Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tytonidae schreef:@Shizzel, zou het misschien kunnen dat je allergisch bent voor een bepaald ingredient dat vaker in je verzorgingsproducten/gezichtsmakeup zit? Dat was bij mij een van de redenen waarom ik zo lang last heb gehad van acne!
Tytonidae schreef:@Shizzel, je straalt echt! Leuk om te zien!
Avelienvd schreef:Beide mooi zeg Elke en Shiz!!
Wilde dat ik zoveel lef had dat te dragen..
Eight schreef:Shiz wat is jouw echte naam?ik vind jouw looks altijd zo supergaaf! Dat zwarte staat je ook weer zo goed!
![]()
Ik heb op het moment weer wat last van pukkeltjes, weet iemand een prettige foundation? Bourjois healthy mix gebruik ik overdag en estee lauder double wear met feesten uitgaan etc. Ben benieuwd of iemand een fijne optie weet
Gianti schreef:hebben jullie soms ook dat je oogschaduw echt geen kleur afgeeftMijn nieuwe mac is verschrikkelijk.. laatst maar een mixing solution erbij gepakt om wat kleur te krijgen
Avelienvd schreef:Vandaag porter van cp op en onder mn ogen. Gemengd met FiF palette.
Op de lippen goldie van cp
[ [url=m/lYmKpC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbiWvK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EuyMVs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Shizz nee ik dacht juist een ander kleurtjeMaar dat zal dan ook niet kloppen.
Je look is wederom te gaaf !! Ik "moet" morgen avond de zwarte lipstick op van mn zusje dus ik ben al druk aan het bedenken hoe ik dat ga doen. Ik doe m nog niet op t werk op iig
Joolien schreef:Eight schreef:De lippiesticks wil ik ook graag eens proberen, de satin is in een nude kleur dus het bloeden zie ik nietGeen last van droge lippen bij de ultra matte?
Ik heb een ultra matte en die vind ik gortdroog
LadyMadonna schreef:Die gewaagde lipstick kleuren zijn mijn ding ook niet hoor... het is gewaagd, dus niks voor mij, ik ga voor safe
Maar wie weet als ik een jaar verder ben
Wel weer hele mooie looks voorbij zien komen![]()
Zelf druk weekend gehad met een concert etc.. wel bijgelezen
Zelf voor paars gegaan, met de tips van het na deppen met je vinger etc...
[ [url=m/97svWn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/utKNpr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berdien schreef:Ja heb iets van € 200-€250 aan bonnen liggen![]()
Dat hoeft heus niet allemaal in één keer op, maar vind het zo zonde om iets online te bestellen (Too Faced via Sephora) en 'echt' geld te besteden als ik dus ook nog zoveel aan bonnen heb liggen.
Voorkeur heeft wel iets wat ik ook echt even kan proberen. Nyx leek heel leuk, maar valt dus best wel tegen.
Mondy schreef:Ik weet niet wat ik van de Chi Chi van CP moet vinden. Hoewel ik de kleur opzich wel leuk vind is dit niet welke kleur ik verwacht had dat het zou zijn ( meer een zachtere perzik kleur ws de bedoeling) en hij gaat ook niet zo makkelijk op ls de cami en chateau. Zelfs met de primer is hij vrij droog.
Op de ogen nu de cp elixir nillionair en come and get it.
En een perzik blush en higlight van het revolution palette. Ben wel erg voorzichtig met de higlight nog merk ik![]()
[ [url=m/hPc2uB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eight schreef:Ik blijf die rosé gouden kwasten van zoeva echt prachtig vinden
magli schreef:Ik volg af en toe jullie topic en vroeg me af of jullie me hiermee konden helpen. Mijn potloodje voor m'n wenkbrauwen kwijt geraakt onlangs en goed excuus om dus eens iets nieuws aan te schaffen voor m'n wenkbrauwen. Ik lees hier veel over Anastasia Beverly Hills maar dit verkopen ze volgens mij nergens in België, in de Innovation verkopen ze hier nu wel Benefit. Wat is volgens jullie het beste en wat dan precies per merk? En ik vraag me vooral ook af wat het verschil in effect is tussen een potloodje en 'poeder'? Ik heb overigens ook al zo'n gel geprobeerd, wat wel mooi is, maar ik heb ook kleine 'gaatjes' dus enige vulling is wel nodig
Avelienvd schreef:
Niniane schreef:Berdien schreef:HahaTja, ik wil ze ook niet zomaar overal aan uitgeven. Maar kan hier wel wat mee, thanks! Eens even zien of je die bonnen ook online kan inwisselen.. Goede kwasten is ook een tip! Want wat ik nu heb is gewoon ruk. Dat werkt ook niet echt lekker
Edit: Zoeva is inderdaad alleen online te krijgen, en mijn bonnen kun je dan weer niet online inwisselenStomme bonnen
Die kan je gewoon online inleveren. Douglas heeft echt de meest makkelijke site ooit. Wanneer je iets in je mandje hebt staat er meteen onderaan 'Giftcard/Beauties Cheque inwisselen'. Dan is je giftcardwaarde er gewoon vanaf.