[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:06

Zo herkenbaar haha, wel jammer hoor dat je er afscheid van moest nemen. Hoor dit heel veel van mensen die tepelpiercings hebben dat ze maar blijven zeuren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 12:53

Sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen! Ik vroeg mij af wie hier ervaring heeft met pijnstilling nemen voordat je een piercing laat zetten? Aspirine leek me niet zo een goed idee ivm erg bloedverdunnende werking, maar een ibu of diclo?

Ik ben extreem kleinzerig dus het leek me wel een goed plan :+ Maar de piercer is nog niet bereikbaar.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:23

Ja hoor ik zou niet weten waarom niet?
Maar voelen ga je het toch even, dus verwacht niet dat je dan helemaal verdoofd bent of iets.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:30

Ik denk dat de pijnstilling alleen gaat helpen tegen de zeurende pijn erna, maar niet tegen de prik zelf.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:34

UhNee schreef:
Ik denk dat de pijnstilling alleen gaat helpen tegen de zeurende pijn erna, maar niet tegen de prik zelf.

Klopt. :j
Voor een verdovende werking voor de prik kun je bij de apotheek een Emla-pleister halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:36

Dat verwacht ik ook niet hoor! Maar als het net de scherpste randjes eraf zou halen, al is het maar van de napijn, ben ik al blij haha. Het is voor mijn tong, dus zo een pleister klinkt lastig :p

Bedankt!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:40

Oh haha zo. Nee dan heeft het weinig zin :')
Sommige piercers gebruiken wel verdovingssprays bij tongpiercings. Ervaringen hiermee zijn verschillend.Ik zelf heb iig zo niks gevoeld van het piercen.:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 13:54

Ooh een tongpiercing is qua pijn easy peasy hoor. Is naderhand irritanter dan dat prikje, zelfs mijn helixen vond ik nog pijnlijker.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:10

Loolotte schreef:
Judass schreef:
Hoihoi!

Is er hier misschien iemand geïnteresseerd in een titanium neuspiercing? Hij zit nog in de steriele, gesealde verpakking zoals ik hem gekocht hebt van AOP. Ik ga mijn neuspiercing namelijk eruit halen, en deze heb ik nooit gebruikt.

Het is een hele simpele met een klein steentje, ik kan vanmiddag wel even een foto maken. Mocht iemand interesse hebben kan ik hem gewoon in een envelop opsturen.

Ik heb misschien wel interesse :D Wil je een foto maken, en heb je een idee van wat je ervoor wilt? :)

Bij deze een foto :)
Ik had gister geen tijd meer helaas
Afbeelding

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 19:07

NikkiDeKerf schreef:
Dat verwacht ik ook niet hoor! Maar als het net de scherpste randjes eraf zou halen, al is het maar van de napijn, ben ik al blij haha. Het is voor mijn tong, dus zo een pleister klinkt lastig :p

Bedankt!!

Ten eerste succes ermee! Ik heb afgelopen Woensdag mijn tong laten piercen. En sinds vamdaag slik in minder ibuprofen. Na het zetten ging alles nog wel prima (het zetten was ook geen pretje) maar ongeveer 4 uur na het zetten ontzettend veel pijn in m'n mond en hals. Dus ben toen om de 3 a 4 uur ibu gaan slikken en dan is het vol te houden. Het kan bij jou natuurlijk heel anders lopen. Maar bij pijn zou ik zeker ibu adviseren. Ik kan daar door ook normaal eten eten.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 20:28

Ik heb mijn tongpiercing 2x laten piercen en nauwelijks last gehad. ik blijf gewoon expres normaal door blijven eten, alleen heel langzaam. Dat werkt het beste en dan trekt de zwelling ook het snelste weg.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 20:36

Ze zeggen ook dat het per persoon verschillend is. Ik weet wel als ik dit van te voren had geweten, dan had ik de piercing waarschijnlijk niet genomen. Maar goed ik hou vol want vind 'm zo ontzettend tof!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 20:43

