[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jamiefris

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:39

Elke heel erg tof!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 21:47

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 22:08

Wauw elke! Dit staat je ook prachtig

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 22:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:45

Wauw Elke, een meer natuurlijke look staat je ook echt prachtig! Vooral om je ogen, je wimpers knallen er echt uit nu :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:05

Tytonidae schreef:
@Shizzel, zou het misschien kunnen dat je allergisch bent voor een bepaald ingredient dat vaker in je verzorgingsproducten/gezichtsmakeup zit? Dat was bij mij een van de redenen waarom ik zo lang last heb gehad van acne!

Helemaal vergeten te antwoorden hierop, maar voor zover ik weet niet! Combinatie van slecht eten, slecht slapen en de rode week vermoed ik. :')

Tytonidae schreef:
@Shizzel, je straalt echt! Leuk om te zien! :)

Lief, dank je. <3

Avelienvd schreef:
Beide mooi zeg Elke en Shiz!!
Wilde dat ik zoveel lef had dat te dragen..

Dóen! Je kan het vast hebben!

Eight schreef:
Shiz wat is jouw echte naam? :) ik vind jouw looks altijd zo supergaaf! Dat zwarte staat je ook weer zo goed! :D

Ik heb op het moment weer wat last van pukkeltjes, weet iemand een prettige foundation? Bourjois healthy mix gebruik ik overdag en estee lauder double wear met feesten uitgaan etc. Ben benieuwd of iemand een fijne optie weet :j

[naam] :D En dank je wel! Ik ben zelf helemaal gek op de One and Done van UD, maar dit is meer een 'tussenin' foundation en BB cream. De Naked Skin foundation is ook enorm fijn, voel hem niet zitten op de huid. All Nighter heb ik alleen een keer getest, die oxideert wel een tint of twee donkerder maar is perfect voor op stap etc.

Gianti schreef:
hebben jullie soms ook dat je oogschaduw echt geen kleur afgeeft -O- Mijn nieuwe mac is verschrikkelijk.. laatst maar een mixing solution erbij gepakt om wat kleur te krijgen

Blegh ja... -O- Nou moet ik zeggen dat meestal als ik een kleur heb geswatcht bij MAC dat ik ook niet echt impressed ben met het pigment van de oogschaduws, maar misschien ben ik te verwend geraakt met merken zoals Colourpop of swatch ik de verkeerde. :')

Avelienvd schreef:
Vandaag porter van cp op en onder mn ogen. Gemengd met FiF palette.
Op de lippen goldie van cp
[ [url=m/lYmKpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbiWvK.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EuyMVs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kleuren staan je prachtig! Ik zou inderdaad wat Elke al zei iets minder hoog blenden en de randen wat meer vervagen. Porter is super fijn om aan te brengen met een fluffy blending kwast, met een normale kan ik er ook niks mee. _O-

Mondy schreef:
Shizz nee ik dacht juist een ander kleurtje :D Maar dat zal dan ook niet kloppen.
Je look is wederom te gaaf !! Ik "moet" morgen avond de zwarte lipstick op van mn zusje dus ik ben al druk aan het bedenken hoe ik dat ga doen. Ik doe m nog niet op t werk op iig :D

Ohhhh! Nee, ik verf m'n haar altijd zelf (ofja, mams), maar al eventjes niet gedaan. Kan best dat de manier hoe mijn haar gevlochten was meer kleur naar boven haalt dan een keer als ik er wat minder mee heb gedaan. :j En ik ben benieuwd wat je ervan gaat maken, zal vast gaaf staan! Wel showen he!

Berdien, dank je wel. :D Helaas is Too Faced inderdaad niet in Nederland te bekijken in winkels en hetzelfde geldt voor Zoeva. Ik zou zelf even veel swatches proberen op te zoeken op google van mensen die totaal geen beauty bloggers of beauty guru's zijn. Die swatches vind ik vaak een stuk belangrijker meewegen dan de hele bewerkte foto's van mensen die het gratis opgestuurd krijgen/die van reviews hierover leven.

Joolien schreef:
Eight schreef:
De lippiesticks wil ik ook graag eens proberen, de satin is in een nude kleur dus het bloeden zie ik niet :) Geen last van droge lippen bij de ultra matte?

Ik heb een ultra matte en die vind ik gortdroog :P

Ligt denk ik ook aan de kleur die je hebt. :j Sommige lippie stix matte X vind ik gruwelijk irritant, sommige ultra mattes ook, en dan heb ik weer een matte X lippie stix of een ultra matte die ik geweldig vind. Ligt zo enorm aan de formule van de kleur, helaas wijkt dat bij hun heel vaak af.

