[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 14:11

Zo, mn “Chinese hond” staat erop. Wou m eigenlijk op mn pols, onder de “Chinese rat”, maar deze plek leek de tattoo artist mooier... en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik zijn advies heb gevolgd... rat staat nu onder portret van een rat en hond staat bij een hondenportret :)

Afbeelding

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 16:28

LadyMadonna

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 16:53

Ivy, ik weet waar "hij leeft in mij" vandaan komt, maar zou dan he lives in me doen, niet in het Nederlands... Maar..... Dat ben ik... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 17:54

Zijn jullie bekend met het programma Just Tattoo of Us :') ? Ik zit er half cringed naar te kijken maar zoek het toch vaak op _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 17:59

Netjes hoor, dat Chinese teken! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe oud het portret van de rat is? Die heeft volgens mij al heel wat doorstaan :D

Ik zou ook voor "He lives in me" gaan ipv "Hij leeft in mij" :j Is ook gewoon wat internationaler.

Hier super ongeduldig om het feit dat ik nog altijd geen feedback heb op mijn laatste mailtje voor de bloemen. Damn, I'm addicted. :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:10

Bizzybijtje schreef:
Zijn jullie bekend met het programma Just Tattoo of Us :') ? Ik zit er half cringed naar te kijken maar zoek het toch vaak op _O-

Geweldig programma, die Engelsen zijn ook zo gek als een ui soms.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 18:37

LadyMadonna schreef:
Ivy, ik weet waar "hij leeft in mij" vandaan komt, maar zou dan he lives in me doen, niet in het Nederlands... Maar..... Dat ben ik... :)

'hij leeft in mij' komt toch oa uit de Lion King musical??

Hij leeft in jou
hij leeft in mij,
in al wat ademt
daarin ademt hij

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:12

Debbie00 schreef:
LadyMadonna schreef:

'hij leeft in mij' komt toch oa uit de Lion King musical??

Hij leeft in jou
hij leeft in mij,
in al wat ademt
daarin ademt hij

Ja
Daar komt het vandaan.
Ik zou het dus juist in het Nederlands willen omdat dat voor mij persoonlijk meer indruk heeft gemaakt...

(Ik heb nu trouwens de neiging om het nummer verder af te maken.... ken hem helemaal uit m'n hoofd)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:17

Jackytje: portret van de rat moet nu zo'n 5-6 jaar oud zijn :) in het echt zijn de kleuren mooier hoor... er schern een felle lamp op :+

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:22

Dat is al een hele poos!

Hier nog meer ideetjes voor part 2 met de bramen.. Ik kwam vandaag enkele schattige foto's tegen van muisjes in braamstruiken. Lijkt me super leuk om er eentje in diezelfde stijl er een beetje in te verstoppen. Past helemaal bij het forest theme. <3 Ik zag in de shop bij de artieste een schets van een muisje in dezelfde stijl en die was echt super mooi, dus ga het zeker vragen en opteren. Heb zelf al wat zitten tekenen. Enige wat nog lastig wordt is de plaatsing omdat mijn tat iets meer richting mijn ribben is geplaatst dan dat ik eerst dacht. :P

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-17 22:34

Hi! Ik meld me dan toch ook maar! In 2013 mijn eerste tattoo te laten zetten. 2 maanden na mijn 18de verjaardag voor mijn overleden oma.

Dat was natuurlijk het begin van het einde en eind dat jaar volgde nummer twee en het jaar erna nummer 3. Nu staan nummer 4 en 5 inmiddels ook al moet nummer 5 nog afgemaakt worden!

Sinds nummer 4 ben ik helemaal fan van het fijne lijnen werk en wil ik het liefst ook iets van een mandala sleeve zoals hier een pagina terug is laten zien? Hoe of wat precies weet ik nog niet maar eerst nummer 5 maar eens af laten maken haha!

Vind het mooi om hier zoveel verschillende stylen en tattoos langs te zien komen en hoeveel echt rete gave stukken langskomen! Maakt dat ik steeds eerder weer heen wil haha!

