Super. Hele mooie auto. Wat ontzettend fijn zo'n update. ( kruipt weer onder steen)
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-17 01:40
supervet is onze andere auto. dit is slechts het boodschappenwagentje.. (zonder paarden hou je zeker geld over voor andere dingen. al had ik liever mijn paard terug ).
Pandora2
Geplaatst: 20-08-17 11:22
Boodschappenwagentje? Gefeliciteerd met de aankoop in elk geval !
heb onmeuige pijn in mijn onderrug/billen heupen. staan, zitten en liggen bijna onmogelijk. paracetamol helpt niet, iets zwaarders wil ik niet.. zou weleens kunnen zijn van een teruggekeerde uitzaaing in mijn heupbotten bedacht ik me net... word dan weer een doktersbezoek/zkh/scan/ bestraling.. dat laatste indien mogelijk.. ik ben het zo zat...
Tjonge, wat een ellende weer Ik hoop echt dat het een stom spiertje is dat je verrekt hebt! *blijft duimen* Al loop ik niet in jouw schoenen, toch kan ik me helemaal voorstellen dat je het zat bent. De zon schijnt buiten, maar het moet voor jou voelen alsof er een permanente donderwolk boven je hoofd hangt Ik heb echt met je (en je familie) te doen.
Wat een naar nieuwe nieuws weer . Ondanks dat je een heel sterke vrouw bent, begrijp ik heel goed dat je het zat bent! Ik weet niet wat te zeggen om je te troosten of sterkte toe te wensen..
morgen-de 24e- zijn we 29 jaar getrouwd. we hebben het tot nu toe nooit gevierd. eigenlijk wilde ik mijn 30e trouwdag gaan vieren,maar helaas red ik dit niet. dus dan maar 29 jaar. we gaan morgen met het gezin naar MoviePark Germany..
van de dok slaappillen gehad, en hoor vrijdag , wat ze gaan doen met de pijn in mijn onderstel..