LadyMadonna schreef:
Die gewaagde lipstick kleuren zijn mijn ding ook niet hoor... het is gewaagd, dus niks voor mij, ik ga voor safe ;)
Maar wie weet als ik een jaar verder ben ;)

Wel weer hele mooie looks voorbij zien komen _/-\o_

Zelf druk weekend gehad met een concert etc.. wel bijgelezen :j
Zelf voor paars gegaan, met de tips van het na deppen met je vinger etc...

[ [url=m/97svWn.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/utKNpr.jpg]Afbeelding[/url] ]

En safe is ook prima! Hoeven niet allemaal meteen gek te doen, hé! Ik begon ook met alleen maar nudes, ik durfde felroze nog niet eens op te doen tot mijn moeder me dwong. _O- Je look ziet er overigens prachtig uit, heel mooi geblend zo met die transitiekleur!

Berdien schreef:
Ja heb iets van € 200-€250 aan bonnen liggen :+ :)) Dat hoeft heus niet allemaal in één keer op, maar vind het zo zonde om iets online te bestellen (Too Faced via Sephora) en 'echt' geld te besteden als ik dus ook nog zoveel aan bonnen heb liggen.

Voorkeur heeft wel iets wat ik ook echt even kan proberen. Nyx leek heel leuk, maar valt dus best wel tegen.

Wat heb jij nog een kapitaal aan bonnen liggen. :oo Dat wordt shoppen! *\o/* NYX ligt er net aan. Ik vind de single shadows heel fijn, die kun je in een palette doen. Je koopt dan de single shadow en een 4 of 9-palette. Die vul je dan gewoon op, of je koopt iets zoals een Z-Palette waar je ze allemaal in doet - nog makkelijker wellicht. Die vind ik overigens zoveel meer pigment hebben dan de palettes die bij hun vandaan komen.

Mondy schreef:
Ik weet niet wat ik van de Chi Chi van CP moet vinden. Hoewel ik de kleur opzich wel leuk vind is dit niet welke kleur ik verwacht had dat het zou zijn ( meer een zachtere perzik kleur ws de bedoeling) en hij gaat ook niet zo makkelijk op ls de cami en chateau. Zelfs met de primer is hij vrij droog.
Op de ogen nu de cp elixir nillionair en come and get it.

En een perzik blush en higlight van het revolution palette. Ben wel erg voorzichtig met de higlight nog merk ik :D

[ [url=m/hPc2uB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dat je hem prima kan hebben! Het is wel weer heel anders, maar zeker niet iets wat misstaat. Het is inderdaad niet wat je dacht dat het zou zijn, haha! Is 'ie wat stroever aan te brengen? Dat heb ik ook met twee kleurtjes, die draag ik nooit. -O-

Eight schreef:
Ik blijf die rosé gouden kwasten van zoeva echt prachtig vinden <3

Ze zien er zo classy uit. <3

magli schreef:
Ik volg af en toe jullie topic en vroeg me af of jullie me hiermee konden helpen. Mijn potloodje voor m'n wenkbrauwen kwijt geraakt onlangs en goed excuus om dus eens iets nieuws aan te schaffen voor m'n wenkbrauwen. Ik lees hier veel over Anastasia Beverly Hills maar dit verkopen ze volgens mij nergens in België, in de Innovation verkopen ze hier nu wel Benefit. Wat is volgens jullie het beste en wat dan precies per merk? En ik vraag me vooral ook af wat het verschil in effect is tussen een potloodje en 'poeder'? Ik heb overigens ook al zo'n gel geprobeerd, wat wel mooi is, maar ik heb ook kleine 'gaatjes' dus enige vulling is wel nodig :)

Zoveel verstand heb ik niet van wenkbrauwen maar ik vind een potlood nog steeds het fijnste. Ik heb tot nu toe poeder en potlood geprobeerd, een brow pot ligt hier ook nog onaangeraakt omdat ik dat niet aandurf in die harde donkere kleur. :') Maar ik vind dat je het meest natuurlijke resultaat bereikt met een potloodje. :j Ik durf niet te zeggen wat ze in België waar verkopen!

Elke, weer zo'n mooie look, heel rustig zo. <3 En prachtig hoe je nu toch een vergeten liquid een nieuwe kans hebt kunnen geven, heel mooi zo met Stone eronder!

Avelienvd schreef:

Ik had 'm gezien ja, geweldig! _O- _/-\o_

Ik heb weer een aantal orders onderweg...... ik ga op een no-buy voor een korte periode. :') :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:14

Niniane schreef:
Berdien schreef:
Haha :D Tja, ik wil ze ook niet zomaar overal aan uitgeven. Maar kan hier wel wat mee, thanks! Eens even zien of je die bonnen ook online kan inwisselen.. Goede kwasten is ook een tip! Want wat ik nu heb is gewoon ruk. Dat werkt ook niet echt lekker :=

Edit: Zoeva is inderdaad alleen online te krijgen, en mijn bonnen kun je dan weer niet online inwisselen :') Stomme bonnen :')

Die kan je gewoon online inleveren. Douglas heeft echt de meest makkelijke site ooit. Wanneer je iets in je mandje hebt staat er meteen onderaan 'Giftcard/Beauties Cheque inwisselen'. Dan is je giftcardwaarde er gewoon vanaf.