Djoopie schreef:
Ik ben nog steeds op zoek naar het ideale Helix ringetje... het liefst klein en praktisch vast te maken zonder (groot) balletje.
Nu zit mijn piercing vrij ver van de rand af dus mini klein kan helaas niet. Zo'n enorme ring vind ik zelf niet zo mooi staan. Iemand tips en ervaringen? Evt foto?? Mijn Helix heb ik dus nog nooit vervangen materiaal daarin is ook wel belangrijk. Ik loop al tien maanden met het veel te lange staafje waar nu ook nog eens het diamantje uitgevallen is.... shame on me. Verschillende ringetjes al besteld maar niet tevreden genoeg om aan mijn oor te gaan prutsen. (Balletje nu zit super vast maar dankzij jullie probeer ik met rubberen handschoenen straks dan komt het vast goed).
Of een andere mooi Helix idee? Wil zo graag zsm van dit ding af. Ik struin rond op sites maar zie door de bomen het bos niet meer

Stille meelezer! Sinds kort heb ik er een ringetje in, bij de juwelier gekocht en ben er heel blij mee :D Eerder ook met piercings lopen prutsen, steentjes vielen er na een tijdje gewoon uit, echt waardeloos..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 20:54

Bedankt voor jullie adviezen! Ladyloe, bah dat klinkt niet fijn bij de jouwe, ik hoop dat het gauw helemaal wegtrekt. Hier wel wat zwelling, maar geen pijn, het zetten zelf viel mij ook alles mee. Ik zit bijna een de 4 uur geleden, dus wacht nog even af voor ik zeg dat alles meevalt! Ben wel erg blij met hoe hij staat in elk geval, kan niet wachten tot er een kleiner staafje in kan.

Afbeelding

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 21:21

Gaaf hoor! Jaaa een kleiner staafje! Hopelijk is de zwelling bij mij zo goed als weg want dan kan er een kleiner staafje in. Heb dat staafje meegekregen bij de piercer omdat hij niet om de hoek woont dus hoeven we daar niet speciaal voor heen en weer te rijden. Ik zeg we, daarmee bedoel ik mijn zus en ik. We zijn samen geweest. Zij heeft trouwens precies dezelfde klachten als ik.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 23:41

Morgen dan eindelijk mijn wenkbrauwpiercing laten zetten! Kan niet wachten!

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 10:54

Succes vandaag TheNovelist!

Mijn tong is wit uitgeslagen, al een paar dagen. Mijn zus haar tong weer niet. Hadden jullie dat ook?
Vandaag gaat het kwa pijn al beter! Heb nog geen ibu genomen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 11:02

Ja heb ik ook gehad :j
Trekt vanzelf weg.

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:21

Okidoki! Thanks!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:57

En niet weg proberen te poetsen, want dan word het alleen maar erger ;)

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:06

Oh hahaha heb vanochtend zo m'n best gedaan met poetsen! Naja niet meer doen dan. Kwa pijn gaat het vandaag echt zoveel beter! Alleen eten is en blijft lastig. Hoop echt dat m'n tong Woensdag genoeg in z'n oude formaat is zodat ik het staafje kan wisselen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:35

Na hoe snel ben je van plan om het staafje te (laten) wisselen?

Ik moest trouwens wel m'n tong poetsen. Nooit meer last gehad daardoor.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:50

Ik poets mijn tong ook hoor, heb een tongpoetser/schraper. Je wilt niet weten hoe goor een tong is dus is ook een goed idee ook als je geen piercing hebt.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:56

Tong poetsen kan prima.Maar die witte aanslag na het piercen is iets anders, dat word alleen maar erger als je dat weg probeert te poetsen.
Schijnt een aparte reactie te zijn,die vooral na het zetten van tongpiercings ontstaat.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 18:11

Ik had dat niet erna. Wel behoorlijke nabloeding in de nacht. Echt vies. Wakker worden met een prop bloed in je mond. Bahhh