Ik probeer foto's toe te voegen maar dat wil niet echt :\
Edit; hebbes! Op volgorde van zetten, van de eerste tattoo heb ik helaas geen betere foto, deze is van de avond van zetten. onderste foto's beetje vreemd maar vertekend nogal doordat ik ze zelf onhandig heb gemaakt net. Staat op binnenkant bovenarm met kin vd schedel naar beneden gericht.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:15

@IvysToeter: ja mooi nummer is dat. Ik heb de eerste versie van de musical gezien. Jaaaaren geleden en heb de cd ervan.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:20

Afbeelding

:’)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:21

Tribunals schreef:
[ [url=m/2uqeGv.png]Afbeelding[/url] ]

Dit is echt te erg :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:43

jemig die hierboven :')
mijn tekst is bewust door mijn engelse tante en mijn vriendin die mee was die engels studeert echt tig keer gecheckt om dit soort dingen te voorkomen haha

hier begint de mijne te jeuken argh :') dat deed mijn vorige niet! lucky bastard toen dan.
wil steeds uit reflex krabben en vlak ervoor denk ik oliebol niet doen, tattoo XD
nog geen korstjes erop. en geneest verder mooi

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 09:28

Toen jullie een afspraak maakten om ontwerpen te bespreken etc, hoelang daarna zijn jullie getatoeëerd? :)

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:04

24 uur later,bij mij ging het overleggen online.
Ow wacht tussen de afspraak plannen, het ontwerp bespreken zat 4 maanden.
Ik dacht dat je bedoelde tussen het tekenen van het ontwerp en het zetten van de tattoo
Laatst bijgewerkt door MissBmx op 23-10-17 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:19

Oh dat is lekker snel :P ik heb 15 november om 11:00 een afspraak bij Joe, Acid Tattoo. Ben erg benieuwd :D hoe zijn jullie ervaringen (qua werkwijze etc) bij hem? Het is voor mij de eerste keer dat ik iets ‘groots’ laat zetten, heb verder enkel vinger tattoos.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:22

Tribunals schreef:
[ [url=m/2uqeGv.png]Afbeelding[/url] ]

Die was óók tenenkrommend geweest zonder die pijnlijke fout....
Wel een goed stukje tekst om dyslexie te testen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:24

Ik ben 2 keer bij hem geweest. Foto's staan wel ergens in mijn berichten. Hele aardige man en hele chille shop. Wil er nog zeker terug om een sleeve te laten zetten door hem. Voordeel is ook dat ze maar 1 klant per dag hebben, dus ze hoeven niet te haasten voor de volgende afspraak. Dat vond ik persoonlijk ook wel echt heel erg prettig :j Eigenlijk alleen maar lof dus :))

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:27

Tribunals schreef:
Toen jullie een afspraak maakten om ontwerpen te bespreken etc, hoelang daarna zijn jullie getatoeëerd? :)

Na de afspraak om te vertellen wat ik wilde moest ik 2 weken wachten voordat hij gezet kon worden. Ik zag het ontwerp pas op de dag dat hij gezet gingen worden. Dit was met al mijn tattoo's zo.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:37

Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer een afspraak voor mijn afspraak gehad :D Dat was bij mijn allereerste tattoo, inderdaad om het ontwerp maar ook het hele proces van een tattoo te bespreken. Daarna ging ik altijd bij artists die ter plaatse tekenden (zoals Roald) of die me het ontwerp via email bezorgen 24u op voorhand.

Voor mij is dat prima omdat ik die artists en hun stijl goed ken en vertrouw, maar ik begrijp ook wel dat je op voorhand al een tekening wil hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:38

Tribunals schreef:
Oh dat is lekker snel :P ik heb 15 november om 11:00 een afspraak bij Joe, Acid Tattoo. Ben erg benieuwd :D hoe zijn jullie ervaringen (qua werkwijze etc) bij hem? Het is voor mij de eerste keer dat ik iets ‘groots’ laat zetten, heb verder enkel vinger tattoos.

Die vriendin van mij heeft onder begeleiding van Joe mijn tattoo gezet, vond het een erg relaxed en gezellige gozer :D

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 10:55

Ik mag 25 november bij thomas. Vind vooral hoe alles van de voren in zijn werk gaat echt heel prettig.
Heb er echt super veel zin in en ben nog steeds verliefd op mijn ontwerp <3

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:54

ik volgens mij begin augustus de afspraak gemaakt voor oktober, en daar terplekke ontworpen, wat wel even wat voeten in de aarde had want was niet helemaal voor het lettertype, dus daar wat aan gesleuteld en toen vond ik het wel mooi ^^