Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 12:16

Ja ik denk dat een nanofat al snel rond de 4000 euro zat.. Vandaar mijn vraag of iemand ervaring had op langere termijn. Want steeds herhalen is een dure grap..

Maar ik heb ook een paar facelifts geassisteerd en bij het losmaken van de huid, zag ik soms een witte waas zitten. De PC zei dat dat dus botox was. Dus dat houdt me zo'n beetje tegen, wat die botox en fillers ed onderhuids allemaal doen..

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-22 23:40

:Y)
LiesxAnne schreef:
Suzanne F. schreef:
Je kan de bolletjes gewoon wegmasseren, beetje kneden. Bij welke kliniek ben je geweest? Meestal geven ze aan dat je na 24 uur mag masseren. En sommige klinieken zeggen zelfs dat je MOET masseren na 24 uur 2 x per dag.

Ik denk dat het dan nog echt van de blauwe plekken zijn want wegkneden lukt niet.
Ik ben bij faceland geweest in Utrecht.
Ook daar geweest een maand geleden voor mijn frons en voorhoofd. Daar geen problemen mee gehad.

Bij wie ben je geweest? Ik ben vorig jaar ook FL Utrecht geweest. Bobbeltjes mag je idd gewoon wegmasseren, had gehoord dat je dat beste na of tijdens het douchen kan doen ivm de warmte. Heb je een foto?
Edit: dat je geen gevoel in je lippen hebt vind ik wel vreemd! Ik zou daar sowieso even contact over opnemen.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 08:37

Moet je wel ff je lippen in smeren met vaseline ofzo, dat masseerd makkelijker.

Toch zijn meningen over dat masseren verdeeld. Je kan die ophopingen van filler immers ook naar een plek masseren waar het niet wezen moet.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 15:22

Het is nu 11 dagen geleden dat ik mijn ooglidcorrectie heb gehad en het gaat erg goed. Ik heb nog een beetje last van wallen maar verder valt het me erg mee.

Ik heb de foto een beetje scheef genomen per ongeluk.
Afbeelding

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 15:37

Mooi hoor Puppetje :j
Bij mij bleven de wallen best lang zitten. Was na 2 maanden pas weer normaal.

Popstra

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 16:00

Heel mooi! Fijn he!?

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 16:08

Mooi geworden hoor!

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 16:38

Hi, ik heb 5 weken geleden botox laten zetten in mijn frons. Ik was echt heel erg tevreden met het resultaat.
Alleen lijkt het sinds deze week al uit te gaan werken, ik lijk weer wat te kunnen fronsen.
Hoort dit al zo snel?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 17:19

LiesxAnne schreef:
Ik lees dat er hier veel ervaring zit voor lipfillers dus hopelijk kunnen jullie mijn zorgen een btje weg nemen :')

Ik heb een week geleden 1 ml laten plaatsen voor de eerste keer. Het resultaat ben ik er blij mee ! Alleen nu voel ik zelf bobbeltjes in mijn lip. Zou dit nog van de blauwe plekken kunnen komen ? Of het is het filler wat een klontje is geworden?

Ook heb k het gevoel dat mijn lippen erg trekken en dat mijn mondhoeken sneller gaan kwijlen :') Ik had echt verwacht dat ik qua gevoel weer mijn oude lippen zou hebben maar helaas.

Bij wie ben je geweest in Utrecht? En canule of ‘meerdere spuitjes’?
Hier juist goede ervaringen met Utrecht, en jouw problemen komen mij niet bekend voor. De eerste keer had ik het idee dat het wat bobbelig was (juvederm en spuitjes) en tweede keer had ik de belotero en canule, en vond ik het resultaat veel mooier. Maar al met al niet die heftige ervaringen die jij hebt.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 19:39

Wauw dat ziet er echt prachtig uit al. Had verwacht dat het veel langer zou duren eer je er wat van zag.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 19:46

Bopje schreef:
Hi, ik heb 5 weken geleden botox laten zetten in mijn frons. Ik was echt heel erg tevreden met het resultaat.
Alleen lijkt het sinds deze week al uit te gaan werken, ik lijk weer wat te kunnen fronsen.
Hoort dit al zo snel?

Hm vaak komt er na een maandje ietsje beweging in maar niet veel. Het hoort toch zeker wel 3 maanden te zitten. Is dit de eerste keer? Want als je het vaker doet blijft het ook langer zitten.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-22 20:30

Puppetje schreef:
Het is nu 11 dagen geleden dat ik mijn ooglidcorrectie heb gehad en het gaat erg goed. Ik heb nog een beetje last van wallen maar verder valt het me erg mee.

