?) maar ben niet zo’n held met naalden. Ik heb wel inmiddels ervaring met botox.
Levita schreef:Is het aan te raden om eerst te testen of je allergisch bent voor fillers?
En hoe pijnlijk is het inspuiten van fillers? Ziet er pijnlijk uit als je het op film ziet. Maar begin mij te ergeren aan die lijntjes naast mijn neus (marionetten lijnen?) maar ben niet zo’n held met naalden. Ik heb wel inmiddels ervaring met botox.
Farjen schreef:Als je bij Faceland een afspraak wilt voor de eerste keer: plan je dan enkel een consult in of direct een behandeling?
Wat is het beste? Ik weet dat ik mijn kraaienpootjes wil laten doen, maar misschien heeft de arts andere ideeën?
Als ik enkel een consult boek, zal de arts waarschijnlijk niet meteen een behandeling erbij willen doen?
Farjen schreef:Als je bij Faceland een afspraak wilt voor de eerste keer: plan je dan enkel een consult in of direct een behandeling?
Wat is het beste? Ik weet dat ik mijn kraaienpootjes wil laten doen, maar misschien heeft de arts andere ideeën?
Als ik enkel een consult boek, zal de arts waarschijnlijk niet meteen een behandeling erbij willen doen?