Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Heel mooi die dronebeelden.
Ik ben ook echt een buitenmens/bosmens. Als ik vrij ben en het is lekker weer ben ik het grootste deel van de dag buiten en het liefst in beweging.
Ik kijk er naar uit dat het 's avonds weer licht is.
Ik woon in Duiven, dus Montferland, de Veluwezoom, Deelerwoud zijn bijvoorbeeld allemaal om de hoek. Ook het Reichswald bij Kleve heeft prachtige stukken.
Wendy15 schreef:Lijkt me heerlijk om straks wat verder te kunnen lopen en dan de route afwisselen. Nu lopen we steeds hetzelfde rondje omdat dat precies goed is qua afstand nu.
Heb mezelf getrakteerd op nog een nieuwe sportbroek.
Ga nu lopen! 3e rondje
hwn schreef:Deze keer geen last gehad van mijn hartslag, maar - alweer - darmkrampen! Heb trouwens al paar maand last van mijn maag (stress, chocola, te late maaltijden, allemaal niet ideaal), dus dat moet ik dringend eens opgelost krijgen, want het is niet leuk meer als je telkens eerder moet afslaan en het laatste stuk moet stappen door de krampen.
Supervixen schreef:Helemaal niks?? Ik moet zeker twee boterhammen en een banaan eten om 10 tot 15km lekker te kunnen lopen. En daarna gaan er zeker nog drie of vier boterhammen in. Met wortel en komkommer red ik dat nooit.
Durante schreef:Voor mensen uit Groningen misschien een tip:
14 juni is er in Harkstede een hardloopwedstrijd; de Xrun.
Mijn vriend zit in de organisatie, daarom maak ik ook even reclame haha![]()
Misschien ga ik ook wel meedoen, maar ga me hiervoor niet vantevoren opgeven, dat doe ik op de dag zelf.
Als het regent of het is erg warm die dag dan doe ik niet mee...
Misschien is het wel leuk om met wat meer mensen die dag af te spreken en samen te gaan lopen?
Ikzelf ben weer pas in training, en ga nog niet zo hard, maar op zich lijkt het me gewoon leuk om mee te doen, voor de gezelligheid, dus echt niet om te winnen![]()
Ohja ,wel handig :
http://www.xrun.nl