Helaas werkt dit niet bij VVV-bonnen :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:46

Kan je niet naar een winkel gaan en je VVV bonnen omwisselen voor Douglas bonnen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:49

Ik heb de Zoeva paletten maar gewoon besteld :D Ik ruil de VVV bonnen wel bij mijn paps in, die heeft er nog wel leuke doelen voor :))

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:08

Berdien schreef:
Ik heb de Zoeva paletten maar gewoon besteld :D Ik ruil de VVV bonnen wel bij mijn paps in, die heeft er nog wel leuke doelen voor :))

Haha dat kan ook, anders een tip: Bij Appie en blokker verkopen ze ook cadeaubonnen en kan je jouw VVV bonnen kwijt :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:41

Super mooi weer ladies!

Riri weer ns uit t stof getrokken :D
Afbeelding

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 12:55

Mooi!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 13:00

Ik blijf lekker meelezen, make uppen is nu hopeloos. Zit bij mn vriend thuis want ik heb mn voet zaterdag nacht gebroken.. Ik zal kijken of ik straks een grotere bijleespost kan plaatsen als ik een laptop kan fixen hier haha. Ik heb wel een maatje voor gezelschap haha Afbeelding

Gave lipkleur zo elke! Heel mooi!

Zonde van de vvv bonnen maar zo is het ook mooi opgelost toch haha!

Dat filmpje hierboven is echt grappig haha :')

Probleem aan thuis zitten is dat ik echt zwaar de behoefte heb om geld uit te geven aan make up wat ik nu niet gebruik maar wel wil hebben :Y)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:34

Vervelend Yltje... wat heb je gedaan?

Ik weer... probeer het meer naar boven te zetten, maar dat wil nog niet erg. En straks ook maar weereens langs de opticien |o
Afbeelding
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 14:59

Jeetje elke.... wauw wat een ontzettend mooie look <3 Een van je mooiste lipkleuren denk ik wel ...

Shizzle ik zal als t lukt een foto maken vanavond :D Had gisteravond al wat uitgeprobeerd qua look met die zwarte.

Jippie suus ook weer een look ! Wat is ie toch mooi bij je :))

Yltje Beterschap :(:) Hoe heb je dat gedaan ?

Zo veel vvv bonnen... dat zou hier niet lukken vrees ik _O-

Lm oh jeetje... als ze nu nog zeggen dat je bril goed is dan mogen ze er zelf even een op zetten :(:)
Ooglook is mooi ! Heb je een eyeliner op of niey ?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:16

Afbeelding
Sorry als jullie het weer niet goed kunnen zien, maar ik probeer van alles maar mijn telefoon werkt niet mee :P

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:16

Ik lijk wel scheel :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:33

Jeetje yltje beterschap!

Wat staat riri je mooi suus.
LM wat ga jij snel vooruit zeg! Mooi om te zien.
Zie er idd weinig van cin. Sorry

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:39

oooh kan mijn foon wel in de prullenbak gooien...probeer van alles wahahah

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:04

en als je je telefoon nou gewoon omdraait? moet je ongeveer mikken waar het knopje zit

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:07

dat had ik laatst ook gedaan maar dat was ie ook weer niet goed :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:21

Wauw Elke, je lippen zijn bijna perfect zo :D Mooi hoor!

Suus, mooie kleur op je lippen :)

Beterschap Yltje, hoe komt t?

LM, gewoon lekker door oefenen, komt vanzelf wel.

Heeft er iemand ervaring met BH cosmetics?
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:23

De kleuren zien er iig al leuk uit.

Cin camera 9p de normale stand zetten en dan je telefoon draaien zodat je je hele gezicht erop hebt en je het in een spiegel nog kan zien.
Zo doe ik t tenminste altijd. En beter licht zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:30

Waarom ben ik jullie toch altijd kwijt???
Serieus, het is ALTIJD dit topic!

Je hoesje ziet er ok uit Cin, voor de rest kan ik er heel weinig mee :+

Geen ervaring Jolien, heb je wat gespot?
Palette wat je laat zien vind ik ok, heb al die kleuren al wel zo'n beetje en vind er niet echt wat spannends tussen zitten.

Vandaag MAC Relentlessly Red op.
Hij is eerder dieproze met een vleugje rood dan echt rood, dus waarom hij red heet... geen idee...

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:32

Bh cosmetics nooit eerder van gehoord.