Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hyawatta schreef:PATATKRAAM, welkom trouwens.
CROYSLOVER,wat een hitte bij jou zeg en vies al die spinnenwebben.
Lopen ging niet echt dus?
we hebben gelopen en hardgelopen, maar wel echt opletten hoor!! ze zijn gemeen, deze spinnen (de meeste)hebben webben die je gewoon niet ziet grrrr....was een aantal keer flink schudden, maar hee ook goed voor je!![]()
volgende keer zal het vast beter gaan,morgen weer paardrijden, dan wordt het maar 28 graden!![]()
met opnieuw opbouwen let ik heel erg goed op mijn paard.![]()
SAKVIS, ook welkom.
Ik ben gister begonnen met evy wat ook net iets te was, zelfde les maar paar keer lopen
leonie87 schreef:Mag ik hier ook meekletsen?
Ik loop al wel wat langer(sinds oktober vorig jaar) maar ben ik veel dingen nog helemaal nieuw. Ik ben gaan lopen om de hond wat meer beweging te kunnen geven in kortere tijd. (weimaraner heeft nogal wat beweging nodig en ik heb niet iedere dag 3 uur tijd om te wandelen)
Ik ben sinds 4 maanden bij de atletiek vereniging gaan trainen en daar haal ik wel enorm veel profijt uit moet ik zeggen! Daarbij is het erg leuk en extra motiverend.
Ik loop gemiddeld in een training tussen de 5 en 8 km en ik heb nu 2 x een wedstrijdje gelopen van 10km en 1 x van 5 mijl. Mijn doel is nu om de 10 km onder de 50 minuten te kunnen lopen.
Zijn er meer mensen die lopen in de omgeving Tilburg?
leonie87 schreef:Als je je houding opeens veranderd geloof ik best dat je daar veel spierpijn van hebt! Daarom ook zo belangrijk om niet te snel te wisselen.
Ik hoepel ook! Heel erg leuk. Mijn hoepel is geloof ik 2.1 kilo. Doe het al 2 jaar nu ofzo (af en aan hoor) maar je merkt wel echt verschil!
haha dat is een stukje verder Croylover! Lijkt me wel mooi!
_Juudith schreef:@ Hyawatta je nieuwe schoenen zien er leuk uit! Fijn dat ze ook zo goed zitten
@Sakvis welkom! wij zitten dan qua lessen aardig dicht bij elkaar! Vind ook dat er soms een aantal grote stappen in zitten.
@Patatkraam welkom! Netjes 4 km in 25 minuten!
@Horsii mooi rondje zeg!
@leonie87 welkom! Oh lekker dat je zoveel profijt hebt uit het atletiek!
Je bent er maar druk mee met al die dingen die je doet zeg! knap dat je dat allemaal zo volhoudt!
@Croyslover bahh die spinnewebben! Oh knap dat je blijft zitten op zo'n paard!
@Robijntjah jeetje wat knap dat je er al 15 kilo afhebt! Balen dat het afgelopen week niet wou met de intervallen!
Ik ben gister een rondje gegaan! les 11 van evy. Helaas begon het aan het eind van de straat met bakken uit de lucht te regenen. Maar ben wel doorgegaan, was toen toch al nat, en waarschijnlijk ging ik anders later op de dag niet weer.. Helaas had strava wat kuren dus m'n halve les was maar opgeslagen. Afstand later wel op de pc opgezocht. 4,2km en waarschijnlijk rond de 35 minuten weggeweest, maar dat weet ik dus niet precies.
Vandaag wil ik eigenlijk weer gaan, anders kom ik deze week heel poedersuiker uit qua dagen om te lopen.