Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loolotte schreef:Judass schreef:Hoihoi!
Is er hier misschien iemand geïnteresseerd in een titanium neuspiercing? Hij zit nog in de steriele, gesealde verpakking zoals ik hem gekocht hebt van AOP. Ik ga mijn neuspiercing namelijk eruit halen, en deze heb ik nooit gebruikt.
Het is een hele simpele met een klein steentje, ik kan vanmiddag wel even een foto maken. Mocht iemand interesse hebben kan ik hem gewoon in een envelop opsturen.
Ik heb misschien wel interesseWil je een foto maken, en heb je een idee van wat je ervoor wilt?
NikkiDeKerf schreef:Dat verwacht ik ook niet hoor! Maar als het net de scherpste randjes eraf zou halen, al is het maar van de napijn, ben ik al blij haha. Het is voor mijn tong, dus zo een pleister klinkt lastig :p
Bedankt!!
Djoopie schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar het ideale Helix ringetje... het liefst klein en praktisch vast te maken zonder (groot) balletje.
Nu zit mijn piercing vrij ver van de rand af dus mini klein kan helaas niet. Zo'n enorme ring vind ik zelf niet zo mooi staan. Iemand tips en ervaringen? Evt foto?? Mijn Helix heb ik dus nog nooit vervangen materiaal daarin is ook wel belangrijk. Ik loop al tien maanden met het veel te lange staafje waar nu ook nog eens het diamantje uitgevallen is.... shame on me. Verschillende ringetjes al besteld maar niet tevreden genoeg om aan mijn oor te gaan prutsen. (Balletje nu zit super vast maar dankzij jullie probeer ik met rubberen handschoenen straks dan komt het vast goed).
Of een andere mooi Helix idee? Wil zo graag zsm van dit ding af. Ik struin rond op sites maar zie door de bomen het bos niet meer