Ik heb de foto een beetje scheef genomen per ongeluk.
[ [url=m/BihJqs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi geworden zeg! Ik ga over een maand onder het mes, brrr…maar wel heul nodig haha. Ik heb echt klachten, als in moe worden van het open sperren van mijn ogen en last van “kleine ogen”. En hoe vaak me niet gevraagd wordt of ik moe ben… :Y) dus na lang wikken en wegen gaat het toch echt gebeuren op 6 september. Mijn moeder en mijn broer(tje) zijn ook al onder het mes geweest, het is duidelijk een familiekwaal.

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 14:06

Suzanne F. schreef:
Bopje schreef:
Hoort dit al zo snel?

Hm vaak komt er na een maandje ietsje beweging in maar niet veel. Het hoort toch zeker wel 3 maanden te zitten. Is dit de eerste keer? Want als je het vaker doet blijft het ook langer zitten.

Ah oke, het was inderdaad de eerste keer en ging ook wel uit van dat het 3 maanden echt wel bleef zitten. Dan houd ik het even in de gaten of het fronsen snel erger wordt of dat het nog zo blijft als het nu is.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 21:58

Is het aan te raden om eerst te testen of je allergisch bent voor fillers?

En hoe pijnlijk is het inspuiten van fillers? Ziet er pijnlijk uit als je het op film ziet. Maar begin mij te ergeren aan die lijntjes naast mijn neus (marionetten lijnen?) maar ben niet zo’n held met naalden. Ik heb wel inmiddels ervaring met botox.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:11

Levita schreef:

En hoe pijnlijk is het inspuiten van fillers? Ziet er pijnlijk uit als je het op film ziet. Maar begin mij te ergeren aan die lijntjes naast mijn neus (marionetten lijnen?) maar ben niet zo’n held met naalden. Ik heb wel inmiddels ervaring met botox.

Ik heb het nog nooit gehoord in ieder geval dat iemand allergisch is. Ook omdat fillers van lichaamseigen stof gemaakt is. Pijnlijk, tja wat is pijnlijk. Leuk is anders maar op zich valt het mee. Op het moment zelf is het niet leuk maar het is zo klaar en het resultaat is wel leuk. :D
Ik zou het gewoon doen. Bij je neuslippenplooi zullen ze je wel adviseren om bovenaan te beginnen met liften dus bij het jukbeen. En dan daarna de plooi zelf wat te vullen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:15

Als je het vergelijkt met een verdoving in je gehemelte? Voelt het zo erg? Want dan haak ik alsnog af :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 22:19

Fitzroy schreef:
Als je het vergelijkt met een verdoving in je gehemelte? Voelt het zo erg? Want dan haak ik alsnog af :+

Nog nooit gehad dus kan daar niks over zeggen. Maar dat klinkt errug pijnlijk…..

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 23:07

Levita schreef:

Ik neem een verdoving want lippen doen echt wel zeer.

Naast je neus valt denk ik wel mee maar bij mij was het toen al verdoofd vanwege m’n lippen :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-22 08:57

Levita schreef:

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 14:54

Als je bij Faceland een afspraak wilt voor de eerste keer: plan je dan enkel een consult in of direct een behandeling?
Wat is het beste? Ik weet dat ik mijn kraaienpootjes wil laten doen, maar misschien heeft de arts andere ideeën?
Als ik enkel een consult boek, zal de arts waarschijnlijk niet meteen een behandeling erbij willen doen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:00

Farjen schreef:
Als je bij Faceland een afspraak wilt voor de eerste keer: plan je dan enkel een consult in of direct een behandeling?
Wat is het beste? Ik weet dat ik mijn kraaienpootjes wil laten doen, maar misschien heeft de arts andere ideeën?
Als ik enkel een consult boek, zal de arts waarschijnlijk niet meteen een behandeling erbij willen doen?

Klopt, dan behandelt ze je niet.
Als je al zeker weet dat je Botox wilt doen dan zou ik een behandeling boeken.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:01

Ik boek altijd gelijk behandelen. Geen zin om op en neer te moeten reizen voor 15 min prikken.
Als hun zeggen je kunt beter dit of dat doen kun je dat ook gelijk laten doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:01

Farjen schreef:

Ik had eerst een consult dat was ook echt enkel een consult dus ging 3 weken later terug voor een behandeling.
Als je al zeker bent zou ik meteen voor een behandeling gaan.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 20:26

Levita schreef:

ik vond het heel erg meevallen.
En inderdaad jukbeenderen en dan een beetje in de plooi zelf.
Prachtig resultaat.

Het deed echt amper pijn, vooral beetje onprettig , maar wel een week het gevoel dat er daar blauwe plekken zaten

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 20:54

Ik heb al een bericht in dit topic gezet over botox bij hoofdpijn. Ik heb besloten om de stap te zetten en ben op zoek naar een kliniek maar ik vind het ontzettend moeilijk en weet niet goed hoe ik moet zoeken

Ik zie ook veel klinieken voorbij komen die ik in dit topic nog nooit heb gezien. De prijzen verschillen ook wel per kliniek en ik weet uit dit topic dat duur niet altijd beter is